N40 komanda gavo patirties injekcijątalkins R. Lipeikis

 (7)
Pirmąją 2016-ųjų darbo dieną oficialiai gimė nauja, Lietuvos ralio čempionate startuosianti komanda „N40-Egzotika“. Tokiu vardu Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) užregistravo šiek tiek atsinaujinusią praėjusio lenktynių sezono ekipą-išsišokėlę, kuri šiais metais užsimojo pateikti dar keletą siurprizų.
Rokas Lipeikis
Rokas Lipeikis
© Asmeninio albumo nuotr.

Ko konkrečiai galima tikėtis iš vyrų, pasišovusių smogti „automobilių sportu per amžiaus vidurio krizę“ pasiekto susitarimo su vienu tituluočiausių ralio meistrų Roku Lipeikiu?

Nuo 1998-ųjų pasiekęs visų iš eilės šalies čempionatų (72 etapų) varžybų finišą, Rokas užsidirbo visų laikų stabiliausio ralio piloto vardą. Per 17 metų trukusią karjerą panevėžietis 10 kartų tapo Lietuvos čempionu, o 7 kartus buvo greičiausias bendroje įskaitoje.

Kartą drauge su šturmano pareigas ėjusia dukra Inga tapo Šiaurės Europos šalių (NEZ) ralio čempionu. Lenktynininko sportinių trofėjų kolekcijoje – daugiau nei 250 įvairiausių taurių ir kitokių apdovanojimų.

„Tai, kad prieš keletą metų sportinį šalmą „ant vinies“ pakabinęs Rokas sutiko globoti N40 ralio komandą – sunkiai pervertinamas pasiekimas. Visų pirma, naujasis mūsų klubo bičiulis turi sukaupęs milžinišką patirtį tiek rengiant techniką lenktynėms, tiek šlifuojant tam tikrus sportinio vairavimo elementus, tiek kovojant su varžybų išvakarėse neišvengiamai užplūstančiu jauduliu.

Tai kertiniai dalykai, lemiantys koks greitas sportininkas gali būti trasoje ir kaip sėkmingai važiuodamas iš tiesų dideliu tempu, pasieksi finišą. Neabejoju, kad Rokas padės mums radikaliai sutrumpinti klajones „nežinojimo dykumose“ ir apsaugos nuo gaišaties išradinėjant savo „dviratį“, – partnerystės pradžia džiūgavo N40 klubo ideologas ir ralio naujokas Algirdas Kazlauskas.

„Be to, R. Lipeikis pats itin daug dėmesio skiria saugaus eismo problemoms. Jo vadovaujama įmonė „Egzotika“ yra Lietuvos padangų rinkos lyderė, o Rokas – vienas geriausiai automobilių ratų sukibimo su kelio paviršiumi problemas išmanančių ekspertų visoje šalyje. Tai reiškia, kad jo padedamas N40 klubas galės kur kas efektyviau ir profesionaliau imtis socialinių projektų, susijusių su saugiu eismu“, - pridūrė klubo vadovas.

R. Lipeikis komentuodamas savo sprendimą bendradarbiauti su N40 komanda prisiminė, kad jis pats atsirado ralio pasaulyje „iš niekur“, užnugaryje neturėdamas nei patirties, nei geranoriškai nusiteikusių patarėjų.

„Anuomet bandydamas „žaisti ralį“ pagal oficialias ralio taisykles greitai susidūriau su krūva keistų problemų. Tiksliau – kai kurių automobilių sporto senbuvių ir susikompromitavusių funkcionierių įvesta „tvarka“.

Kai suvokęs tuos dalykus pradėjau kelti nepatogius klausimus, prasidėjo bandymai mane „atvesti į protą“. Beje, kartais tai būdavo daroma tikrai nekorektiškais būdais.

Kaip tik todėl matydamas šiandieninių ralio naujokų entuziazmą ryžausi bent šiek tiek jiems padėti ir išvengti nesusipratimų. Apskritai aš vis dar sergu už mūsiškį ralį. Mano galva labai svarbu, kad Lietuvoje – kaip ir visose civilizuotose šalyse – lenktynėse dalyvautų kuo daugiau vadinamųjų „hobby driver“ arba „pilotų mėgėjų“. Būtent jie papuošia renginius ir padeda sukurti sveiką, draugišką atmosferą, ko lietuviškame ralyje tikrai stipriai trūksta.

Vyrai, nesiekiantys aukščiausių sportinių rezultatų ir atvirai deklaruojantys, kad į varžybas važiuoja norėdami tobulėti kaip asmenybės, padeda kurti naujas tradicijas, keičia visų su raliu susijusių žmonių požiūrį ir supratimą“, – dėstė R. Lipeikis.

A. Kazlauskas taip pat patikino, kad „N40-Egzotika“ ralio komandos krikštynos toli gražu ne vienintelis naujo lenktynių sezono siurprizas. Klubo vadovo teigimu, 2016-ųjų išvakarėse pasiektas dar vienas susitarimas, susijęs su komandos plėtra, neabejotinai taps vienu didžiausių šiųmetinio čempionato siurprizų.

„Palikim šiek tiek intrigos iki priartės pirmasis šių metų pirmenybių etapas. Kol kas galiu pasakyti tik tiek, kad ralio gurmanai turės daugiau priežasčių važiuoti stebėti kovų greičio ruožuose“, – slapukavo A. Kazlauskas.

N40 vyrų autoklubas
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Automobilių sportas

B. Vanagas rengiasi įvairiems Dakaro scenarijams (4)

Tarptautinė žiniasklaida nuogąstauja, kad dėl didžiausios per pastaruosius 25 metus sausros Bolivijoje 2017 m. Dakaro ralis gali neįvykti. Tačiau sudėtingiausiame pasaulio ralyje penktą kartą startuosiantis Benediktas Vanagas teigia, kad komanda rengiasi įvairiems scenarijams.

Lietuviškos 1000 km lenktynės plečia savo geografiją

Lenktynininkai diskutavo dėl permainų kitų metų žiedinėse lenktynėse. Vilniuje, „Kempinski“ viešbutyje surengtos diskusijos metu ilgamečiai lenktynių organizatoriai, įmonė „Promo events“ pristatė naujoves, kurios laukia ilgų distancijų lenktynių dalyvių kitais metais, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Damučių siaubas ar didžiausias džiaugsmas?

Šaltis, sniegas ir ledas – trys baisiausi žodžiai Jūsų kaimybei buhalterei Onutei ankstyvą rytą keliaujant į darbą per apšalusias sostinės gatves. Tie patys trys žodžiai yra šio savaitgalio malda „Nemunring Winter Games“ dalyviams ir panašu, kad jų maldos pagaliau bus išklausytos, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Technologinės lenktynės Dakaro ralyje: ar žmogus vis dar lemia rezultatą?

Ateinančių metų sausį Dakaro fanų visame pasaulyje ir Lietuvoje laukia tikra intriga – varžybų lyderiai startui ruošia naujus automobilius, keisis ir žaidimo taisyklės – įsigalioja nauji reikalavimai technikai. Kaip technikos pokyčiai paveiks išaugusią konkurenciją, kodėl komandos renkasi bagio tipo automobilius ir kiek šiose technologinėse lenktynėse įtakos rezultatui dar turi vairuotojas – mintimis dalijasi Dakaro lietuviai.

Į Dakaro ralį veržiasi Vyčio ambasadoriai (4)

Savo kelionę į ateinančių metų Dakaro ralį pradedanti Lietuvos simbolio Vyčio mozaika gali tapti rekordine. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, vieno geriausiai atpažįstamų sudėtingiausių lenktynių ženklų dalimi vos per kelias dienas jau panoro tapti daugiau nei trys tūkstančiai Vyčio ambasadorių. Iš jų nuotraukų sudarytas Vyčio koliažas atsidurs garbingiausioje lenktynininko Benedikto Vanago bolido „Toyota Hilux“ vietoje.
Facebook draugai