Nusipirkęs naują automobilį, dar kurį laiką gali jaustis nepatogiai jame. Ne visada tiksliai pajusi greitį ir jo valdymą, gali tekti nuvažiuoti ne vieną šimtą kilometrų, išsiklausinėti visus draugus ir tik tada mašina taps suprantamesnė. Toks pat principas galioja ir sportiniams automobiliams, bet čia viskas daug sudėtingiau.
Dainius Matijošaitis
© Komandos nuotr.

Lenktynininkas Dainius Matijošaitis savaitgalio varžyboms Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionate (BaTCC) ruošiasi ne vienas. Pirmasis iš visų dalyvių atvykęs į Estijoje esančią Parnų trasą, jis pasikvietė ir inžinierius iš Nyderlandų, kurie dešimtmetį dirbo „Renault Megane RS Trophy“ lenktyniniais automobiliais.

Olandai „BRUM BRUM Sport“ mechanikams paaiškino specifinius šio modelio priežiūros aspektus, davė patarimų ir apmokė lietuvius šio automobilio priežiūros. Greičiausiai šiems inžinieriams buvo paskutinis pasimatymas su šiuo automobiliu. Jų komanda įsigijo naujos kartos „Renault“ bolidus.

„Buvo daug gražių akimirkų su juo, daug brangesnių ir greitesnių automobilių esame palikę už nugaros. Prieš porą metų laimėjome 24 valandų lenktynes Barselonoje, jos buvo bene įsimintiniausios. Nebuvo paprasta išsiskirti su juo, bet ir mums atėjo kitas etapas“, — sakė Martijmas Brosas, olandų inžinierius.

Anot jo, paslapčių apie šį automobilį atskleidinėti nereikėjo. Jis paprastas ir patikimas, o lietuviai mechanikai netruks iki jį aptarnauti galės idealiai.

„Pirmą kartą stovint prie šio automobilio viskas atrodo sudėtinga. Labai jau daug detalių, bet vaikinai pripras“, — sakė inžinierius.

Trasoje D. Matijošaitis buvo nuo trečiadienio, bet tada, dėl šalto oro ir lietaus, išmėginti visų automobilio galimybių nebuvo įmanoma, bet jis atsigriebė ketvirtadienį, kai debesis praskirstė nuo Baltijos jūros atėję smarkūs vėjai.

„Vakar man patiko šis automobilis, šiandien aš jį jau myliu“, — juokėsi lenktynininkas.

Mylėti jį yra už ką. Treniruočių režimu, su prastesnėmis padangomis nei per lenktynes, D. Matijošaičio vidutiniai ratų įveikimo laikai Parnu trasoje buvo kur kas aukštesni nei per geriausias lenktynes su jo senuoju „Honda Civic Type R“.

Lenktynininkas pripažino, kad dar reikia laiko ir įdirbio, kol automobilis bus sureguliuotas idealiai. Kai kuriose posūkiuose daugiau nei turėtų slysta galiniai automobilio ratai.

„Greičio dabar reikia ieškoti smulkiose detalėse. Darome pakeitimus ratų suvedime, galinio sparno padėties reguliavime. Be to Parnu trasa yra labai specifinė ir man pačiam čia reikia įveikti daug ratų, kad ją perprasčiau iki galo“, — sakė lenktynininkas.

D. Matijošaitis lenktyniaus „Baltic Open“ (BO) klasėje, kurioje jo lauks kiti greiti varžovai. Ketvirtadienį trasoje ratus jau suko pora itin greitų „Radical SR3“ automobilių, tikimasi sulaukti ir daugiau labai greitų automobilių.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujokas sugrąžino intrigą į „Wolf Race“

Trečiame „Autoplius.lt Fast Lap “ etape „Wolf Race“ lenktynėse atsirado netikėta įtampa....

Viekšniuose varžysis ralio sprinto meistrai

Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionatas pasiekė savo finišo tiesiąją. Po šeštadienio...

Laimėk „Braliukų mūšį“ – laimėsi Lietuvos čempionatą

Rugsėjo 9-10 dienomis Kaune vykstantis Baltijos šalių šonaslydžio čempionato finalas „...

„Fast Lap“ trasoje – su „Tesla Model S“ (1)

Finaliniame „Autoplius.lt Fast Lap “ etape „Time Attack“ važiavime bus mažiausiai du pirmi...

„ENEOS Riga Summer Race“ lenktynės bus transliuojamos tiesiogiai

Šį penktadienį gausios Lietuvos sportininkų pajėgos jau judės Rygos „Bikernieki“ trasos...

Top naujienos

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (25)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (13)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Po lietaus dalis sostinės gyventojų liko be elektros (25)

Į DELFI redakciją šeštadienio vakarą kreipėsi vilnietis, kurio teigimu, pusė sostinės...

Pridarytas klaidas išvardijęs D. Adomaitis pasiūlė priprasti prie tokio L. Lekavičiaus žibėjimo specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (80)

Lietuvos krepšininkai galėjo savo kailiu patirti, kokį potencialą turi ši „auksine karta“...

Nematomi žvalgybininkų karai, pinigai ir naujas ginklas – moterys (83)

Mečys Laurinkus – pirmasis Nepriklausomos Lietuvos žvalgybos vadas. Koks šio profesionalo...

Latvijos talentų nesulaikiusi Lietuvos rinktinė kapituliavo Rygoje (1106)

Kontrolinėse rungtynėse Rygoje Europos čempionatui besirengianti Lietuvos rinktinė pralaimėjo...

Kaip iš siaubo filmo: Baltimorės monstras pardavinėjo aukų kūnus užkandinėje (50)

Neseniai mirė žudikas maniakas Josephas Roy’us Metheny’is, dažnai vadinamas Baltimorės...

Profesinė liga baigėsi kankinimo prietaisą primenančiame vežimėlyje (83)

Lazdomis varomas invalido vežimėlis . Kai kam jis panašus į kankinimo prietaisą, bet vos...

Atrodo paprasta, bet efektyvu: kaip miestai gelbėjasi nuo nepakeliamos kaitros (4)

Didmiesčiai visame pasaulyje ieško būdų, kaip išgyventi vasarą ir išsaugoti gyvybes. Kovoje su...

Po įgyvendinto plėtros projekto „Mega“ tapo sunkiai atpažįstama (63)

Po metus trukusių plėtros darbų didžiausias prekybos ir laisvalaikio centras vidurio Lietuvoje „...