N40 komanda gavo patirties injekcijątalkins R. Lipeikis

 (7)
Pirmąją 2016-ųjų darbo dieną oficialiai gimė nauja, Lietuvos ralio čempionate startuosianti komanda „N40-Egzotika“. Tokiu vardu Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) užregistravo šiek tiek atsinaujinusią praėjusio lenktynių sezono ekipą-išsišokėlę, kuri šiais metais užsimojo pateikti dar keletą siurprizų.
Rokas Lipeikis
Rokas Lipeikis
© Asmeninio albumo nuotr.

Ko konkrečiai galima tikėtis iš vyrų, pasišovusių smogti „automobilių sportu per amžiaus vidurio krizę“ pasiekto susitarimo su vienu tituluočiausių ralio meistrų Roku Lipeikiu?

Nuo 1998-ųjų pasiekęs visų iš eilės šalies čempionatų (72 etapų) varžybų finišą, Rokas užsidirbo visų laikų stabiliausio ralio piloto vardą. Per 17 metų trukusią karjerą panevėžietis 10 kartų tapo Lietuvos čempionu, o 7 kartus buvo greičiausias bendroje įskaitoje.

Kartą drauge su šturmano pareigas ėjusia dukra Inga tapo Šiaurės Europos šalių (NEZ) ralio čempionu. Lenktynininko sportinių trofėjų kolekcijoje – daugiau nei 250 įvairiausių taurių ir kitokių apdovanojimų.

„Tai, kad prieš keletą metų sportinį šalmą „ant vinies“ pakabinęs Rokas sutiko globoti N40 ralio komandą – sunkiai pervertinamas pasiekimas. Visų pirma, naujasis mūsų klubo bičiulis turi sukaupęs milžinišką patirtį tiek rengiant techniką lenktynėms, tiek šlifuojant tam tikrus sportinio vairavimo elementus, tiek kovojant su varžybų išvakarėse neišvengiamai užplūstančiu jauduliu.

Tai kertiniai dalykai, lemiantys koks greitas sportininkas gali būti trasoje ir kaip sėkmingai važiuodamas iš tiesų dideliu tempu, pasieksi finišą. Neabejoju, kad Rokas padės mums radikaliai sutrumpinti klajones „nežinojimo dykumose“ ir apsaugos nuo gaišaties išradinėjant savo „dviratį“, – partnerystės pradžia džiūgavo N40 klubo ideologas ir ralio naujokas Algirdas Kazlauskas.

„Be to, R. Lipeikis pats itin daug dėmesio skiria saugaus eismo problemoms. Jo vadovaujama įmonė „Egzotika“ yra Lietuvos padangų rinkos lyderė, o Rokas – vienas geriausiai automobilių ratų sukibimo su kelio paviršiumi problemas išmanančių ekspertų visoje šalyje. Tai reiškia, kad jo padedamas N40 klubas galės kur kas efektyviau ir profesionaliau imtis socialinių projektų, susijusių su saugiu eismu“, - pridūrė klubo vadovas.

R. Lipeikis komentuodamas savo sprendimą bendradarbiauti su N40 komanda prisiminė, kad jis pats atsirado ralio pasaulyje „iš niekur“, užnugaryje neturėdamas nei patirties, nei geranoriškai nusiteikusių patarėjų.

„Anuomet bandydamas „žaisti ralį“ pagal oficialias ralio taisykles greitai susidūriau su krūva keistų problemų. Tiksliau – kai kurių automobilių sporto senbuvių ir susikompromitavusių funkcionierių įvesta „tvarka“.

Kai suvokęs tuos dalykus pradėjau kelti nepatogius klausimus, prasidėjo bandymai mane „atvesti į protą“. Beje, kartais tai būdavo daroma tikrai nekorektiškais būdais.

Kaip tik todėl matydamas šiandieninių ralio naujokų entuziazmą ryžausi bent šiek tiek jiems padėti ir išvengti nesusipratimų. Apskritai aš vis dar sergu už mūsiškį ralį. Mano galva labai svarbu, kad Lietuvoje – kaip ir visose civilizuotose šalyse – lenktynėse dalyvautų kuo daugiau vadinamųjų „hobby driver“ arba „pilotų mėgėjų“. Būtent jie papuošia renginius ir padeda sukurti sveiką, draugišką atmosferą, ko lietuviškame ralyje tikrai stipriai trūksta.

Vyrai, nesiekiantys aukščiausių sportinių rezultatų ir atvirai deklaruojantys, kad į varžybas važiuoja norėdami tobulėti kaip asmenybės, padeda kurti naujas tradicijas, keičia visų su raliu susijusių žmonių požiūrį ir supratimą“, – dėstė R. Lipeikis.

A. Kazlauskas taip pat patikino, kad „N40-Egzotika“ ralio komandos krikštynos toli gražu ne vienintelis naujo lenktynių sezono siurprizas. Klubo vadovo teigimu, 2016-ųjų išvakarėse pasiektas dar vienas susitarimas, susijęs su komandos plėtra, neabejotinai taps vienu didžiausių šiųmetinio čempionato siurprizų.

„Palikim šiek tiek intrigos iki priartės pirmasis šių metų pirmenybių etapas. Kol kas galiu pasakyti tik tiek, kad ralio gurmanai turės daugiau priežasčių važiuoti stebėti kovų greičio ruožuose“, – slapukavo A. Kazlauskas.

N40 vyrų autoklubas
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus
 

Automobilių sportas

Penki Š. Plado patarimai besiruošiantiems motociklų varžyboms

Motociklų sporto aukštumose būti talentingu nutrūktgalviu nepakanka. Kuo aukštesnis varžybų lygis, tuo rimtesnis reikalingas pasiruošimas. Tačiau kaip būtent pasiruošimas motociklų žiedinėms lenktynėms turėtų vykti?

„ENEOS 1006 km lenktynės“ statistikos veidrodyje (1)

Septynioliktą kartą pamečiui „Promo events“ surengtose tarptautinėse „ENEOS 1006 km lenktynėse“, vykusiose 2016 m. liepos 20-23 dienomis Palangoje, dalyvavo 42 komandos iš aštuonių valstybių - Lietuvos, Latvijos, Estijos, Rusijos, Švedijos, Belgijos, Olandijos ir Didžiosios Britanijos.

Sunku patikėti: „ENEOS 1006 km“ lenktynių TOP-10 kaina – 20 tūkst. eurų (8)

Pasibaigus „ENEOS 1006 km“ lenktynėms komandos skaičiuoja pinigus: kas, kiek ir kam išleido. Didžiausias automobilių sporto renginys sportininkams kainuoja dešimtis tūkstančių eurų. Ypač tiems, kas kovoja dėl lyderių pozicijų.

Didžiausias šių metų Lietuvos šonaslydžio renginys – pirmąjį rugsėjo savaitgalį

Didžiausias šių metų Lietuvos šonaslydžio renginys šiemet pasibels rugsėjo 2-3 dienomis – po „Rytų Europos Drifto čempionato“ ir „Drift-Allstars“ pasitraukimo iš Marijos žemės, jų vietą su trenksmu žada užimti Baltijos šalių „drifto“ čempionato (Baltic Drift Championship) finalas Kaune – renginys po kone dešimtmečio pertraukos atgaus savo originalų pavadinimą „Braliukų mūšis“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Europos čempionate lietuvis – per žingsnį nuo garbės pakylos (1)

Pusiaukelę pasiekusiose Senojo žemyno automobilių kroso pirmenybių lenktynėse šiais metais du dalykai kartojasi kaip „Tėve mūsų“ per kiekvienas mišias – sportininkai iš Čekijos trasoje be gailesčio talžo vieni kitų mašinas, o klaipėdietis Paulius Pleskovas bando pabėgti nuo techninių problemų persekiojimo, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Facebook draugai