„Viena pagrindinių ateinančių metų naujienų – gegužės 30-31 dienomis mūsų renginys vyks „Slovakia Ring“ trasoje. Plečiame savo renginių geografiją tam, kad galėtume savo dalyviams pasiūlyti galimybę tobulinti savo vairavimo įgūdžius profesionaliose trasose, kurios atitinka visus saugumo standartus.

Tai mūsų motociklininkams – ir profesionalams, ir mėgėjams – ypač svarbu“, – teigia sporto klubo „Coffee Racers“ vadovas Adomas Dautartas.

Tai bus pirmasis tokio pobūdžio lietuvių organizuojamas renginys Centrinėje Europoje. Sporto klubo „Coffe Racers“ duomenimis, nei vienas organizatorius – nei automobilių, nei motociklų renginių – nėra žengęs tokio žingsnio.

Per dvi treniruočių dienas dalyviai galės pasimėgauti šia trasa, o antrosios dienos pabaigoje, kaip jau ir tapo įprasta, renginį vainikuos dvejos varžybos, kuriose Baltijos valstybių motociklų mėgėjai galės palyginti savo jėgas su vietiniais sportininkais.

„Slovakia Ring“ – jauniausia trasa visoje Europoje, kuri buvo pastatyta 2010 metais. Jos ilgis 5922 m, t.y. ji yra beveik dvigubai ilgesnė už mūsų Kačerginės Nemuno žiedą, o plotis yra 12 metrų.

Įdomus faktas, jog starto-finišo tiesiosios ilgis yra 900 metrų – tai viena ilgiausių tokių atkarpų.

„Turint omenyje, kad į ją motociklu išvažiuojama 3 arba 4 bėgiu, pirmame tiesiosios trečdalyje įsijungus aukščiausią pavarą belieka kantriai laukti kol motociklas pasieks maksimalius sūkius ir stabdymo tašką. „Slovakia Ring“ trasoje yra 7 dešinieji posūkiai ir 6 kairieji, todėl motociklų padangos joje dyla vienodai“, - niuansais dalinasi A. Dautartas.

Kaip ir dauguma Europos trasų, „Slovakia Ring“ trasa turi puikią infrastruktūrą. Dalyvių patogumui skirti boksai, kurių kiekviename yra televizorius, rodantis važiuojančiųjų ratų įveikimo laikus. Taip pat nemokami dušai ir WC.

Visi dalyviai renginio metu bus dalinami į 4 grupes, atsižvelgus į jų ratų įveikimo laikus. Per dvi dienas bus 3 dalyvių pergrupavimai – per pirmos dienos pietus, po pirmos dienos ir per antros dienos pietus.

Renginių dalyvių technikai nėra keliami jokie specialūs reikalavimai – motociklai privalo būti tiesiog techniškai tvarkingi, o vairuotojai turėti vienos arba dviejų dalių odinę arba tekstilinę aprangą, šalmą, odines pirštines bei motociklininko batus, stuburo apsauga yra rekomenduojama.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją