D. Butvilas dalinasi savo vis dar karštais įspūdžiais po šio ralio:

„Simbolinis sezono vidurį žymintis ralis „Rajd Rzesowski“ yra pats sudėtingiausias ir prestižiniu laikomas Lenkijos ralio čempionato etapas. Pirmoji ralio pusė pasižymėjo itin permainingomis oro sąlygomis. Prieš startą užklupęs lietus gerokai sumaišė kortas. Tokiomis sąlygomis dar neteko važiuoti, nes dalis greičio ruožo buvo sausa, dalis šlapia, vietomis buvo itin slidus purvas, kitur asfaltas padengtas smėliu. Kelio danga keitėsi kas keli šimtai metrų, nes trasa buvo kalnuotoje vietovėje ir dėl šešėlių, nusileidimų bei pakilimų asfalto būklė buvo vis kitokia.

Šlapia trasa nebuvo tinkama mūsų padangoms, kurios buvo labiau pritaikytos karštam asfaltui. Važiuoti buvo itin sunku. Negana to, prieš paskutinį ruožą mieste trūko viena iš vairo stiprintuvo sistemos žarna ir karšti tepalai pasipylė ant kolektoriaus. Startavau dūmuose, o vairas, esant keturių varančiųjų ratų pavarai su blokiruotėmis buvo toks sunkus, kad kartais net riešus suskausdavo. Tačiau kovojome iki galo ir pirmąją dieną baigėme pirmi klasėje ir šešti absoliučioje įskaitoje.

Antrąją ralio dieną sekėsi puikiai. Nuo pirmo ruožo pirmavome ir kilome bendroje rikiuotėje. Dienos pabaigoje buvome 4 bendroje įskaitoje. Su standartinės N grupės mašina būti tarp daugiau nei dvigubai brangesnę techniką vairuojančių pilotų man yra didžiulis pasiekimas. Lenkų fanai ir pilotai taip pat labai teigiamai vertina mūsų pasirodymą, o komanda džiaugiasi daromu progresu. Už mėnesio laukia sekantis etapas, kuriame planuojame taip pat kovoti dėl aukščiausių pozicijų“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją