- 2016-ųjų profesionalaus ralio sezonas Lietuvoje prasideda neįprastai vėlai – „Žemaitijos ralis“ bus pirmoji proga palenktyniauti savų žiūrovų akivaizdoje. Ar tokia ilga pertrauka pakoregavo jūsų ekipažo planus? Kaip dirbote siekdami optimalios sportinės formos?

– Be abejonės, pertrauka šiek tiek pakoregavo mūsų planus, bet tikrai nenuobodžiavome. Gegužės mėnesį teko sudalyvauti Latvijos ralio čempionate, „Kurzemes ralyje“, kur mums visai neblogai sekėsi. Nors tikslas buvo viso labo pasitreniruoti ir pasiekti geresnę formą prieš artėjanti LARČ.

- Ar skiriasi pasiruošimo varžyboms algoritmas priklausomai nuo to, kur vyksta čempionato etapas: Aukštaitijoje, Žemaitijoje, Dzūkijoje, Latvijoje? Kokius specifinius „Žemaitijos ralio“ bruožus išsiskirtumėte?

– Esminių pasirengimo skirtumų nematau, nes mūsų regiono trasos savo specifika daugmaž panašios. Didžiausias galvos skausmas prieš kiekvienas varžybas paprastai būna susijęs su teisingu padangų pasirinkimu, nes skirtingomis oro sąlygomis reikia ieškoti vis kitokių sprendimų geresniam sukibimui su gruntu.

Giedrius Notkus

- Kuriais metais „Žemaitijos ralyje“ pasiektais rezultatais ar įgyta patirtimi džiaugiatės labiausiai? Kas labiausiai džiugina ir kas labiausiai neramina šiųmetinio ralio išvakarėse? Kokius tikslus sau keliate?

Praėję metai mums buvo gana sėkmingi: pasiekta trečia vieta bendroje įskaitoje ir antra klasėje, vienas geriausių rezultatų šiame ralyje. Džiugina, kad pagaliau Latvijos ralio desantas atvažiuoja ir į Kelmės kraštą. Šiais metais viliamės pasirodyti ne prasčiau nei 2015-aisiais.

- „Žemaitijos ralis 2016“ bus bendras Lietuvos-Latvijos čempionatų etapas. Ar sekate, kas vyksta Latvijos ralio meistrų stovykloje? Kurį „braliuką“ laikote savo konkurentu?

Aišku, kad seku. Pas juos, kaip ir visada, yra labai greitų lenktynininkų. Janis Vorobjovas su nauja technika daug gali pridaryti problemų ne tik mums, bet ir kitiems kolegoms, kurie tradiciškai laikomi favoritais ir pasiekiamais rezultatais tokį vardą nuolat pateisina. Labai greitas Svilis, o ir Suomijos jaunasis talentas daug kam šluostys nosis. Mano tiesioginiai konkurentai, tai būtų Jasnis Berkis, Edijis Bergmanis ir Guntis Lielkajas. Jie tikrai pasiutusiai greiti.

- Latvijos čempiono titulo šiais metais siekia Suomijos ralio vunderkindas Kale Rovanpera. Kas iš Lietuvos jaunųjų ralio talentų galėtų mesti jam iššūkį?

Manau, kad Lietuvoje apskritai yra vos keletas lenktynininkų, kurie galėtu jam pasipriešinti, bet „jaunais“ juos pavadinti galima tik stipriai įsikarščiavus arba su sąlyga, kad sulaukęs 30 metukų vis dar esi „jaunas“. Jauniausias čia galėtų būti V. Žala, kuris pastaruoju metu rodo neprastą tempą, arba Dominykas Butvilas. Aišku, labai gaila, kad Domas šiemet daro karjeros pertrauką.

- Už kurio „Žemaitijos ralyje“ startuosiančio ekipažo pergalę statytumėte didžiausią sumą jei būtų surengtas totalizatorius? T. y. turi daugiausia galimybių laimėti bendroje įskaitoje, automobilių visais keturiais varančiais ratais ir varomų viena ašimi?

– Greitų ekipažų Žemaitijoje tikrai bus daug ir atspėti, kas laimės, – velniškai sunku. Faktas, kad Martynas Samsonas turi labai greitą automobilį. Jeigu techninės problemos nekamuos, jis turi daug šansų finišuoti pirmas.

Žiūrovų numylėtinį Giedrių Notkų turėsite galimybę savo akimis pamatyti greičio ruožuose jau birželio 17-18 dienomis bendrame Lietuvos ir Latvijos ralio čempionato etape „Žemaitijos ralis 2016“. Bilietus į varžybas galite įsigyti jau šiandien „Tiketa“ kasose arba tiesiog varžybų dieną greta greičio ruožo.