Š. Pladas kiek nuramina: per lenktynes tiesiojoje išvystomais 240 km/val. keleivių neveš – šiek tiek lėčiau, apie 210 km/val., arba dar prilėtins, jei keleivis pageidaus. Tik pageidauti reiktų iš anksto – prieš užsidedant šalmą ir sėdant ant motociklo galo, o tuomet tvirtai įsikibti.

Išbandyti „Racing Taxi by Pladas“ bus galima po savaitės – ateinantį šeštadienį „Nemuno žiede“ vyksiančioje „Moto fiestoje 2016”. Lenktynininkas žada, kad pavežti galės visus norinčiuosius.

Vieniems keleiviams tai bus labiau pramoga, kitiems – nauda.

„Važiuojantiems dėl pramogos jausmas gali būti panašus kaip amerikietiškuose kalneliuose, nes „Nemuno žiedas“ turi įspūdingus pakilimus ir nuokalnes. O tie, kas patys važinėja trasoje motociklais, galės betarpiškai stebėti mano posūkių įveikimo trajektorijas ir visus atliekamus judesius valdant motociklą bei kūną. Važiavimas nebus visu pajėgumu kaip per lenktynes, bet esmė – ta pati“, – sako Š. Pladas.

Pasak „Moto fiestą“ organizuojančio sporto klubo „Coffee Racers“ prezidento Adomo Dautarto, tokią paslaugą siūlo nemažai profesionalių sportininkų daugelyje Europos trasų.

„Tai visiškai kitoks potyris nei lėkti ant galinės motociklo sėdynės gatvėmis, kur nesaugu, trukdo kiti eismo dalyviai ir motociklininkas negali parodyti savo visų gebėjimų. Taip pat tai bus ir kitoks potyris motociklininkams, kurie iki šiol galėdavo nebent bandyti vytis Š. Pladą ir stebėti jo judesius iš galo. Tik tokiu atveju ypač mažiau patyrusiuosius, pradedančiuosius, gali apimti neviltis – kai tik Š. Pladas startuoja, taip ir dingsta po kelių sekundžių už artimiausio posūkio“, – juokiasi A. Dautartas.

Norintiesiems pasivažinėti su lenktynininku jis rekomenduoja turėti savo aprangą, tačiau jos neturintiesiems organizatoriai stengsis parinkti tinkamiausią.

Š. Pladas vyksiančiame renginyje per pietų pertrauką surengs ir paskaitą – kaip greičiau įveikti „Nemuno žiedą“.

„Pagrindinė daugelio motociklininkų klaida, mano manymu, yra paprasčiausiai problemų ieškojimas ne ten, kur jų iš tikrųjų yra. Dažniausiai ieškoma technikoje – galvojama, kaip pagreitinti motociklą ir panašiai. Bet dažniausiai esmė slypi žmogiškajame faktoriuje – motociklo valdyme“, – pažymi lenktynininkas.

Š. Pladas pastebi, kad besitreniruojančius motociklininkus galima būtų suskirstyti į azartiškuosius, kuriuos trasoje valdo jausmai, ir besigilinančius į technišką važiavimą, kurie nuolat siekia gauti daugiau žinių.

„Azartiškieji greičiau pasiekia aukštesnių rezultatų , bet dažniau krenta ir kuo toliau, tuo daugiau, jei nepradeda daugiau naudotis galva“, – sako lenktynininkas. Todėl, jo nuomone, reikia nuolat investuoti savo laiko ne tik į praktinį, bet ir teorinį mokymąsi.

„Coffee Racers“ organizuojamoje „Moto Fiestoje“ pirmąsyk susirinks plento ir enduro motociklų mėgėjai – renginys truks visą dieną.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją