LASF keliasi į elektroninę erdvę

Tobulindama teikiamų paslaugų kokybę, Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) mažina biurokratizmą ir keliasi į elektroninę erdvę.
Automobilių traukos lenktynės
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Smarkiai sumažino biurokratizmą

Metų pradžioje startavo LASF kurta e-sistema - E-LASF, kurioje sportininkai, pareiškėjai, teisėjai ir esami nariai gali išsiimti jiems reikiamas licencijas. Pasak LASF generalinės sekretorės Renatos Burbulienės, sistema sumažino biurokratinį procesą, paspartino darbą, taupo laiką ir leidžia atsisakyti kelionių į federaciją tik dėl dokumentų pateikimo.

„E-LASF autosporto bendruomenei buvo labai reikalinga ir jos naudą jaučiame jau dabar. Nors e-sistema veikia tik šiek tiek daugiau nei du mėnesius, jau esame išdavę 184 sportininkų licencijas, 101 teisėjų licenciją ir patvirtinę ir pratęsę 71 LASF narystę. Anksčiau, kad sutvarkytume tiek licencijų, reikėdavo skirti nemažai laiko. Sportininkai, pavyzdžiui, iš Klaipėdos važiuodavo į Kauną vien tam, kad atvežtų reikiamus dokumentus. Kartais tekdavo važiuoti ir po kelis kartus, jei paaiškėja, kad pateikti ne visi dokumentai ar jie su klaidomis. Dabar visus dokumentus galima pateikti internetu, o gavus sistemos pranešimą apie dokumentų trūkumus - juos pakoreguoti ir pateikti internetu papildomai. Paruoštos licencijos ar kiti dokumentai yra išsiunčiami paštu“, - sistemą pristato R. Burbulienė.

Generalinės sekretorės teigimu, tai yra didelis žingsnis į priekį, siekiant šiuolaikiško, inovatyvaus ir skaidraus automobilių sporto administravimo.

„Sistema leis matyti visų automobilių sporto dalyvių veiklos istoriją, taip pat ji automatiškai sugeneruos statistiką pagal atitinkamus kriterijus, kuriuos kasmet teikiame LR Kūno kultūros ir sporto departamentui (KKSD). Federacija deklaruoja viešumą ir skaidrumą savo veikloje, todėl prieiga stebėti ir analizuoti statistinę informaciją, skirtingų automobilių sporto šakų masiškumo augimą gali matyti ir KKSD. Taip pat įdiegėme ir forumą, kuriame pateikiame visas naujienas, siūlymus ar sprendimus. Autosporto bendruomenė nuo šiol turės dar daugiau galimybių atvirai diskusijai, savo idėjų ir vizijų pateikimui ar bendradarbiavimui“, - teigia R. Burbulienė.

Baigtas tik pirmasis kūrimo etapas

LASF generalinės sekretorės teigimu, kol kas baigtas tik pirmasis sistemos etapas, kuris leidžia E-LASF sistemoje sportininkams, klubams ir teisėjams išsiimti ir/ar prasitęsti licenciją, o LASF esami ir būsimi nariai (juridiniai asmenys) gali internetu pateikti prašymą prasitęsti narystę ar tapti naujais LASF nariais.

„Jau deriname specifikacijas tolimesniems II etapo darbams – sistemą papildys organizatoriams skirtas modulis, kuriame bus galima pateikti paraiškas ir visus reikalingus dokumentus, susijusius su varžybų organizavimu. Organizatorius ar kitas atsakingas asmuo taip pat per sistemą galės pateikti ir varžybų rezultatus, kurie bus automatiškai priskirti ir sportininkams. Tokiu būdu rezultatai operatyviai bus skelbiami LASF svetainėje, o juos galės pamatyti visi, besidomintys automobilių sportu.

Teisėjų modulyje matysime, kokiose ir kiek varžybų teisėjavo teisėjas, kaip auga jo kvalifikacija. Taip pat bus galima sekti informaciją, kada teisėjas gali gauti aukštesnę kategoriją“, - tvirtina LASF generalinė sekretorė R. Burbulienė.

Sistemos kodas – prieinamas visiems

LASF e-sistema yra kuriama atviro kodo principu (angl. Open source), todėl ją tobulinti, pildyti ar panaudoti savo reikmėms galės ir kitos federacijos.

„Sistema yra sukurta atviro kodo principu. Tai reiškia, kad prie jos kūrimo gali prisidėti visi norintys. Taip užtikrinama, kad pasikeitus ją kūrusiai kompanijai darbai nesustos ir nereikės visko daryti iš pradžių. Taip pat labai svarbu ir tai, kad šios sistemos baziniu moduliu galės pasinaudoti ir kitos federacijos ar panašaus pobūdžio organizacijos ir taip sutaupyti tikrai ženklią dalį lėšų. Tai yra naujovė viešajame sektoriuje“, - sako sistemą kūrusios kompanijos „Datadog“ atstovas Povilas Poderskis.

Panašią sistemą turi sukūrusi Suomijos automobilių sporto federacija, kurį į ją investavo 1 mln. eurų, o sistemos diegimo darbai užtruko beveik dešimtmetį. Kūno Kultūros ir Sporto rėmimo fondas E-LASF skyrė 1000 eurų, tačiau didžioji dalis investicijų, reikalingų projekto vystymui, skiria LASF. Pagrindinius sistemos darbus planuojama baigti dar šiais metais.

Apie LASF

LASF (Lietuvos automobilių sporto federacija), įkurta 1990 metais Kaune, vienija automobilių sportą propaguojančius ar remiančius asmenis. Šiuo metu veikia 11 komitetų, kuriuose sprendžiami atskirų automobilių sporto šakų klausimai. LASF tikslas yra ne tik populiarinti saugų automobilių sportą, bet ir puoselėti bei kelti bendrą vairavimo kultūrą Lietuvoje: nuo mažiausių iki vyriausių vairuotojų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Automobilių sportas

„Samsonas Rally Rokiškis“ organizatoriai į Lietuvą priviliojo WRC komandą (3)

Šios savaitės pradžioje Lietuvos ralio gerbėjai išgirdo apie neeilinį įvykį. Zarasų rajone, atokiame žvyrkelyje vyko Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvaujančios „Hyundai Motorsport“ komandos testai. Juose komanda vykdė „i20 WRC“ bolido reguliavimus prieš WRC etapą Lenkijoje.

Lietuvių ir latvių autosporto prezidentai sieks stiprinti bendradarbiavimą

Antrasis Lietuvos ralio čempionato etapas, ne pirmus metus vykęs Latvijoje, Talsi apylinkėse, šiemet pasižymėjo ne tik aštriais vaizdais, bet ir nelauktais teisėjų sprendimais, turėjusiais ženklią įtaką varžybose dalyvavusiems lietuvių ekipažams – po gautų laiko baudų galutinėje rikiuotėje jie atsidūrė paskutinėse pozicijose.

„ENEOS 1006 km lenktynėse“ žada neprognozuojamą kovą (5)

Mažiau nei mėnuo beliko iki tarptautinių, garsiausių Baltijos šalyse „ENEOS 1006 km lenktynių“, liepos 19-22 dienomis vyksiančių Palangoje. Kaip rašoma organizatorių pranešime žiniasklaidai, aštuonioliktasis iš eilės automobilių maratonas didžiausiame vasaros kurorte vėl džiugins ne tik adrenalino mėgėjus, bet ir taps iškilia vidurvasario švente estrados ir pramogų pasaulio atstovams bei jų gerbėjams, kuriems nerašyta taisykle tapo lenktynių dienomis pabuvoti Palangoje. Kartu ir aplankyti šią vasaros greičio bei pramogų fiestą.

Iškovoti prizai ne visada primena skambias pergales

Ukmergės rajono savivaldybės mero Rolando Janicko įsteigta taurė tik po mėnesio surado šeimininką. Nors šiais laikais tai skamba neįtikėtinai, tačiau kai gegužės viduryje netoli Ukmergės esančioje „Versmės“ trasoje finišavo Lietuvos automobilių „Rally Raid“ čempionato ir taurės pirmųjų etapų varžybos, būsimiesiems šio trofėjaus laimėtojams rūpėjo ne nugalėtojų pakyla.

Dar viena komanda taikys į pergalę „Eneos 1006 km lenktynėse“

„Gera dovana–Cargowin.eu“ komanda šių metų ENEOS 1006 km lenktynių laukia nusiteikę kovingai. Komandos branduolį šiemet sudarysiantys garsūs lenktynininkai Egidijus Gutaravičius ir Simas Juodviršis neplanuoja būti tik bendros įskaitos statistiniu vienetu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, jų tikslas – atsigriebti už pernai lydėjusias nesėkmes, pasirodyti geriau ir laimėti šių metų lenktynes.
Facebook draugai