Bandymų trasai pasirinkti žvyrkeliai Salako miestelio apylinkėse, pasižymintys itin sudėtinga konfigūracija. Jie daugeliui sportininkų neblogai pažįstami iš „300 Lakes Rally“varžybų, kurios kasmet sulaukia dalyvių pagyrų ne tik už nepriekaištingą organizaciją, bet ir išskirtines trasas.

„Tai yra vieni sudėtingiausių, įdomiausių ir didžiausio tikslumo reikalaujančių greičio ruožų. Norėjosi turėti kuo geresnę kelio dangą, įvairesnę konfigūraciją ir kuo didesnius šuolius, kokiais mėgaujamės per lenktynes Zarasų apylinkėse, – po sėkmingai atliktų bandomųjų važiavimų kalbėjo lenktynininkas Vytautas Švedas. – Visa tai tikrai padės ne tik ateinantį savaitgalį Latvijoje, bet ir vis labiau artėjančiame „300 ežerų ralyje“. Jo išties su nekantrumu laukiu.“

Vytautas Švedas juokauja, kad ateityje, jei sumanytų eiti į politiką, pirmiausiai taikytų į Zarasų rajono savivaldą, mat šiuose kraštuose jis geriausiai žinomas. „Juta Racing“ komandos pilotas su šturmanu Žilvinu Sakalausku yra triskart nugalėję ir savo trofėjų kolekciją papildę didžiulėmis Zarasų ir Visagino rajono merų taurėmis.

Gerokai atnaujintą techniką testuose išbandė ir pernykščiai Lietuvos, Baltarusijos ir Šiaurės Europos zonos (NEZ) ralio čempionai Ramūnas Čapkauskas ir Tomas Šipkauskas. Jiedu pasakojo išbandę skirtingus automobilio agregatų nustatymus ir suradę atsakymus į daugybę klausimų apie bolido elgseną trasoje.

Be to, čempioniškas duetas per testus patobulino stenogramos rašymą. Dėl šių metų žiemos ralyje patirtos avarijos toli už prizininkų likę tituluoti lenktynininkai stengiasi pamiršti apmaudų sezono startą ir puoselėja viltis atsigriebti artimiausiose vasaros sezono kovose.

Testų diena Salake tapo dviguba švente „MK technika rally“ komandos tandemui Gintautui Šlepikui ir Audriui Pivorui. Ekipažas čia pirmąkart išbandė savo naują lenktyninį automobilį „Mitsubishi Lancer EVO X“, kuriuo toliau tęs šių metų ralio sezoną Latvijoje ir dalyvaus didžiausiose varžybose Lietuvoje. Lenktynininkai pripažįsta ryškiausiu šauktuku savo kalendoriuose pasižymėję rugpjūčio pradžioje Zarasuose startuosiantį „300 Lakes Rally“.

„Vos prieš kelias savaites įsigytą automobilį iki šiol tik glostėme garaže, o šiandien pamatėme, kaip jis važiuoja trasoje. Tokia technika dominuoja Baltijos šalyse, todėl norėjosi ir mums žengti pirmyn bei persėsti iš „Honda Civic“ į galingesnį keturiais ratais varomą automobilį. Per testus prisiminėme „300 ežerų ralio“ specifiką. Rugpjūtį mes čia tikrai būsime ir kartu su kolegomis ginsime Lietuvos vardą kovojant su pajėgiais Latvijos ir Estijos sportininkais“, – žada G. Šlepikas.

Jo komandos draugas A. Pivoras antrino pilotui ir kitiems lenktynininkams sakydamas, kad itin meistriško vairavimo reikalaujantys Salako apylinkių keliai – geriausias pasirinkimas norint visapusiškai išbandyti lenktynių techniką: „Šiose trasose esu važiavęs jau dvylika metų. Dalis šiandieninės trasos atkarpos naudojama ir „300 ežerų ralyje“ kartu su minias žiūrovų sutraukiančiu įžymiuoju „Big jump“ tramplinu. Aukštaitijos trasos yra ypatingos ir čia visada gera sugrįžti.“

Didžiausia vasaros ralio šventė „300 Lakes Rally 2015“ šiemet dalyvius ir tūkstantines žiūrovų minias kvies atvykti į Zarasus rugpjūčio 6-8 dienomis. Varžybų organizatoriai planuoja sportininkams parengti apie 140 kilometrų išskirtinių greičio ruožų. Pernai absoliučių nugalėtojų taurė iš Zarasų iškeliavo į Latviją – po atkaklios kovos ralį laimėjo Janio Vorobjovo ir Andrio Malnieko tandemas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją