„Tiesą sakant ir šįkart ne viskas klojosi pagal suplanuotą scenarijų. Pirmąją ralio dieną, be to, kad važiuodami „nevalytu“ keliu natūraliai buvom lėtesni, dar ir turėjom nuotykių su variklio turbina. Ilgiausiame šiame ralyje beveik 24 kilometrų naktiniame greičio ruože ji liovėsi dirbti, todėl vienu metu buvom nuleidę rankas, kad pralošim ne tik „Rally Classic Druskininkai“, bet ir visą čempionatą. Ten iš tiesų praradom minutę, tačiau smuktelėjom tik į ketvirtą vietą. Antrą dieną techninių problemų nebeturėjom ir sugebėjom aplenkti tiek Deividą Jocių, tiek Janį Vorobjovsą. Tai leido važiuoti pasiliekant tam tikrą greičio rezervą ir nerizikuojant. Galutinis rezultatas mus visiškai tenkina“, – šypsojosi V. Švedas.

Į ralio čempiono sostą sugrįžęs „Juta Racing“ klubo pilotas taip pat pasidžiaugė, kad šiais metais konkurencija buvo akivaizdžiai ūgtelėjusi: Martynas Samsonas, Giedrius Notkus, Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius, Martynas Samuitis, Benediktas Vanagas, Janis Vorobjovsas, retsykiais į Lietuvą sugrįžtantis Dominykas Butvilas ir bene labiausiai šį sezoną patobulėjęs Vaidotas Žala kiekvienose lenktynėse sukurdavo fantastišką reginį.

„Faktas, kad šiuo metu Lietuvos ralio čempionatas yra stipriausias Baltijos šalyse. Tiek greitų lenktynininkų nėra nei Estijoje, nei Latvijoje“, – džiaugėsi V. Švedas.

„Rally Classic Druskininkai“ užtikrintai – su pusantros minutės persvara – laimėjęs V. Žala po finišo juokavo dopingo kontrolės nebijąs ir savo tempą aiškino gautomis geromis variavimo pamokomis.

„Prieš metus laiko mes padarėme turbūt patį protingiausią sprendimą per visą savo sportinę karjerą – nuvažiavom į Taliną ir susitarėm dėl keleto vairavimo pamokų su garsiu Estijos ralio meistru Egonu Kauru. Jis padėjo radikaliai pakeisti stenogramos sudarymo principus ir vairavimo stilių. Dabar trasoje kur kas mažiau „sekso“ – jokių kontraslydimų, jokių nereikalingų judesių vairu. Galbūt iš šalies žiūrint tai mažiau patrauklu, tačiau rezultatai iš tiesų kur kas geresni“, – atviravo V. Žala, šių metų Lietuvos ralio čempionate užėmęs antrą vietą.

Dėl išlaužto automobilio rato „Rally Classic Druskininkai“ finišo nepasiekęs J. Vorobjovsas tapo Lietuvos čempionu II įskaitoje.

Pergalės Druskininkuose nepavyko pasiekti greičiausiam IV čempionato įskaitos pilotui Justui Tamašauskui: paskutiniajame greičio ruože jam tris kartus nuo vadinamosios babinos atsikabino laidas, todėl teko tris kartus sustoti ir lysti po kapotu. Šis Fortūnos kaprizas iš Justo pavogė daugiau nei tris minutes ir leido ralio IV įskaitos nugalėtojo taure pasidžiaugti Ričardui Baubinui.

Tačiau pati dramatiškiausia kova dėl šio ralio, o drauge ir viso čempionato nugalėtojo titulo virė standartinių automobilių klasėje. Po pirmosios lenktynių dienos susikrovęs beveik 50 sekundžių persvarą „N40-Narvesen“ komandos pilotas Edvinas Bieliauskas, šeštadienį stengėsi tiesiog neprisileisti savo persekiotojų, tačiau viename paskutiniųjų greičio ruožų padarę gerą pusę minutės kainavusią klaidą, sugrąžino intrigą.

„Prieš paskutinį GR turėjome 7 sekundžių rezervą, todėl stengėmės lėkti kiek tik leido technika. Nepastebėjome net to, kaip viduryje trasos atsilapojo prastai uždarytos bagažinės durelės. Tačiau finiše pasirodė, kad Egidijus Gelūnas „atvežė“ mums tiek, kad lenktynes laimėjo 8 sekundėmis“, – pasakojo E. Bieliauskas.

Tuo tarpu pats Egidijus, paprašytas „pasiteisinti“ prisipažino, kad tokiu tempu nustebinęs pats save.

„Aš kaip ir visi ralio naujokai (46 metų E. Gelūnui tai antrasis lenktynių sezonas) negalime pasigirti emociniu stabilumu. Vieneriose varžybose neaplenkiamas atrodo vienas ekipažas, kitose – kitas. Vieną kartą vieniems sekasi viskas, o kitą kartą tiems patiems laimės kūdikiams viskas slysta iš po kojų. Tarkim Virginijus Daudžvardis buvo neginčijamas SG įskaitos lyderis beveik visą sezoną, bet du paskutiniai etapai jam buvo žiauriai nesėkmingi. Todėl būdamas geresniu ir labiau patyrusiu lenktynininku šį čempionatą jis turės tenkintis sidabru“, – dėstė E. Gelūnas.