Tai, kad mūsiškiai lenktynininkai Baltarusijoje turi neginčijamą autoritetą, neblogai iliustruoja viena detalė: dėl kažkokių smulkių biurokratinių kliūčių keturiems lietuvių ekipažams įstrigus valstybinės sienos perėjimo punkte ir nespėjus į penktadienį ryte numatytą susipažinimą su greičio ruožais (GR), ralio „BELARUS 2015“ organizatoriai pakoregavo oficialų varžybų grafiką.

T. y. startas buvo duotas tada, kai visi jam buvo pasiruošę – maždaug valanda vėliau. Dėl šios priežasties pirmosios ralio dienos rezultatai taip pat nebuvo paskelbti numatytu laiku – 21 val. vakaro organizatorių štabe dar buvo dėliojamos protokolų krūvos ir skaičiuojama, kas kiek sugaišo įveikdamas pirmuosius keturis GR.

„Iškilo šiokių tokių techninių problemų su telemetrija, todėl vėluojame su rezultatais. Kol kas galim tik pasidžiaugti, kad visiškai nauji pirmieji keturi greičio ruožai (tiksliau – dvi kelio atkarpos, kurias sportininkai įveikė po du kartus), sulaukė palankių vertinimų, nei vienas „kovinis“ automobilis nepatyrė rimtų gedimų“, – teigė ralio „BELARUS 2015“ vadovas Aleksandras Zaicevas.

Žilvinas Juršys, atliekantis šturmano ir „žaidžiančio trenerio“ pareigas viename N40 vyrų autoklubo ekipažų, pasakodamas apie pirmosios dienos įspūdžius pastebėjo, kad dubliuoti pirmieji du greičio ruožai 3 ir 4,1 kilometro ilgio, beveik idealiai tiko „apšilimui“.

„Šį kartą stenogramos susirašymui ir pasitikrinimui ralio organizatoriai leido greičio ruožus pravažiuoti ne tris kartus, kaip būdavo anksčiau, o du, kaip yra visuose klasikiniuose raliuose. Mums abu „dopai“ patiko – nors keliai siauri ir pakankamai greiti, tačiau nesudėtingi ir nepavojingi. Gruntas minkštokas ir visiškai sausas, bet didesnių bėdų dėl dulkių nebuvo, nes traukė stiprokas vėjas“, – telefonu iš Baltarusijos pasakojo Ž. Juršys.

Kaip tiksliai mūsiškiams sekėsi dvi dienas truksiančio ralio preliudijoje, bus aišku tik šeštadienį ryte. Iš viso sportininkai teks įveikti 320 kilometrų distanciją ir 12 greičio ruožų, kurių bendras ilgis 91 km.