Ekipažo lenktynininkai Martynas Samuitis ir Ramūnas Šaučikovas sako, kad toks sėkmingas pasirodymas viršijo jų lūkesčius ir jau ruošia savo lenktyninį „Mitsubishi Lancer Evo X“ rugpjūčio 8-9 dienomis Zarasuose vyksiančiam „300 ežerų“ raliui.

Neįprastai didelio greičio ir didelių avarijų ralis. Taip lenktynininkai apibūdina Estijos lenktynes. Net devynios komandos patyrė rimtus incidentus ir nepasiekė finišo, o beveik visų avarijų pasekmės buvo labai skaudžios. 13 greičio ruože į akmenų krūvą įsirėžusiam Rauliui Jeetsui prireikė net gelbėtojų bei medikų pagalbos. Ekipažas buvo užspaustas savo „Ford Fiesta“ automobilyje, kuris dar ir užsidegė. Lenktynininkus pavyko išgelbėti, tačiau R. Jeetsas kurį laiką negalėjo pajudinti rankų. Šiuo metu sportininkų sveikata gerėja, bet R. Jeetsas perdavė atsiprašymo žinutę Lietuvos ralio gerbėjams.

Pasak R. Šaučikovo, vienas iš greičiausių Estijos lenktynininkas labai apgailestauja, kad negalės startuoti „300 ežerų“ ralyje, kurį jis laiko savo mėgstamiausiu.

Nepasisekė ir lietuviui Jonui Pipirui, kurio nesuvaldyta „Škoda Fabia R2“ net kelis kartus vertėsi, bei rusui Igoriui Bulancevui su „Mitsubishi Lancer Evo X“, kurį ištiko toks pat likimas. Tiesa, abu pilotai ir jų šturmanai rimtesnių sužalojimų išvengė.

„Wellman Rally team“ Europos čempionato etapą Estijoje pradėjo su vienu tikslu – išsilaikyti lyderių grupėje ir surinkti kuo daugiau bendros čempionato įskaitos taškų, kurie skiriami kiekvienos ralio dienos pabaigoje. Pirma diena baigta penktoje „Production cup“ klasės įskaitos vietoje, o ralyje finišuota dar viena pozicija aukščiau.

„Dar niekuomet neteko lenktyniauti esant tokiam blogam matomumui. Paskutinius du greičio ruožus įveikėme lyg per rūką – tiek buvo dulkių. Žinoma, R. Jeetso avarija taip pat išmušė iš vėžių. Greičio ruožas buvo sustabdytas likus porai minučių iki mūsų starto. Tačiau net ir esant tokioms sąlygoms atsipalaiduoti negalėjome. Čempionato lyderis V. Puškaras bandė mus spausti, bet klaidų nedarėme, nors po finišo nebuvau labai patenkintas savo važiavimu. Tikrai galėjau išlaikyti dar didesnį tempą ir per daug apsidraudžiau. Šiame ralyje tai jau nieko nekeitė, bet bus apie ką pamąstyti ateityje“, – varžybas komentavo M. Samuitis.

R. Šaučikovas neslėpė pakilios nuotaikos ir susižavėjimo puikia Europos čempionato organizacija. „Pirmą dieną nuo tramplino nušokome tiesiai į pievą, antrą dieną kliudėme medį ir didelę šaką parsivežėme į greičio ruožo finišą. Tai, matyt, ir buvo didžiausi nuotykiai. Ralį pavyko įveikti be gedimų ar avarijų, todėl finiše galėjome pasidžiaugti puikia varžybų atmosfera. Daugybė žiūrovų trasose, įspūdinga finišo ceremonija Tartu mieste ir stulbinantis sirgalių palaikymas suteikė didžiulį malonumą. Be jokių abejonių, Estijos ralis yra geriausias automobilių sporto renginys Baltijos šalyse ir visomis prasmėmis prilygsta WRC etapo Suomijoje organizacijai“,- įspūdžiais dalinosi „Wellman rally team“ ekipažo šturmanas.

Europos ralio čempionato etape Estijoje nugalėjo estai O. Tanakas ir R. Moelderis , o „Production Cup“ lyderiu visą ralį išliko A. Lukjaniuko ir A. Arnautovo ekipažas iš Rusijos.

Šiaurės Europos ralio čempionai, lietuviai „WELLMAN Rally Team“ su M. Samuičiu ir R. Šaučikovu priešaky, numatę dalyvauti keliuose šių metų Europos ralio čempionato etapuose. Tai pirmasis lietuvių ekipažas po 18 metų, kuris nesitenkina vieno etapo rezultatais, o varžosi dėl vietos bendroje čempionato įskaitoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)