„Lenktynes organizuojame ne tik Lietuvoje, bet ir kaimyninėse šalyse – Latvijoje, Estijoje, Suomijoje, o nuo šių metų ir Lenkijoje. Žinome, kokia turi būti automobilių sporto federacija, atsakinga už saugų sportą, sveiką konkurenciją ir tobulėjimą visose srityse. Esu tikras, kad R. Austinsko vedama darbšti profesionalų, savo srities specialistų, komanda pakeis stagnuojančią dabartinę federaciją ir pagaliau sukurs taip reikalingą teisingą LASF“, – sako „Fast Lap“ organizatorius Giedrius Čenkus.

Ilgus metus sklandantis gandas apie LASF ir „Fast Lap“ santykius, pasak G. Čenkaus, nėra visiškai teisingas.

„Mes kelis kartus viešai išsakėme savo nuomonę ir jos nekeičiame – „Fast Lap“ supranta federacijos svarbą šalies sporte, supranta kokią pagalbą organizatoriams ji turėtų suteikti ir kuo jai padėti galėtų organizatoriai. Taigi, mes už bendradarbiavimą ir, sėkmingai susiklosčius rinkimams, esame pasiruošę dirbti drauge. Tačiau LASF valdantys žmonės privalo būti pakeisti“, – teigia G.Čenkus.

Jis priduria, kad naują pretenduojančią komandą ir „Fast Lap“ varžybų organizatorius sieja bendri tikslai – padaryti automobilių sportą prieinamu visiems, saugiu, dinamišku sportu, kuriame būtų skatinama sveika konkurencija. Ir tarp lenktynininkų, ir tarp organizatorių.

„Mes norime, kad Lietuvoje atsirastų naujų lenktynių organizatorių, kurie savo kokybiškais renginiais skatintų sveiką konkurenciją rinkoje. Ralyje šiandien turime du stiprius organizatorius, kurie ir konkuruoja vienas su kitu, ir padeda vienas kitam. Taip kuriami geresni produktai, laimi visi – lenktynininkai ir žiūrovai. Žiede, deja, tokios aršios konkurencijos nėra, o ji privalo atsirasti“, – sako G.Čenkus.

Užsienio patirtis

Rengdami varžybas užsienyje, „Fast Lap“ organizatoriai užmezgė ryšius su kaimyninių šalių sportininkais ir federacijomis. Jų patirtis rodo, kad žiedinių lenktynių čempionatų ašis yra vienodo tipo automobilių lenktynės. Kadaise tokios vykdavo ir Lietuvoje.

Vytautas Švedas ir Romas Austinskas
„Estai su suomiais aktyviai lenktyniauja identiškais BMW 325 automobiliais. Jie yra nebrangūs įsigyti, patikimi ir greiti automobiliai. Lenktynių taisyklėse griežtai aprašyta, koks turi būti automobilis, kas leidžiama, kas draudžiama. Per ilgus metus tubulindami šį projektą organizatoriai sukūrė mechanizmą, kuris puikiai veikia. Mes sieksime šias lenktynes atvežti į Lietuvą. Drauge su atsinaujinusia LASF skatinsime ir lietuvius lenktynininkus varžytis su jais“, – sako G. Čenkus.

Mokslo šaknys karčios

„Fast Lap“ komanda vis ieško naujų sprendimų, keliančių populiarių lenktynių kokybę. Svarbiausia šių metų naujiena – lenktynių akademija „Wolf Academy“. Tai vienos dienos mokymo kursai, kuriuose profesionalai dalinsis patirtimi su jaunais ar nepatyrusiais lenktynininkais.

„Norime tobulinti ne tik sportininko greitį trasoje, bet ir jo psichologiją, komunikaciją, gebėjimą vertinti kritiškas situacijas ir priimti jose saugius sprendimus. Pasidalinti mintimis pakvietėme tikrus specialistus: Robertas Kupčikas kalbės apie sveiką konkurenciją, Jonas Dereškevičius apie lenktynininko psichologinius aspektus, Benediktas Vanagas – apie lenktynininko komunikaciją ir marketingą“, – pasakoja G. Čenkus.

Tiek J. Dereškevičius, tiek B. Vanagas yra R. Austinsko komandos nariai, sėkmės rinkimuose atveju jie imsis federacijos viceprezidentų pareigų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)