Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, Lietuvos atstovas vis dar analizuoja, kodėl praeitais metais itin sėkmingą pasirodymą Ispanijoje šiemet pakeitė techninis fiasko – lyderiams Ernestas per vieną, apie kilometro ilgio ratą nusileisdavo visa sekunde, nors pernai toje pačioje trasoje diktavo geresnį tempą.

Sezono pabaiga, situacija labai įtempta, dalyviai savo geriausioje formoje, skirtumai kartais sudaro šimtąsias sekundės dalis, mes išriedam su tikslais irtis iki finalo ir ten finišuoti penketuke, o kad ir ką bedaryčiau, automobilis važiuoti nenori. Vis dar analizuojame gautus duomenis, tačiau visiškai aišku, jog kažkurie sprendimai buvo priimti netinkamai ir tai labai apmaudu, nes vis tik čia Europos čempionatas ir vietos tokioms grubioms klaidoms, kaip sekundė per vieną ratą tiesiog negali būti. Būtent dėl to jau faktiškai esu nusprendęs atsisakyti tam tikrų technikų pagalbos“, – kalba lenktynininkas.

Ernestas neslepia, jog emocinė padėtis komandoje buvo įtempta ir tris dienas trukusios varžybos nepasižymėjo labai gera nuotaika ar didesniu miego kiekiu, tačiau aukščiausio lygio autosporte tai – normalu ir vien tokios dedamosios negali nulemti rezultato, kuris priklauso tiek ir nuo piloto, tiek ir nuo komandos darbo.

„Kasmet į savo techninę bazę mes įsileidžiame po vieną naujovę, kuri padėtų mums neatsilikti nuo vykstančio progreso ir jeigu visuose etapuose iki šiol ta naujovė mums padėjo, tai Barselonoje, panašu, kad ji mums trukdė ir tai vyko dėl to, kad technikai neperkalibravo automobilo pagal šiai trasai reikiamus parametrus. Būtent toks aplaidumas ir glumina, tačiau nepagalvokit, kad mes žadam nuleist rankas – taip, tai brangi pamoka, Europos čempionate mokytis techninių parametrų yra tas pats, kaip Oksforde mokytis skaityti, tačiau šitą brangią pamoką mums teks suvirškinti ir judėti toliau“, – emocijomis dalinasi sportininkas.

Grįžęs į tėvynę, nors ir sekamas didelio nusivylimo, Ernestas džiaugiasi didžiausios savo fanės – dukros palaikymu ir pagaliau suteiktu šansu išsimiegoti: „kiekvienas dalyvis turi savo ritualą kaip atsigauti po nesėkmingų varžybų: suomiai eina gerai išsipirtint, rusai patys atspėsit, ką daro, o aš leidžiu sau tris dienas gerai pamiegoti, atsigauti emociškai ir tada jau imtis reikalų. Laukia dar vienas, finalinis išvažiavimas ir čia mes turim suspindėt“.

Pasiruošimas finaliniam etapui Vokeitijoje jau prasidėjo, o klaipėdietis jį laiko sau parankiu: „Jeigu trasa Barselonoje yra laikina ir paruošiama tik toms varžyboms, pasižymi didesne dalimi asfalto, tai Vokietijoje viskas kitaip – tai pastovi trasa, kurioje labiau vyrauja žvyrinės atkarpos, kas man, kaip klasikinio ralio kroso specialistui, yra labiau prie širdies. Tikiuosi, kad čia mes galėsime atsitiesti ir nors ir nepasiekę savo tikslų, sezoną pabaigti gera nata.“

Finalinis Europos čempionato etapas įvyks „Estering“ trasoje spalio 16-18 dienomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)