Specialistų vertinimu, S. Brundza turi vieną didžiausių kada nors surinktų „Cadillac“ markės automobilių kolekciją. „Coys“ pirkėjams pasiūlys 35 šiuos amerikietiškus automobilius, kai kurie iš jų yra itin reti. Tarp parduodamų yra ir daugybė kitų įvairių markių modelių – „Aston Martin“, „Rolls-Royce“, „Lincoln“, „Audi“, „Mercedes-Benz“, taip pat dešimtys motociklų.

Aukciono organizatorių vertinimu, pardavus visus S. Brundzos automobilius, būtų galima gauti apie 2,8 mln. eurų.

Geriausiai vertinamas – 1968-ųjų „Mercedes-Benz 600 Pullman“, kurio vertė skaičiuojama 120-160 tūkst. eurų. Tokiais automobiliai yra važinėjęs Elvis Presley, Anglijos karalienė Elžbieta II-oji, Vatikano popiežius ir Kinijos diktatorius Mao Dzedunas.

Nuo jo nedaug atsilieka ir „Aston Martin Lagonda“, kurio vertė siekia 100-150 tūkst. eurų. Iš viso buvo pagaminti tik 645 tokie limuzinai. Gana aukštai vertinamas Sovietinės prabangos viršūnė – „Zil 115“. „Coys“ specialistai nustatė, kad jo vertė – 80-100 tūkst. eurų.

Tarp parduodamų – ir buvęs prezidentinis Algirdo Mykolo Brazausko limuzinas „Audi V8 Quattro Long“, pagamintas 1993 m. Už šį modelį, kurių buvo pagaminta tik 300 vnt., tikimasi gauti nuo 15 iki 25 tūkst. eurų.

S. Brundza anksčiau yra sakęs, kad jam mylimiausias iš „Cadillacų“ kolekcijos yra 1953-ųjų „Cadillac De Ville“ automobilis.

S. Brundza: atsibodo būti vaikomam

„Dabar man ne pačios linksmiausios dienos, bet ką padarysi, tai negalėjo amžinai tęstis“, – sakė S. Brundza.

Visi jo parduodami automobiliai jau atkeliavo į Maastrictą, kur šeštadienį bus parduodami aukcione. Seimo narys neslepia, kad pagrindinė priežastis, kodėl jis nusprendė atsisveikinti su daugiau nei dešimtmetį puoselėta kolekcija, yra tai, kad Lietuvoje jam nebuvo sukurtos tinkamos sąlygos įkurti automobilių muziejų.

Stasys Brundza
„10 metų esu vaikomas, mašinoms nėra tinkamų sąlygų, jos rūdija, medis genda, kandys salonus ėda. Kiek tai gali tęstis? Atsibodo būti vaikomam. Vaikščiojau ir pas kultūros ministrus, ir pas ūkio, paskui ir pas susisiekimo ministrus. (...) Prieš pusantrų metų buvau išvarytas iš „Litexpo“ rūmų, man aiškino, kad ten darys rekonstrukciją. Išvarė tiesiai ant pievos, ten net grindų nėra. O prieš pirmininkavimo renginius automobiliai pradėjo trukdyti ir vadovybės apsaugos departamentui, sako: o jeigu kas nors pakiš bombą po mašina ir važiuojant kokiam nors ponui pro šalį ji sprogs? Net šitaip buvo kalbama. Tuomet Smolensko gatvėje radau požeminį garažą, bet ten jos tik stovi, nei žmonėms parodysi, nei ką. Tad reikėjo priimti kažkokį sprendimą. Anksčiau galvojau, kad geriausia būtų automobilius parduoti kaip kolekciją, deja, tai nepavyko ir dabar ji bus išdraskyta“, – DELFI sakė S. Brundza.

S. Brundza teigė, kad neskaičiavo, kiek nuo 2001 m. išleido savo automobilių kolekcijai, tačiau užsiminė, kad dėl jos išlaikymo teko atsisakyti brangiausio eksponato – 1937-ųjų „Horch“ automobilio, kurį prieš keletą metų pardavė už 300 tūkst. eurų.

Jeigu savaitgalį nepavyks parduoti visų turimų automobilių, tuomet S. Brundza iš naujo galvos, ką su jais daryti. Jis tikino, kad aukcionui pasiūlė ne visus turimus automobilius – pasiliko dalį sportinių, rusiškų, taip pat karinių mašinų, todėl neatmeta galimybės, kad ateityje dar surengs technikos ekspozicijų.

Buvęs lenktynininkas taip pat sakė kol kas nenusprendęs, kur investuos iš parduotų automobilių gautus pinigus, tačiau pabrėžė, kad investicijų į automobilius jau atsikando.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (400)