Lenktynės priminė loteriją

„Thruxton“ trasa lenktynių dalyvius pasitiko vėsiais, vėjuotais ir lietingais orais. Buvusiame kariniame oro uoste įrengta trasa yra greičiausia kalendoriuje (1 ratą 450 AG „Porsche Carrera“ gali įveikti apie 182 km/val. vidutiniu greičiu) ir pasižymi itin abrazyviu asfaltu. Žinoma, esant tokioms oro sąlygoms į rekordus niekas nepretendavo, tačiau kvalifikacija ir abu lenktynių važiavimai priminė loteriją.

Kvalifikacijoje abi „pole“ pozicijas iškovojo Michaelas Meadowsas, kuris šiemet iš pirmos vietos startavo visose šešeriose lenktynėse. Būtent M. Meadowsas greičiausius ratus įveikė tinkamiausiu momentu panaudojęs „slick“ tipo padangas, jau besibaigiant kvalifikacijai skirtam laikui. „Juta Racing“ komanda pavėlavo priimti panašų sprendimą, tad J. Gelžinis pirmose lenktynėse startavo iš aštuntos vietos, o antrose – iš trečios. Tuo tarpu pretenzijų į šių metų „Porsche Carrera Cup GB“ nugalėtojo titulą neslepiantis M. Meadowsas per kvalifikaciją galėjo sau leisti „sudeginti“ tris komplektus lietui skirtų padangų ir vieną komplektą „slick“ tipo padangų.

Pirmame važiavime visi dalyviai iš starto pajudėjo paskui saugos automobilį, kuris po trijų ratų pasitraukė iš trasos. Pliaupiant lietui M. Meadowsas sugebėjo išlaikyti pirmą poziciją iki finišo, o štai antras startavęs Richardas Plantas nukrito į ketvirtą vietą. Į antrą iš trečios pakilo Benas Barkeris, o didžiausią pažangą padarė Rory Butcheris, iš šeštos vietos pakilęs į trečią. J. Gelžinis per daug nerizikuodamas finišavo aštuntoje vietoje.

Iki pat antro važiavimo starto tvyrojo įtampa, nes nebuvo aišku, kokias padangas naudoti. Tačiau trasa, tarsi, pradėjo džiūti ir visi pasirinko „slick“ padangas, tačiau įpusėjus lenktynėms vėl pradėjo lyti. Vieni pilotai rizikavo, kiti važiavo ramiai, trasoje netrūko slydimų ir apsisukimų. Fortūna lydėjo Danielį Lloydą, kuris startavęs iš aštuntos vietos, iškovojo pirmą pergalę karjeroje. Ne ką mažiau įspūdingai pasirodė Glynnas Geddie‘is, iš vienuoliktos vietos pakilęs į antrą. R. Butcheris vėl finišavo trečias, o ketvirtas – per daug nerizikavęs M. Meadowsas. Analogiškai elgėsi ir J. Gelžinis, finišo liniją kirtęs šeštoje vietoje.

Po 6 etapų ir toliau pirmauja M. Meadowsas („Redline Racing“) – 117 taškų. J. Gelžinis („Juta Racing“) išsaugojo antrą vietą – 88 taškai. Po permainingo savaitgalio „Thruxton“ trasoje susidarė gana didelė persekiotojų grupė: trečią-aštuntą vietas užima D. Lloydas („JD Pierce with Team Parker“, 74 tšk.), Benas Barkeris („Parr Motorsport”, 73 tšk.), Samas Tordoffas („Team Parker Racing“, 67 tšk.), R. Plantas („Team Parker Racing“, 65 tšk.), Rory Butcheris („Celtic Speed“, 64 tšk.) ir G. Geddie‘is („Redline Racing“, 58 tšk.).

Nauji iššūkiai „Renault Clio Cup“

Šioje serijoje dalyvaujantiems I. Gelžiniui ir Tautvydui Barščiui jaunesniajam dar nebuvo tekę važiuoti lietaus sąlygomis. Tuo labiau buvo netikėtas I. Gelžinio rezultatas per kvalifikaciją – nuvažiavus vos 7 ratus lietuvio pavardė atsidūrė greičiausiųjų viršūnėje. Tačiau buvo nuspręsta patausoti padangas, tad po kurio laiko Igno pasiektas rezultatas „nukrito“ ne tiek ir daug - į ketvirtą vietą (mūsiškis buvo greičiausias tarp šio sezono naujokų, o nuo nugalėtojo laiko skyrė vos 0,161 sek.). Pirmą „pole“ poziciją laimėjo Adamas Bonhamas, kuris kvalifikacijoje įveikė 14 ratų. Antrų lenktynių startui pirmą poziciją iškovojo Jamesas Colburnas, o I. Gelžinis užsitikrino 11-ą poziciją. T. Barštys jaunesnysis startavo atitinkamai iš 22-os ir 21-os vietų.

Nors trasa buvo drėgna, pirmame važiavime dalyviai naudojo „slick“ tipo padangas. A. Bonhamui „pole“ pozicijos nepavyko paversti pergale – jis finišavo trečias, į priekį praleidęs Jamesą Colburną ir Joshą Filesą. Kurioziškas įvykis atsitiko I. Gelžiniui: norėdamas išjungti valytuvus, jis netyčia išjungė visą elektros sistemą, kurią pavyko atkurti tik po tam tikrų procedūrų. Taigi I. Gelžinis finišavo tik 12-as, nuo nugalėtojo atsilikęs 37,185 sek. T. Barštys jaunesnysis finišavo 19-oje vietoje.

Antras važiavimas lyjant prasidėjo paskui saugos automobilį, lenktynių eigoje tradiciškai nebuvo išvengta susidūrimų (saugos automobilio pasirodymas „Renault Clio“ varžybose yra įprastas dalykas). Vėl triumfavo J. Colburnas, šiek tiek daugiau nei sekunde aplenkęs Paulą Rivettą ir Jacką Goffą. I. Gelžinis, nepaisant to, kad susidūrė su langų rasojimo problema, pakilo iki 7-os vietos (atsiliko 9,429 sek.) ir buvo trečias tarp sezono naujokų. T. Barštys jaunesnysis finišavo 20-as.

Po šešių „AirAsia Renault Clio Cup UK“ lenktynių pirmauja J. Goffas („Team Pyro“) – 159 taškai, antras – P. Rivettas („PER HIRE/SVE”) – 137 taškai, trečias – A. Bonhamas („Team Pyro”) – 130 taškai. I. Gelžinis užima 12-ą vietą – 53 taškai, o T. Barštys jaunesnysis – 25-ą – 10 taškų. Naujokų - „Rookie Cup” – įskaitoje I. Gelžinis kol kas ketvirtas.

Po labai intensyvios „Porsche Carrera Cup GB“ ir „AirAsia Renault Clio Cup UK“ sezono pradžios artimiausios lenktynės įvyks tik birželio 9-10 d.

„Juta Racing“ komandos vadovo Audriaus Gelžinio nuomone tai buvo sunkiausias periodas.

„Varžybos vyko kas antrą savaitgalį, bet viskas susiklostė gerai, net geriau negu galima buvo tikėtis. Išvengta avarijų, Jonas užima antrą vietą, o „Renault Clio“ lenktynėse vis greičiau važiuoja jaunimas - Ignas su Tautvydu. Dabar laukia šioks toks atokvėpis“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)