Tobulindama teikiamų paslaugų kokybę, Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) mažina biurokratizmą ir keliasi į elektroninę erdvę.
Automobilių traukos lenktynės
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Smarkiai sumažino biurokratizmą

Metų pradžioje startavo LASF kurta e-sistema - E-LASF, kurioje sportininkai, pareiškėjai, teisėjai ir esami nariai gali išsiimti jiems reikiamas licencijas. Pasak LASF generalinės sekretorės Renatos Burbulienės, sistema sumažino biurokratinį procesą, paspartino darbą, taupo laiką ir leidžia atsisakyti kelionių į federaciją tik dėl dokumentų pateikimo.

„E-LASF autosporto bendruomenei buvo labai reikalinga ir jos naudą jaučiame jau dabar. Nors e-sistema veikia tik šiek tiek daugiau nei du mėnesius, jau esame išdavę 184 sportininkų licencijas, 101 teisėjų licenciją ir patvirtinę ir pratęsę 71 LASF narystę. Anksčiau, kad sutvarkytume tiek licencijų, reikėdavo skirti nemažai laiko. Sportininkai, pavyzdžiui, iš Klaipėdos važiuodavo į Kauną vien tam, kad atvežtų reikiamus dokumentus. Kartais tekdavo važiuoti ir po kelis kartus, jei paaiškėja, kad pateikti ne visi dokumentai ar jie su klaidomis. Dabar visus dokumentus galima pateikti internetu, o gavus sistemos pranešimą apie dokumentų trūkumus - juos pakoreguoti ir pateikti internetu papildomai. Paruoštos licencijos ar kiti dokumentai yra išsiunčiami paštu“, - sistemą pristato R. Burbulienė.

Generalinės sekretorės teigimu, tai yra didelis žingsnis į priekį, siekiant šiuolaikiško, inovatyvaus ir skaidraus automobilių sporto administravimo.

„Sistema leis matyti visų automobilių sporto dalyvių veiklos istoriją, taip pat ji automatiškai sugeneruos statistiką pagal atitinkamus kriterijus, kuriuos kasmet teikiame LR Kūno kultūros ir sporto departamentui (KKSD). Federacija deklaruoja viešumą ir skaidrumą savo veikloje, todėl prieiga stebėti ir analizuoti statistinę informaciją, skirtingų automobilių sporto šakų masiškumo augimą gali matyti ir KKSD. Taip pat įdiegėme ir forumą, kuriame pateikiame visas naujienas, siūlymus ar sprendimus. Autosporto bendruomenė nuo šiol turės dar daugiau galimybių atvirai diskusijai, savo idėjų ir vizijų pateikimui ar bendradarbiavimui“, - teigia R. Burbulienė.

Baigtas tik pirmasis kūrimo etapas

LASF generalinės sekretorės teigimu, kol kas baigtas tik pirmasis sistemos etapas, kuris leidžia E-LASF sistemoje sportininkams, klubams ir teisėjams išsiimti ir/ar prasitęsti licenciją, o LASF esami ir būsimi nariai (juridiniai asmenys) gali internetu pateikti prašymą prasitęsti narystę ar tapti naujais LASF nariais.

„Jau deriname specifikacijas tolimesniems II etapo darbams – sistemą papildys organizatoriams skirtas modulis, kuriame bus galima pateikti paraiškas ir visus reikalingus dokumentus, susijusius su varžybų organizavimu. Organizatorius ar kitas atsakingas asmuo taip pat per sistemą galės pateikti ir varžybų rezultatus, kurie bus automatiškai priskirti ir sportininkams. Tokiu būdu rezultatai operatyviai bus skelbiami LASF svetainėje, o juos galės pamatyti visi, besidomintys automobilių sportu.

Teisėjų modulyje matysime, kokiose ir kiek varžybų teisėjavo teisėjas, kaip auga jo kvalifikacija. Taip pat bus galima sekti informaciją, kada teisėjas gali gauti aukštesnę kategoriją“, - tvirtina LASF generalinė sekretorė R. Burbulienė.

Sistemos kodas – prieinamas visiems

LASF e-sistema yra kuriama atviro kodo principu (angl. Open source), todėl ją tobulinti, pildyti ar panaudoti savo reikmėms galės ir kitos federacijos.

„Sistema yra sukurta atviro kodo principu. Tai reiškia, kad prie jos kūrimo gali prisidėti visi norintys. Taip užtikrinama, kad pasikeitus ją kūrusiai kompanijai darbai nesustos ir nereikės visko daryti iš pradžių. Taip pat labai svarbu ir tai, kad šios sistemos baziniu moduliu galės pasinaudoti ir kitos federacijos ar panašaus pobūdžio organizacijos ir taip sutaupyti tikrai ženklią dalį lėšų. Tai yra naujovė viešajame sektoriuje“, - sako sistemą kūrusios kompanijos „Datadog“ atstovas Povilas Poderskis.

Panašią sistemą turi sukūrusi Suomijos automobilių sporto federacija, kurį į ją investavo 1 mln. eurų, o sistemos diegimo darbai užtruko beveik dešimtmetį. Kūno Kultūros ir Sporto rėmimo fondas E-LASF skyrė 1000 eurų, tačiau didžioji dalis investicijų, reikalingų projekto vystymui, skiria LASF. Pagrindinius sistemos darbus planuojama baigti dar šiais metais.

Apie LASF

LASF (Lietuvos automobilių sporto federacija), įkurta 1990 metais Kaune, vienija automobilių sportą propaguojančius ar remiančius asmenis. Šiuo metu veikia 11 komitetų, kuriuose sprendžiami atskirų automobilių sporto šakų klausimai. LASF tikslas yra ne tik populiarinti saugų automobilių sportą, bet ir puoselėti bei kelti bendrą vairavimo kultūrą Lietuvoje: nuo mažiausių iki vyriausių vairuotojų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Fast Lap Drift Race“ lenktynininkai: šeštadienį tiesiai beveik nevažiuosim

Rugpjūčio 26 d. „Autoplius.lt Fast Lap “ lenktynėse bus kažkas visiškai naujo – pirmą...

Virtualių lenktynių kursai – startui realiose varžybose

Norite lenktyniauti žiedinėse automobilių lenktynėse: „ Fast Lap “ ar 1000 km? Turėti...

Lenktynių trasose pagerbs ralio riterius

„Kauno rudens“ raliai – vienos seniausių lenktynių šalies automobilių sporto istorijoje....

Estijos vasaros sostinė pasitinka 1000 km lenktynes (2)

Mažiau nei mėnuo beliko iki rugsėjo 21-24 dienomis Estijos vasaros sostine tituluojamame Pernu...

Šeštadienio „Fast Lap“ varžyboms – naujas įvažiavimas į „Nemuno žiedą“

Prieš paskutinį šių metų „Autoplius.lt Fast Lap “ etapą Nemuno žiede rimtas iššūkis...

Top naujienos

Plikai nusikirpusi K. Dūdaitė: aš noriu tokių pačių užduočių kaip vaikinai (333)

„Gyvename neramiais lakais. Manau, kad kariuomenei reikia žmonių, kurie turėtų smegenų ir noro...

Individualių statybininkų įkainiai priartėjo prie įmonių tarifų (85)

Būsto rinkos aktyvumas didina statybininkų darbo įkainius. Nors individualiai dirbantys meistrai...

Metė gerai apmokamą darbą Škotijoje ir grįžo į Lietuvą: nežinau, kur žmonės mato tiek negatyvo (92)

Agnė Butautaitė iš emigracijos grįžo pernai ir iškart ėmėsi veikti – Panevėžio centre,...

Atsarginį variantą jau paruošęs D. Adomaitis pyko: taip ir įvyksta kvailos traumos (11)

Sausakimšoje „Šiaulių“ arenoje Lietuvos rinktinė be didesnio vargo 84:62 susitvarkė su...

Be susižeidusio L. Lekavičiaus likusi Lietuvos rinktinė pranoko Islandiją (204)

Europos čempionatui besirengianti Lietuvos krepšinio rinktinė kontrolinėse rungtynėse Šiauliuose...

Jaunasis filosofas įvardijo, ko trūksta šiuolaikinei kartai (1)

Klasikinių mokslų magistro studijas Kembridže ( Jungtinė Karalystė ) su pagyrimu baigęs ir šiuo...

Nustebsite pamatę: dizaineris sukūrė išskirtinius vandens mylėtojų kostiumus

Žmonėms, kuriems vanduo, jūros bangos ir smėlis yra visas gyvenimas, mados dizaineris Thomas...

Tikroji elegancija: grožio konkurse pristatytas įspūdingas koncepcinis „Mercedes-Maybach“ (19)

Į šia savaitę Kalifornijos valstijoje vykusį dailiausių transporto priemonių konkursą „...

Šį bruožą turintys žmonės labiau linkę į neištikimybę (27)

Visi, kurie būna neištikimi savo antrajai pusei, turi vieną bendrą bruožą. Tokią išvada...

Baltijos kelio metinių proga į Vilnių dviračiais atmynė svečiai iš Švedijos (1)

Dešimt tarptautinės telekomunikacijų bendrovės vadovų trečiadienį baigia tris dienas trukusį...