Iš mūsiškių vienintelis Nerijus Dagilis į Belgiją keliavo turėdamas palyginti nemažą patirtį specifiniame „Spa-Francorchamps“ žiede (6973 m, „plaktuko“ siluetą atkartojanti trasa yra viena ilgiausių ir greičiausių Europoje), todėl lyginant su pirmą kartą čia viešėjusiais Ignu Gelžiniu ir Tautvydu Barščiu, jautėsi kaip namuose. Tiesa, paprasta nebuvo niekam, nes orai keitėsi tiksliai taip, kaip buvo pranašavę meteorologai: abiejų 30 minučių trukmės treniruočių metu pliaupė lietus, o atėjus kontrolinių važiavimų valandai jau plieskė saulė.

„Tiek laiko „prisijaukinti“ trasai buvo stipriai per mažai. Juo labiau, kad antrosios treniruotės metu įvyko gana didelė avarija, dar labiau apribojusi galimybes atrasti optimalų automobilio reguliavimą ir tiesiog gerai įsidėmėti sudėtingąsias žiedo vietas. Todėl kvalifikacinių važiavimų metu mūsų vyrai palyginti daug pralošė lyderiams – Ignas ratą važiavo daugiau nei 2 sekundėmis lėčiau nei geriausią tempą rodęs Joshas Websteris. Kitose trasose paprastai bent pusė visų sportininkų telpa į keletą dešimtųjų sekundės dalių“, – „belgiškais“ įspūdžiais dalijosi „Juta Racing“ komandos vadovas Audrius Gelžinis.

Į standartines situacijas netelpančių potyrių netrūko ir pačių lenktynių metu. Pirmojo važiavimo metu itin ilgoje tiesiojoje, prie „Kemmel“ posūkio, lekiant didesniu nei 200 km/val. greičiu, Igno bolido galą stuktelėjo vienas varžovų ir pradėjo jį sukti. I. Gelžinis stipriai stabdydamas sugebėjo neišlėkti iš trasos, tačiau po tokio incidento ant padangų atsirado vadinamieji „flat spot“ taškai – iki kordų „nudrožti“ plotai. Po to ratai pradėjo kelti tokią vibraciją, kad buvo sunku nulaikyti vairą.

Šiame važiavime Ignas finišo liniją kirto trečias „ProAm 1“ klasėje ir dvyliktas bendroje įskaitoje. Dar geresniu rezultatu džiaugėsi N. Dagilis, laimėjęs „ProAm 2“ įskaitoje (16 bendroje įskaitoje). T. Barštys tenkinosi 5-ąją tos pačios klasės vieta (20 bendroje įskaitoje).

Antrasis įskaitinis važiavimas sportininkus vertė spręsti kitokius uždavinius: tuoj po starto vieno lyderių grupėje lėkusių automobilių trūko aušinimo žarna, pakilimą ties „Eau Rouge“ posūkiu paversdama čiuožykla. Tai išprovokavo keletą avarijų ir privertė ilgą laiką sveikus likusius „Porsche 911 GT3 Cup“ monstrus slinkti paskui saugos automobilį. „Greiti“ buvo tik 5-6 paskutiniai ratai, kurių pakako tam, kad Ignas aplenktų pagrindinį savo varžovą „ProAm 1“ klasėje – Jordaną Wittą. Nerijus šįkart liko trečias (18 bendroje įskaitoje), o T. Barštys – ketvirtas (19 bendroje įskaitoje).

Tokius rezultatus „Juta Racing“ komandos vadovas pavadino „beveik maksimaliai gerais“. A. Gelžinio teigimu, svarbiausia yra tai, kad sudėtingomis sąlygomis (šį sezoną „Porsche Carrera Cup GB“ starte būna išrikiuota 30 bolidų), pavyko išvengti „mėsmalės“ ir šiek tiek pagerinti savo pozicijas įskaitinių taškų medžioklėje. I. Gelžinis po 3-4 etapo yra „ProAm 1“ klasės lyderis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją