Bandymu metu atsiskleidžia ir netikėtos automobilių savybės, kurios neretai sukelia susierzinimą. Portalas cars.com sudarė sąrašą dešimties dalykų, labiausiai erzinančių automobiliuose.

1. Jutiklinis prietaisų valdymas

Automobilių vertintojai nuolat laido kritikos strėles dėl to, kad gamintojai pamėgo prietaisų valdymui naudoti lietimui jautrias technologijas. Tai yra tarsi elektroniniai mygtukai, kurių nereikia fiziškai spausti norint kažką įjungti ar išjungti. Šiais sprendimais skundžiasi ir vairuotojai, todėl dabar pastebima tendencija, kad „nepaspaudžiamieji“ mygtukai krenta kaip musės – jų tiesiog atsisakoma.

2. Prietaisų valdymas perkeltas į jutiklinį ekraną

Kone kiekvienas vairuotojas mėgsta tai, kad automobilio centrinėje konsolėje įtaisytas didelis, gražus lietimui jautrus ekranas. Jis nuostabus, kai reikia naudotis navigacijos sistema, groti muziką, kai kurie leidžia net ir žiūrėti filmus ar nuotraukas. Tačiau nesuprantama, kodėl kai kurie gamintojai sugalvoja, kad tai yra tinkamas sprendimas reguliuoti kai kurias funkcijas, pavyzdžiui oro kondicionierių.

3. Norimos radijo stoties paieškos

Kai kuriuose automobiliuose norimos radijo stoties paieškos nesukelia jokių problemų, tačiau neretai nutinka taip, kad ši užduotis tampa varginanti. Jeigu tai valdoma sukiojamu mygtuku, norimą radijo stotį išgirsite labai greitai, tačiau jeigu tai yra tiesiog mygtukas, kurį reikia spausti kaskart iš naujo, kai aptinkama bet kokia radijo stotis, tuomet laukia ilgas kelias.

4. Navigacijos sistemos, kuriomis gali naudotis ne visi

Šiais laikais, kai vairuotojo dėmesį blaško daugybė pašalinių dalykų, savaime suprantamas dalykas, kad kai kurios funkcijos veikia tik tuomet, kai automobilis yra sustojęs. Vienas tokių pavyzdžių – vairuotojas ne visada gali įvesti norimą adresą į navigacijos sistemą, kol mašina nėra stovinti. Vis dėlto šis draudimas taikomas ir tokiose situacijose, kai galėtų padėti šalia sėdintis keleivis. Juk būtų puiku tiesiog važiuoti lėtai, kol draugas suranda norimą tikslą navigacijos sistemoje. Bet tokia logika suprantama ne visiems gamintojams, todėl yra automobilių, kuriuos reikia sustabdyti, pavarų svirtį nustatyti į P poziciją ir taip gaišti kartais labai brangias minutes. Ir geriau net nebandykite pagalvoti apie tai, kas būtų jeigu kelyje sugalvotumėte pakeisti kelionės tikslą!

5. Dideli rakteliai

Automobilio rakteliai, kuriuos reikia įstatyti į užvedimo spynelę, baigia išnykti ir juos keičia tiesiog pulteliai, galintys elektroniškai užvesti automobilį, net ir tuo atveju, jeigu jie yra palikti kišenėje. Tai yra išties patogu. Vis dėlto pastebima tendencija, kad dabartiniai automobilių rakteliai išaugo iki tokio dydžio, kad nejusti jų kišenėse nebeįmanoma. O mėgstantys aptemptus džinsus gali tikėtis, kad vieną dieną šie įtaisai pratrins kišenes. Šiuo metu „Kia“ ir „Ford“ yra tarp tų gamintojų, kurie labiausiai nori pasimatuoti, kieno raktelis didesnis.

6. Stačiakampiai puodelių laikikliai

Prisiminkite gaiviųjų gėrimų lentyną parduotuvėje – čia tikrai rasite bent vieną buteliuką, kuris yra kitokios formos nei dauguma. Tačiau automobilių dizaineriai turėtų nepamiršti, kad dažniausiai kuria automobilius masėms, o ne išimtims. Vis dėlto atsiranda gamintojų, kurie išleidžia automobilius, turinčius stačiakampius puodelių laikiklius.

7. Start/Stop sistema

Degalų taupymas aktualus kone kiekvienam vairuotojui, taip pat ir automobilių gamintojams. Viena priemonių pagerinti mašinų ekonomiškumą yra automatinė „start/stop“ sistema, kuri išjungia variklį kai automobilis sustoja. Teoriškai viskas skamba puikiai, tačiau praktiškai nėra taip gerai. Taip yra todėl, kad kai kurios mašinos gali palengva lėtėdamos sustoti, o kitos nepasižymi tokiu preciziškumu. Tai ypač erzina, kai vairuoji galingą vokišką sportinį sedaną ir riaumodamas artėji prie sankryžos, jautiesi prie vairo gerai, atrodai lygiai taip pat ir tuomet pajunti dramatišką trūkčiojimą, o variklio gausmas nutyla. Be abejonės, tokie atvejai tiesiog nervina.

8. Sistemų valdymas balsu

Kalbėjimas su kompiuteriu buvo mokslinė fantazija nuo „2001”...filmo, ne metų. Šiais laikais kone kiekvienas gamintojas turi modelių, kuriuos siūlo su galimybe kai kurias sistemas valdyti balsu. Pavyzdžiui, vairuodamas gali automobilio kompiuteriui padiktuoti norimą kelionės tikslą ir jis automatiškai nustatys navigacijos sistemą. Tėra viena problema: kompiuteris dažniausiai nesupranta, ką jam norima pasakyti.

9. Automobilių signalizacijos

Automobilių signalizacijos turi konkretų tikslą – joms reikia atbaidyti automobilių vagis. Vis dėlto šiais laikais dauguma žmonių tiesiog ignoruoja kaukiančias signalizacijas – jie galvoja, kad apsaugos sistema sugedo, galbūt automobilis yra nutempiamas arba kažkas garsiai riaumodamas pravažiavo gatve ir įjungė visų jautriai reaguojančių stovinčių mašinų signalizacijas.

10. Maži šoninio vaizdo veidrodėliai

Kai kas smulkmeniškai kabinėjasi prie šoninio vaizdo veidrodėlių dėl aklųjų zonų, tačiau geriausia įvertinti jų tinkamumą kelyje, kai reikia persirikiuoti į kitą juostą. Kai veidrodėlyje negali matyti pakankamo vaizdo už savęs, tuomet rikiuojantis tenka nerimastingai žvilgčioti per petį. O ten jau geriau nebūtų sportinio automobilio, kurio vairuotojai dažnai „skundžiasi“ prastu matomumu.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (72)