Dar prieš varžybų startą pagrindiniais favoritais laikyti „Radical SR5“ lenktyninį automobilį vairuojantys Arūnas Granskas ir Rokas Steponavičius aistruolių lūkesčius pateisino su kaupu. Šiam tandemui įveikti 166 „Nemuno žiedo“ trasos ratus (555 km) prireikė tik kiek daugiau kaip 4 valandų. Maža to, po paskutinio pilotų apsikeitimo prie vairo sėdęs R. Steponavičius, artėjant finišui, dar pagerino savaitgalio trasos rekordą, vieną ratą nuvažiavęs per 1 min. 17 sek.

Tiesa, nors A. Granskas laimėjo lenktynių kvalifikaciją, priešstartinėje rikiuotėje „GSR-Telšių statyba“ komandos automobilis buvo nustumtas į dešimtą vietą. Tokį verdiktą priėmė teisėjai, įvertinę, kad šeštadienio treniruotėse ir kvalifikaciniuose važiavimuose dalyvavo tik vienas vairuotojas. R. Steponavičius prie komandos prisijungė sekmadienio rytą. Tačiau daugelio varžovų „Formule“ pramintas išskirtinės išvaizdos automobilis jau po pirmų penkių ratų išsiveržė į priekį ir lyderio pozicijų neužleido iki pat finišo.

Prieš ilgų distancijų lenktynes A. Granskas padarė solidų „apšilimą“ tuo pačiu sportiniu automobiliu dalyvavęs Lietuvos ir Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatų etapuose. Kaunietis nugalėjo abejose varžybose.

„Po tokios sėkmingos dienos tegaliu pasakyti labai trumpai: aš myliu „Radicalą“! Tai - automobilis, suteikiantis daug puikių emocijų. Esu tikras, kad šito vardo mes dar ilgai neišsižadėsime ir kitąmet taip pat važiuosime tik „radikaliu“ automobiliu, bet čia palikime dar šiek tiek intrigos“, – po lenktynių kalbėjo A. Granskas, sekmadienį prie vairo iš viso praleidęs apie 4 valandas.

Tuo metu jo komandos draugas R. Steponavičius paskutiniuose 555 km lenktynių kilometruose kovojo ne su varžovais, bet pats su savimi. Paskutinėje varžybų dalyje smarkiai pašlijo lenktynininko savijauta. Iškart po finišo jį apžiūrėję greitosios pagalbos medikai trasos rekordininkui pasiūlė gerai pailsėti.

Vis tik po apdovanojimų ceremonijos, rankose spausdamas iškovotą nugalėtojų taurę, sportininkas atgijo.

„Dabar visi negalavimai jau užmaršty. Reikia džiaugtis tuo, kas nuveikta. Pagaliau baigėme lenktynes be jokių problemų. Šis automobilis mums tarnauja jau antrus metus. Pernai nieko įspūdingo su juo neparodėme, nedaug ir nuvažiavome, o šiemet viskas klostėsi geriau. Laimėjome visas trejas 555 km lenktynes Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Pagaliau supratome, kad Baltijos šalių trasos nėra tokios lygios, kaip kiti garsūs Europos autodromai, todėl automobilis reikalauja ypatingos priežiūros, nes per tuos nelygumus vis kas nors lūžta ar genda. Tikiu, kad kitąmet su savo patirtimi ir žiniomis mes galime pateikti siurprizų varžovams.“

Ne prasčiau už komandos kolegas vyrus savaitgalio lenktynėse pasirodė ir vienintelė jų gretose dailiosios lyties atstovė Ernesta Globytė, vairavusi savąjį „Ginneta G50“ automobilį. Ji paskutiniame Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etape „Open“ klasėje finišavo trečia. Nepaisant to, dar iki šių varžybų lenktynininkė jau buvo užsitikrinusi čempionės titulą. Jai įkandin „Open“ klasės vicečempionu tapęs A. Granskas juokauja džentelmeniškai į priekį užleidęs komandos damą. Be to, Baltijos šalių čempionato įskaitoje (Baltic Open) pagal preliminarias sezono rezultatų suvestines E. Globytė tapo vicečempione.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)