N40 komanda gavo patirties injekcijątalkins R. Lipeikis

 (7)
Pirmąją 2016-ųjų darbo dieną oficialiai gimė nauja, Lietuvos ralio čempionate startuosianti komanda „N40-Egzotika“. Tokiu vardu Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) užregistravo šiek tiek atsinaujinusią praėjusio lenktynių sezono ekipą-išsišokėlę, kuri šiais metais užsimojo pateikti dar keletą siurprizų.
Rokas Lipeikis
© Asmeninio albumo nuotr.

Ko konkrečiai galima tikėtis iš vyrų, pasišovusių smogti „automobilių sportu per amžiaus vidurio krizę“ pasiekto susitarimo su vienu tituluočiausių ralio meistrų Roku Lipeikiu?

Nuo 1998-ųjų pasiekęs visų iš eilės šalies čempionatų (72 etapų) varžybų finišą, Rokas užsidirbo visų laikų stabiliausio ralio piloto vardą. Per 17 metų trukusią karjerą panevėžietis 10 kartų tapo Lietuvos čempionu, o 7 kartus buvo greičiausias bendroje įskaitoje.

Kartą drauge su šturmano pareigas ėjusia dukra Inga tapo Šiaurės Europos šalių (NEZ) ralio čempionu. Lenktynininko sportinių trofėjų kolekcijoje – daugiau nei 250 įvairiausių taurių ir kitokių apdovanojimų.

„Tai, kad prieš keletą metų sportinį šalmą „ant vinies“ pakabinęs Rokas sutiko globoti N40 ralio komandą – sunkiai pervertinamas pasiekimas. Visų pirma, naujasis mūsų klubo bičiulis turi sukaupęs milžinišką patirtį tiek rengiant techniką lenktynėms, tiek šlifuojant tam tikrus sportinio vairavimo elementus, tiek kovojant su varžybų išvakarėse neišvengiamai užplūstančiu jauduliu.

Tai kertiniai dalykai, lemiantys koks greitas sportininkas gali būti trasoje ir kaip sėkmingai važiuodamas iš tiesų dideliu tempu, pasieksi finišą. Neabejoju, kad Rokas padės mums radikaliai sutrumpinti klajones „nežinojimo dykumose“ ir apsaugos nuo gaišaties išradinėjant savo „dviratį“, – partnerystės pradžia džiūgavo N40 klubo ideologas ir ralio naujokas Algirdas Kazlauskas.

„Be to, R. Lipeikis pats itin daug dėmesio skiria saugaus eismo problemoms. Jo vadovaujama įmonė „Egzotika“ yra Lietuvos padangų rinkos lyderė, o Rokas – vienas geriausiai automobilių ratų sukibimo su kelio paviršiumi problemas išmanančių ekspertų visoje šalyje. Tai reiškia, kad jo padedamas N40 klubas galės kur kas efektyviau ir profesionaliau imtis socialinių projektų, susijusių su saugiu eismu“, - pridūrė klubo vadovas.

R. Lipeikis komentuodamas savo sprendimą bendradarbiauti su N40 komanda prisiminė, kad jis pats atsirado ralio pasaulyje „iš niekur“, užnugaryje neturėdamas nei patirties, nei geranoriškai nusiteikusių patarėjų.

„Anuomet bandydamas „žaisti ralį“ pagal oficialias ralio taisykles greitai susidūriau su krūva keistų problemų. Tiksliau – kai kurių automobilių sporto senbuvių ir susikompromitavusių funkcionierių įvesta „tvarka“.

Kai suvokęs tuos dalykus pradėjau kelti nepatogius klausimus, prasidėjo bandymai mane „atvesti į protą“. Beje, kartais tai būdavo daroma tikrai nekorektiškais būdais.

Kaip tik todėl matydamas šiandieninių ralio naujokų entuziazmą ryžausi bent šiek tiek jiems padėti ir išvengti nesusipratimų. Apskritai aš vis dar sergu už mūsiškį ralį. Mano galva labai svarbu, kad Lietuvoje – kaip ir visose civilizuotose šalyse – lenktynėse dalyvautų kuo daugiau vadinamųjų „hobby driver“ arba „pilotų mėgėjų“. Būtent jie papuošia renginius ir padeda sukurti sveiką, draugišką atmosferą, ko lietuviškame ralyje tikrai stipriai trūksta.

Vyrai, nesiekiantys aukščiausių sportinių rezultatų ir atvirai deklaruojantys, kad į varžybas važiuoja norėdami tobulėti kaip asmenybės, padeda kurti naujas tradicijas, keičia visų su raliu susijusių žmonių požiūrį ir supratimą“, – dėstė R. Lipeikis.

A. Kazlauskas taip pat patikino, kad „N40-Egzotika“ ralio komandos krikštynos toli gražu ne vienintelis naujo lenktynių sezono siurprizas. Klubo vadovo teigimu, 2016-ųjų išvakarėse pasiektas dar vienas susitarimas, susijęs su komandos plėtra, neabejotinai taps vienu didžiausių šiųmetinio čempionato siurprizų.

„Palikim šiek tiek intrigos iki priartės pirmasis šių metų pirmenybių etapas. Kol kas galiu pasakyti tik tiek, kad ralio gurmanai turės daugiau priežasčių važiuoti stebėti kovų greičio ruožuose“, – slapukavo A. Kazlauskas.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Automobilių sportas

NEZ ralio kroso etape „Vilkyčiuose“ – atradimų savaitgalis

Kur daugiau tikro sporto: „ENEOS 1006 km lenktynėse“ Palangoje, Lietuvos automobilių pravažumo sporto čempionato varžybose Kupiškyje ar gladiatoriškose NEZ ralio kroso kovose „Vilkyčių“ trasoje? Kur galima pamatyti įspūdingiausią vairavimo techniką, didžiausią greitį ir aštriausias pozicines grumtynes? Kur be apsaugos vyrukų malonės galima prieiti prie „kovinių“ mašinų tokiu atstumu, kad jaustum nuo variklio tvoskiantį karštį? Kur dar galima rūpimų dalykų paklausti tiesiai pačių pilotų?

Motokrosininkas A. Jasikonis Čekijoje užėmė 13-ąją vietą, etapą aptemdė moldavo mirtis

Sekmadienį Čekijoje vykusiame 13-ajame pasaulio motokroso čempionato (MXGP) etape „Suzuki World“ komandai atstovaujantis lietuvis Arminas Jasikonis užėmė 13-ąją vietą ir pelnė 14 įskaitinių taškų. Lietuvos motokrosininkas pirmose lenktynėse liko 20-as, o antrose finišavo aštuntas.

„Dynami:t Energy“ komanda Palangoje apsiėjo ir be Fortūnos

Kiek kartų iš eilės galima lipti ant prizininkų pakylos „Eneos 1006 km“ lenktynėse? Sėkmė kažkada baigiasi. Ir šiemet ji baigėsi „Dynami:t Energy“ komandai. Nepaisant to, išankstinis pasiruošimas jai leido užlipti ant prizininkų pakylos ir be Fortūnos priežiūros, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Eneos 1006 km“ lenktynėse „Lexus Team LT“ į finišą lėkė „be stabdžių“ (1)

11 vieta absoliučioje įskaitoje iš 41 komandos – tokį rezultatą 2017 metų „Eneos 1006 km“ lenktynėse užfiksavo „Lexus Team LT“ komanda, važiavusi išskirtiniu „Lexus IS F“ automobiliu. Nuo pat starto iki finišo pakaitomis jį vairavo Artūras Mrazauskas, Dainius Kablys ir Eugenijus Michalauskas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

B. Vanagas „Rally Latvija“ finišavo ketvirtas (2)

Benediktas Vanagas antrąją tarptautinio „Rally Latvija“ dieną išlaikė pozicijas, susikurtas šeštadienį. Bendroje ralio įskaitoje „General Financing team Pitlane“ ekipažas liko ketvirtas.
Facebook draugai