Lietuvės ir rusės ekipažas Maskvos ralyje neišvengė incidento, bet užėmė 14-tą vietą

 (14)
Savaitgalį Maskvoje vykusiose automobilių ralio varžybose „Rally Masters Show“ vienintelis moteriškas Inesos Tuškanovos (Rusija) ir Irinos Jankvoskajos (Lietuva) ekipažas, vairavęs „Mitsubishi Lancer Evo IX“ automobilį, absoliučioje įskaitoje užėmė 14-tą vietą, o savo klasėje („4000Н“) – 11-tą.
Inessa Tuškanova ir Irina Jankovskaja
© Organizatorių archyvas

„Tai buvo labai įspūdingos varžybos, - pasakoja Irina Jankovskaja.

„Viskas apgalvota iki smulkmenų, todėl nesijautė jokios įtampos. Įspūdžiai patys geriausi!“, - negailėjo komplimentų varžybų organizatoriams ekipažo šturmanė.

- Kokie buvo greičio ruožai. Gal kuo nors išskirtiniai?

- Pats įdomiausias ir tikrai netikėtas buvo pirmas greičio ruožas, jis buvo tiesiog ledo arenoje, jos viduje.

Pirmą kartą mačiau tai, ten buvo grynas ledas. Susirašinėjome šį greičio ruožą pėsčiomis, o kai įvažiavome su automobiliu, jis tiesiog slydo. Smagi idėja - gal keik keistoka, bet įdomi.

- Ar buvo kokių nors šou elementų, juk pats pavadinimas tą sako?

- Šou buvo tai, kad viskas buvo patogiai pritaikyta žiūrovui. Visi greičio ruožai turėjo tribūnas, tv ekranus, galima buvo stebėti ralį iš arti ir patogiai. Žiūrovams atrakcija, o sportininkams jokių šou elementų nebuvo - juk tai varžybos.

Merginos džiaugėsi savo pasiekimu, tačiau neslėpė, kad pirmame greičio ruože jos pasijautė itin puikiai, nes buvo net penktos.

„Manome, kad mūsų ekipažas pasirodė puikiai, - teigė pilotė Inesa Tuškanova. - Ralyje dalyvavo ne naujokai, o tikri šio sporto asai, pasaulyje žinomi sportininkai, todėl ir 14-ta vieta – puikus pasiekimas. Be to, ir mes sulaukėme puikių vertinimų, todėl tai, kad per varžybas šiek tiek nukentėjo automobilis – ne taip svarbu“.

Paprašius plačiau papasakoti, kas nutiko automobiliui, sportininkės atviravo: „Gesinimo zonoje užkabinome šiaudų kupstą - nukentėjo dešinys automobilio šonas: įlenkėme sparną šiek tiek pažeidėme buferį. Tačiau sėdint automobilyje smūgis atrodė žymiai stipresnis. Išlipusios apsidžiaugėme, kad tik smulkiai pažeidėme automobilį“.

Lietuvą atstovavusi ekipažo šturmanė Irina dėkojo ekipažą palaikiusiems fanams Lietuvoje.

„Šios varžybos mums buvo rimtas iššūkis, nes jose dalyvaujama tik su specialiais kvietimais. Be to, labai jaudinausi, nes buvau vienintelė moteris iš Lietuvos, todėl jaučiau atsakomybę ne tik finišuoti, bet ir parodyti, ką galime“, - pasakojo ji.

„Buvo puiki diena, nuostabus oras. Viskas praėjo šiek tiek ne taip, kaip tikėjomės, tačiau 14-ta vieta absoliučioje įskaitoje, manau, yra labai neblogai. Prieš šį ralį treniravausi, tačiau mano treniruotės vyko trasoje, kurios danga buvo sausa. Automobilis buvo paruoštas būtent tokiai trasai, o teko važiuoti šlapiu asfaltu, buvo daug smėlio, žvyro, nes visi bandė kirsti posūkius, todėl iškapstė purvą. Trasa nuolat keitėsi, kiekvienas posūkis buvo vis kitoks, reikėjo labai į tai atsižvelgti“, - tęsė I. Tuškanova.

„Gaila, kad Lietuva tokiu varžybų neturi. Mums teko praėjusių metų gruodžio mėnesį pabuvoti Lenkijos sostinėje Varšuvoje vykusiose panašiose varžybose, šį savaitgalį Maskvoje.. Na, o dabar lauksime Vilniaus. Gal ką nors panašaus sumastys - pavyzdžiui, greičio ruožą prie „Siemens arenos“. Būtų smagu“, - pridūrė ji.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Automobilių sportas

„Eneos 1006 km“ lenktynes gyvai transliuos iš automobilio vidaus (3)

„Dynamit:t Energy“ komanda automobilių sporto aistruoliams siūlo stebėti „Eneos 1006 km“ lenktynių kvalifikaciją ir pačias lenktynes gyvai, iš automobilio vidaus, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Lietuvos šonaslydžio vairaratis – merginos rankose (1)

Nuo pat automobilizmo aušros damos buvo ir yra neatsiejama lenktynių pasaulio dalis: tradiciškai merginos sukasi sportininkų palaikymo komandose, talkina teisėjams, „veža“ dalį varžybų organizacinių darbų, o kartais pačios tampa profesionaliomis pilotėmis ar šturmanėmis. Ir jei tai atrodo toks pat retas reiškinys, kaip dviguba vaivorykštė, tai pastarųjų mėnesių įvykiai Lietuvos automobilių sporto federacijoje prašyte prašosi būti vadinami sensacingais.

„ENEOS 1006 km lenktynes“ iš pirmosios pozicijos pradės „Exit Palanga by Algirdai“ (5)

Šeštadienį „ENEOS 1006 km lenktynes“ Palangoje iš pirmosios pozicijos pradės „Exit Palanga by Algirdai“ komanda, kurios lenktynininkai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius, Andrius Jasionauskas ir Saulius Girdauskas pilotuoja „Aquila CR1“ bolidą.

Traukos lenktynes Palangoje laimėjo K. Volbekas, mechanikų bėgimą – R. Sviderskis (3)

Jau bemaž dešimtmetį maratoninių lenktynių Palangoje sudedamąja ir bene greičiausia dalimi yra vadinamosios „drago“, t.y. traukos, lenktynės. Išpopuliarėjusios kaip greitus automobilius turinčių ambicingų vyrukų (o šiais laikais ir merginų bei moterų) pramoga, jos jau senokai yra įteisintos, techniniais reglamentais aprašytos ir pagal griežtas taisykles vykstančios varžybos.

B. Čirba: 5 priežastys, kodėl verta išbandyti šonaslydį

Milžiniškos apkrovos, didžiulis slystančio šonu automobilio greitis ir ekstremalūs pojūčiai – tai žadama norinčiam išbandyti „driftą“. Šios dar jaunos autosporto šakos entuziastų atsiranda vis daugiau: susidomi ir užkietėję automanai, ir nutrūktgalviai, ir tie, kurie ieško naujos pramogos... Anot Lietuvos „drifto“ čempionato „pro“ lygos piloto Benedikto Čirbos, šia autosporto šaka susižavėti lengva. Sportininkas dalinasi priežastimis, kodėl verta išbandyti „driftą“.
Facebook draugai