Ralyje „Utenos pavasaris 2012“ - prizinė merginų ekipažo I.Tuškanovos ir I.Jankovskajos vieta

Utenos miesto apylinkėse vykusio "Mgear" uteniškių sporto klubo organizuojamų ralio varžybų "Utenos pavasaris 2012" I-asis etapas, kuriame dalyvavo ir "Solisun girls racing team" ekipažas - Inesa Tuškanova ir Irina Jankovskaja su "Mitsubishi Lancer EVO IX".
Ralyje „Utenos pavasaris 2012“ - prizinė merginų ekipažo I.Tuškanovos ir I.Jankovskajos vieta
© Organizatorių archyvas

Merginų laukė stipri konkurencija, kadangi ralyje dalyvavo tituluoti sportininkai iš Latvijos ir Lietuvos.

Starto liniją kirto 35 ekipažai, kurie turėjo įveikti 8 greičio ruožus. (146,5 km trasa 71,4 km greičio ruožais).

Per visas varžybas merginos išlaikė stabilią trečią vietą absoliučioje įskaitoje.

"Iš vakaro sulaukėme stipraus lietaus, todėl kelio danga tapo slidi. Greičio ruožai tapo sunkesni atsižvelgiant į tai, kad jų konfigūracija bei charakteristika ir taip sudėtinga. Trasa reikalavo didelio susikaupimo bei dėmesio. Greičio ruožuose kelias keitėsi iš siauro į platų, posūkiai - nuo staigių iki greitų", - sakė ekipažo atstovės.

"Stengėmės važiuoti kuo rezultatyviau, bei stabiliau kirsti kiekvieno greičio ruožo finišą. Ir mums tai beveik pavyko. Žinoma neapsiejome ir be nuotykių bei netikėtumų, - teigė I. Jankovskaja, - Pirmame greičio ruože, įsibėgėjus tiesiąja ir šokus nuo tramplino automobilį sumėtė slidžiame kelyje, ir tik Inesos patirtis bei gabumai leido jam nenuslysti nuo kelio. Antrame greičio ruože staigiame posūkyje netikėtai kelio danga tapo labai puri, klampi".

Merginų automobilis užklimpo ir užgeso, tačiau tai nesutrukdė joms pasiekti finišo ir greičio ruože vėl finišuoti trečioms. Žinoma, buvo prarastos vertingos ir brangios sekundės.

Šeštame greičio ruože taip pat laukė netikėtumai: merginų tykojo didžiausias šių varžybų incidentas. Automobilis po tramplino nusileidęs ant kelio nepataikė į posūkį ir išslydo iš kelio.

"Buvo nejauku. Tiesiojoje išvystėme didelį greitį, joje taip pat buvo daug tramplinų. Paskutinį trampliną įveikėme dideliu greičiu, o po jo laukė nedidele kelio atkarpa ir staigus kairysis posūkis. Nespėjome sustabdyti, automobilis čiuožė šonu tiesiai į mišką. Ten buvo daug žiūrovų. Žmonės tikriausiai išsigando, nes nelabai malonus reginys, kai tokiu greičiu į juos čiuožia automobilis. Tačiau viskas baigėsi laimingai.

Nučiuožėme tiesiai į miško keliuką ir neužkabinome nieko, niekur neatsitrenkėme. Svarbiausia, kad nepasimetėme, toliau tęsėme lenktynes tokiu pačiu ritmu. Tuomet aš prisiminiau pirmas savo pamokas šturmano kėdėje, kai man pasakojo apie įmanomus įvykius, avarijas ir psichologiją. Visgi pamokos nenuėjo veltui", - pasakojo I. Jankovskaja.

Laimingai finišavusios merginos namo šį kartą grįžo su trečios vietos absoliučioje iškaitoje taurėmis ir diplomais, taip pat iškovojusios trečią vietą galingiausioje AWD automobilių klasėje.

"Solisun Girls Racing Team" merginos nepamiršo ir kitų varžybų dalyvių: jiems jos padovanojo komandine atributiką - marškinėlius, kepuraites bei savo komandos kalendoriukus.

"Utenos pavasario 2012" "Mgear taurės" I-as etapas:

1. Samuitis Martynas/ Šaučikovas Ramūnas
2. Michalauskas Eugenijus/ Šeblevičius Adomas
3. Tuškanova Inessa/ Jankovskaja Irina
4. Ramonas Gediminas/ Celiešius Gediminas

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Automobilių sportas

„Eneos 1006 km“ lenktynes gyvai transliuos iš automobilio vidaus (3)

„Dynamit:t Energy“ komanda automobilių sporto aistruoliams siūlo stebėti „Eneos 1006 km“ lenktynių kvalifikaciją ir pačias lenktynes gyvai, iš automobilio vidaus, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Lietuvos šonaslydžio vairaratis – merginos rankose (1)

Nuo pat automobilizmo aušros damos buvo ir yra neatsiejama lenktynių pasaulio dalis: tradiciškai merginos sukasi sportininkų palaikymo komandose, talkina teisėjams, „veža“ dalį varžybų organizacinių darbų, o kartais pačios tampa profesionaliomis pilotėmis ar šturmanėmis. Ir jei tai atrodo toks pat retas reiškinys, kaip dviguba vaivorykštė, tai pastarųjų mėnesių įvykiai Lietuvos automobilių sporto federacijoje prašyte prašosi būti vadinami sensacingais.

„ENEOS 1006 km lenktynes“ iš pirmosios pozicijos pradės „Exit Palanga by Algirdai“ (5)

Šeštadienį „ENEOS 1006 km lenktynes“ Palangoje iš pirmosios pozicijos pradės „Exit Palanga by Algirdai“ komanda, kurios lenktynininkai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius, Andrius Jasionauskas ir Saulius Girdauskas pilotuoja „Aquila CR1“ bolidą.

Traukos lenktynes Palangoje laimėjo K. Volbekas, mechanikų bėgimą – R. Sviderskis (3)

Jau bemaž dešimtmetį maratoninių lenktynių Palangoje sudedamąja ir bene greičiausia dalimi yra vadinamosios „drago“, t.y. traukos, lenktynės. Išpopuliarėjusios kaip greitus automobilius turinčių ambicingų vyrukų (o šiais laikais ir merginų bei moterų) pramoga, jos jau senokai yra įteisintos, techniniais reglamentais aprašytos ir pagal griežtas taisykles vykstančios varžybos.

B. Čirba: 5 priežastys, kodėl verta išbandyti šonaslydį

Milžiniškos apkrovos, didžiulis slystančio šonu automobilio greitis ir ekstremalūs pojūčiai – tai žadama norinčiam išbandyti „driftą“. Šios dar jaunos autosporto šakos entuziastų atsiranda vis daugiau: susidomi ir užkietėję automanai, ir nutrūktgalviai, ir tie, kurie ieško naujos pramogos... Anot Lietuvos „drifto“ čempionato „pro“ lygos piloto Benedikto Čirbos, šia autosporto šaka susižavėti lengva. Sportininkas dalinasi priežastimis, kodėl verta išbandyti „driftą“.
Facebook draugai