Į Naująją Akmenę – per Karpatus

Kiek pailsėję po savaitgalį įvykusių Lietuvos automobilių „Rally Raid“ čempionato ir taurės pirmųjų etapų varžybų geriausieji „enduro“ motociklų meistrai nusprendė surengti treniruočių stovyklą Ukrainoje, Karpatų priekalnėse ir pačiuose kalnuose.
Lietuvos "enduro" meistrai treniruosis Karpatuose
© Giedriaus Matulaičio nuotr.

„Tikimės ten surengti keletą itin naudingų treniruočių ekstremaliomis sąlygomis ant labai įvairios dangos, kur ganėtinai ne tik klampaus smėlio, žvyro, akmenų, bet ir įvairaus sudėtingumo skardžių“, - prieš išvyką kalbėjo vienas geriausių šalies automobilių ralio šturmanų Tomas Šipkauskas, kartu su kitais motociklininkais varžęsis ir pirmojo etapo batalijose šalia Ukmergės esančioje „Versmės“ trasoje.

Kartu su Tomu į Karpatus išvyko Simonas Ramanauskas, Paulius Kairavičius, Audrius Klimas, Vytautas Jakutis ir dar du geriau kaip automobilių sporto meistrai pažįstami Ramūnas Čapkauskas ir Martynas Samuitis, kuriems, pasirodo, mielas ir motociklų sportas.

„Šią grupės sportininkų išvyką į Karpatus ir ten jų rengiamas treniruotes vertinčiau kaip tiesioginį pasirengimą antrojo etapo lenktynėms, kurios birželio 28 – liepos 1 d.d. vyks Akmenėje (4X4 perimetras) ir varžyboms šalia jos esančiame Menčių karjere, - patikino Lietuvos automobilių sporto federacijos 4x4 komiteto pirmininkas ir šias varžybas rengiančios VšĮ „Bekelės fiesta“ vadovas Gediminas Grigaitis. – Tai sportininkams bus sunkiausias, o žiūrovams, žinoma, įdomiausias pirmenybių etapas, nes visureigių vairuotojų lauks net 60 val. truksiantis maratonas, per kurį jie turės įveikti apie 2000 km 4x4 perimetro maršrutą, besidriekiantį palei šalies valstybinę sieną.“

Maratoninių lenktynių dalyviai ir startuos, ir finišuos Naujojoje Akmenėje.

Šalia jos esančiame įspūdingame Menčių karjere 4X4 perimetro dalyviai kaip prologą čia įveiks specialųjį greičio ruožą ir iškart patrauks į greičiausiojo maršruto palei sieną paieškas.

O nuo pat liepos 1-osios ryto Menčių karjerą drebins motorų gausmas, kuris netils iki pat bekelės maratono finišo.

Visą dieną, keisdami vieni kitus, čia specialiai įrengtose trasose varžysis motociklininkai, keturračių ir bekelės monstrų vairuotojai, o žiūrovai, vairuojantys visureigius, galės ne tik pasitikrinti jėgas bei įgūdžius jiems įrengtoje trasoje, bet ir laimėti vertingų prizų.

Patrauklus akiai reginys laukia ir automobilių sporto aistruolių. Nuo aukštų skardžių, tarsi savotiško amfiteatro, gamtos sukurto specialiai žiūrovams, atsiveria įspūdingiausi vaizdai.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Automobilių sportas

„Eneos 1006 km“ lenktynes gyvai transliuos iš automobilio vidaus (1)

„Dynamit:t Energy“ komanda automobilių sporto aistruoliams siūlo stebėti „Eneos 1006 km“ lenktynių kvalifikaciją ir pačias lenktynes gyvai, iš automobilio vidaus, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Lietuvos šonaslydžio vairaratis – merginos rankose

Nuo pat automobilizmo aušros damos buvo ir yra neatsiejama lenktynių pasaulio dalis: tradiciškai merginos sukasi sportininkų palaikymo komandose, talkina teisėjams, „veža“ dalį varžybų organizacinių darbų, o kartais pačios tampa profesionaliomis pilotėmis ar šturmanėmis. Ir jei tai atrodo toks pat retas reiškinys, kaip dviguba vaivorykštė, tai pastarųjų mėnesių įvykiai Lietuvos automobilių sporto federacijoje prašyte prašosi būti vadinami sensacingais.

„ENEOS 1006 km lenktynes“ iš pirmosios pozicijos pradės „Exit Palanga by Algirdai“ (4)

Šeštadienį „ENEOS 1006 km lenktynes“ Palangoje iš pirmosios pozicijos pradės „Exit Palanga by Algirdai“ komanda, kurios lenktynininkai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius, Andrius Jasionauskas ir Saulius Girdauskas pilotuoja „Aquila CR1“ bolidą.

Traukos lenktynes Palangoje laimėjo K. Volbekas, mechanikų bėgimą – R. Sviderskis (1)

Jau bemaž dešimtmetį maratoninių lenktynių Palangoje sudedamąja ir bene greičiausia dalimi yra vadinamosios „drago“, t.y. traukos, lenktynės. Išpopuliarėjusios kaip greitus automobilius turinčių ambicingų vyrukų (o šiais laikais ir merginų bei moterų) pramoga, jos jau senokai yra įteisintos, techniniais reglamentais aprašytos ir pagal griežtas taisykles vykstančios varžybos.

B. Čirba: 5 priežastys, kodėl verta išbandyti šonaslydį

Milžiniškos apkrovos, didžiulis slystančio šonu automobilio greitis ir ekstremalūs pojūčiai – tai žadama norinčiam išbandyti „driftą“. Šios dar jaunos autosporto šakos entuziastų atsiranda vis daugiau: susidomi ir užkietėję automanai, ir nutrūktgalviai, ir tie, kurie ieško naujos pramogos... Anot Lietuvos „drifto“ čempionato „pro“ lygos piloto Benedikto Čirbos, šia autosporto šaka susižavėti lengva. Sportininkas dalinasi priežastimis, kodėl verta išbandyti „driftą“.
Facebook draugai