Nepaisant pakeliui užklupusių techninių bėdų, lenktynininkas Karolis Raišys ir šturmanas Vytautas Černiauskas įveikė visą „Rallye Monte-Carlo Historique“ distanciją ir ankstyvą trečiadienio rytą kirto finišo liniją Monake, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Istorinio Monte Karlo ralio finišas
© sunpic.lt nuotr.

Tikslas pasiektas

Visa komanda džiaugiasi, jog pavyko pasiekti svarbiausią tikslą – kirsti finišo liniją. Viso „Flameris Racing“ lenktynininkai įveikė 14 specialiųjų greičio ruožų. Ypač sunkūs buvo paskutiniai du, surengti vėlyvą naktį.

„Aš nežinau kiek varginantis yra Dakaro ralis, bet paskutiniuose ruožuose jaučiausi netenkantis paskutinių jėgų. Ypatingai siauri keliai, Col de Turini perėja, absoliuti tamsa ir visiškai nejuokingai didelis greitis. Negana to, kadangi važiavome vieni paskutiniųjų, kelyje vis pasimaišydavo iš priekio atvažiuojantys žiūrovų automobiliai“, – pasakojo K. Raišys.

Komandos MGB automobilis puikiai atlaikė visą ralio distanciją. Jei ne degalų siurblio gedimas lenktynių pradžioje pakeliui į Monaką, ekipažas neabejoja, jog būtų pasiekę finišą ir sportinėje įskaitoje.

„Važiavome gerai, pagal rezultatus mūsų tempas buvo aukštas. Nesiimsiu spręsti kas būtų, jei automobilis nebūtų sugedęs. Atsitiko kaip atsitiko. Bet faktas, kad jei nuspręsime varžytis kitų metų ralyje, būsime išmokę daug pamokų“, – sakė komandos šturmanas V. Černiauskas.

Ne golfo varžybos

Visa „Flameris Racing“ palaikymo komanda taip pat nustebusi, jog šis ralis pareikalavo tiek daug jėgų. Bemiegės naktys, sudėtingi privažiavimo keliai ir nuolatinis aukštas tempas, norint prisivyti komandos lenktynininkus visuose greičio ruožuose.

„Negalėjau pagalvoti, kad šis ralis bus toks alinantis. Kaip sakė mūsų fotografas, galvojau čia vyrai susirenka palenktyniauti tokiu intensyvumu, kaip žaistų golfą. Bet yra visiškai kitaip.

Pavyzdžiui, paskutinis dienos ruožas prasidėjo antradienį 6 val. ryte. Po trijų greičio ruožų ir bent 300 km pervažiavimo vingiuotais keliukais, atvykome į Monte Karlą. Po valandos poilsio jau važiavome į naktinius greičio ruožus ir finišo liniją kirtome tik 3 val. nakties. Visuomet šalia mūsų keliavo ir video operatoriai, fotografai. Jiems tai lygiai tiek pat sunkus išbandymas“, – sako K. Raišys.

Apdovanojimų ceremonija

Trečiadienį automobiliai ilsėjosi išrikiuoti Monte Karlo krantinėje, o patys lenktynininkai ruošėsi iškilmingai vakarienei, kurios metu buvo apdovanoti varžybų nugalėtojai.

Istorinis Monte Karlo ralis
Istorinis Monte Karlo ralis
© sunpic.lt nuotr.

Preliminariais rezultatais, 2017 metų „Rallye Monte-Karlo Historique“ nugalėjo belgų Michelio Decremerio ir Yannicko Albert'o ekipažas, lenktyniavę 1979 metų gamybos „Opel Ascona 2000“ automobiliu. Jiems ant kulnų visą ralį lipo, bet taip ir neaplenkė italai su „Lancie Fulvia“. Treti – dar vieni italai su „Fiat 128 Rally“.

Įdomu, jog puikų rezultatą pasiekė vokiečiai su, rodos, siauriems keliams visiškai netinkančiu „Ford Falcon Sprint“ automobiliu. Didelis Amerikoje pagamintas automobilis finišo liniją kirto ketvirtas.

Ralio finišą, po sudėtingų lenktynių, pasiekė 275 iš trijų šimtų dalyvių.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

2-oji „ENEOS Riga Summer Race“ diena: dar daugiau avarijų ir lietuvių triumfas

Po pagrindinių 4 valandas trukusių „BEC 4H“ lenktynių šeštadienį, antrąją „ENEOS Riga...

Viekšnių ralį laimėjo G. Notkaus ekipažas

Daugiau nei 50 ekipažų, kuriuos sudarė lenktynininkai iš šešių valstybių, varžėsi ralio...

WRC: O. Tanakas nugalėjo Vokietijoje, S. Ogier vėl pirmauja čempionate

„M-Sport“ komandos lenktynininkas Ottas Tanakas triumfavo šį savaitgalį Vokietijoje vykusiame...

Motokrosininkas A. Jasikonis pasaulio čempionato etape Švedijoje – devintas (1)

Sekmadienį Švedijoje vykusiame 16-ajame pasaulio motokroso čempionato (MXGP) etape „ Suzuki...

Naujokas sugrąžino intrigą į „Wolf Race“

Trečiame „Autoplius.lt Fast Lap “ etape „Wolf Race“ lenktynėse atsirado netikėta įtampa....

Top naujienos

Grėsmė šalia mūsų: Europoje slepiasi šimtai „Islamo valstybės“ apmokytų vaikų (34)

Europą sudrebino dar vienas teroro aktas: per dvi atakas, kai ketvirtadienį ir penktadienį...

VGT uždegė žalią šviesą: į kovą su „Islamo valstybe“ stos Lietuvos specialiosios pajėgos (408)

Pirmadienį posėdžiavusi Valstybės gynimo taryba aptarė ne tik krašto apsaugos sistemos...

Didžiausi atlyginimai: dešimtuke – netikėti naujokai (128)

Birželio mėnesį buvo tik viena įmonė, kurios darbuotojų atlyginimų vidurkis buvo...

Lietuvos rinktinės kandidatų sąrašas trumpėja: treneriai padėkojo D. Gailiui (29)

Likus daugiau nei savaitei iki Europos vyrų krepšinio čempionato Lietuvos rinktinės treniruotėse...

Susiremontavote automobilį po avarijos? Dar nereiškia, kad galite juo važiuoti

Valstybės įmonės „Regitra“ duomenimis, nuo šių metų sausio mėnesio Lietuvoje įregistruota...

Nauja priežastis apsilankyti Palangoje: poilsiautojai įspūdingus vaizdus stebės nemokamai (5)

Palangoje rudenį atsiras nauja pramoga turistams – aukščiausiame kurorto pastate – Palangos...

Marselyje automobilis rėžėsi į stoteles, vienas žmogus žuvo atnaujinta 13.26 (39)

Vienas žmogus žuvo ir vienas buvo sužeistas po to, kai automobilis rėžėsi į dvi stoteles...

Vilniuje atsivėrė dar viena smegduobė (2)

Pirmadienį policijai pranešta apie Vilniuje gatvėje atsivėrusią smegduobę.

Nepripraskite prie druskos: koks kiekis dar nekenkia organizmui (10)

Drusk os perteklius žmogaus organizmui yra žalingas, tačiau visiškai eliminuoti jos iš mitybos...