Druskininkų apylinkių kelius naktį iš ketvirtadienio į penktadienį storai nuklojo sniegas. Būtent jo labiausiai ir laukė konkurso „Metų automobilis 2015” vertinimo komisijos nariai, pasiryžę tikros žiemos sąlygomis išbandyti ne tik visus konkursui pateiktus 30 automobilių. Tiesa, šįkart rinkimų dalyviams teko ir netikėtas išbandymas slidinėjimo trasoje.
© Organizatorių nuotr.

Ne tik konkurso vertinimo komisija, bet ir daugelis druskininkiečių juokauja, jog žiema į kurortą jau keleri metai ateina būtent tada, kai čia prasideda naujausių automobilių bandymai. Šviežio sniego patalu nukloti miško keliai ir keliukai – puikiausia proga išbandyti visureigių pravažumą ir kitas savybes. Šįsyk pasinaudota ne tik gamtos dovanomis, bet ir iki jos darbo pradžios nebuvo aplenkta ir kurortą garsinanti „Snow Arena“. Čia visais ratais varomi konkurso dalyviai buvo tikrinami, kaip gali užkilti į slidinėjimo trasos viršūnę.

„Pastaraisiais metais labai akivaizdžiai pastebima tendencija, jog metų automobilio konkursuose mažėja visureigių, ar bent jau automobilių, kuriuos galime vadinti tikraisiais bekelės valdovais. Tai yra pasekmė to, kad gamintojai į rinką išleidžia vis daugiau padidinto pravažumo automobilių, tačiau tik nedidelę jų dalį galima priskirti prie visureigių“, - rengdamasis jų bandymams pastebėjo vertinimo komisijos narys, DELFI Auto rubrikos redaktorius Tadas Markevičius.

Jo nuomone, tokie šių metų konkurso dalyviai kaip „Porsche Macan“, „Lexus NX“ ir BMW X6 - bene geriausiai iliustruoja, kas vyksta rinkoje. Šie padidinto pravažumo automobiliai turi visų varančiųjų ratų pavarą, jų vairuotojai sėdi aukščiau, automobiliai pasižymi patraukliu dizainu, kokybiškai surinki, todėl turi labai daug gerbėjų, tačiau tik retas iš jų nuvažiuoja nuo asfalto.

T. Markevičius teigia, jog šiemet visureigių kategorijoje bene rimčiausiai atrodo naujasis „Jeep Cherokee“, tačiau keistokas dizainas ne vienam kelia abejonių ir dėl šio modelio paskirties. Dar vieno dalyvio – „Nissan X-Trail“ – išvaizdos pokyčiai taip pat byloja, jog gamintojai orientuojasi į miesto gyventojus, kuriems reikia dailaus automobilio ir kuris retkarčiais galėtų pravažiuoti ten, kur būtų baisoka lįsti su eiliniu hečbeku.

„Tad galima konstatuoti, jog tikrieji visureigiai tarsi dinozaurai artėja prie išnykimo ribos. Nesinori tikėti, kad nebeturėsime legendinių modelių, tačiau faktas, kad konkurentų jiems tikrai nedaugės, nes didžioji gamintojų kova persikėlė į kompaktinių padidinto pravažumo automobilių segmentą“, - tvirtina T. Markevičius.

Kitas vertinimo komisijos narys, LRT laidos „Keliai. Mašinos. Žmonės“ vedėjas Valdas Juozas Vilūnas dar nelinkęs atskleisti visų kortų kas ko vertas, tačiau džiaugėsi pasitaikiusia gamtos dovana ir produktyviais bandymais, kurie leido jam įsitikinti kuris automobilis gali realiausiai pretenduoti į garbingą „Metų visureigio 2015“ titulą.

Po visų 30-ties šiemetiniame konkurse dalyvaujančių automobilių bandymų vertinimo komisija iki gruodžio 1 dienos dar turės laiko analizei, o prireikus, ir dar vienai automobilių patikrai keliuose. Po to kiekvienas narys pateiks savąją septynetuko viziją, o daugiausia kartų paminėti automobiliai bus įtraukti į galutinį finalininkų sąrašą, iš kurio vienas ir bus nominuotas „Metų automobiliu 2015“.

Finalinis konkurso vakaras, kurį tiesiogiai iš TV studija virtusių LITEXPO rūmų transliuos LRT, vyks gruodžio 13 d.

Tad geriausiojo rinkimus, kuriuose kiekvienas vertinimo komisijos narys savo dispozicijoje turimus 25 balus paskirstys finaliniam septynetukui, o daugiausia balų surinkęs automobilis taps konkurso nugalėtoju, galės stebėti visa Lietuva.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Kaimynų prekybos tinklas ruošiasi galingam spurtui Lietuvoje (5)

Latvijos statybinių medžiagų ir buities prekių parduotuvių tinklo „ Depo “ prekybos tinklas...

Perspėja: šių specialistų Lietuvoje jau ieškoma masiškai (569)

Nors valdžios atstovai vis kartoja, kad mokytojų skaičius Lietuvoje turi mažėti, situaciją darbo...

Turkijoje siaučia pavojingas virusas: vienas iš simptomų – pykinimas (16)

Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centras (ULAC) informuoja apie šių metų liepos ir rugpjūčio...

DELFI startuoja naujas kanalas Būstas (1)

Pagrindinis naujienų portalas DELFI skaitytojams pristato dar vieną gerą žinią. Jau nuo...

K. Girnius. Ar reikėtų „perkrauti“ santykius su Baltarusija? (18)

Pastarosiomis dienomis vis labiau rašoma apie Baltarusiją . Michailas Saakašvilis pasakė...

Archeologai patvirtino: pajūryje iš tiesų rastas kuršių piliakalnis

Archeologiniai tyrimai patvirtina, kad praėjusią vasarą Pajūrio regioniniame parke, vos už kelių...

Tragiška avarija Trakų rajone: susidūrė trys automobiliai, žuvo žmogus papildyta 10.11 (112)

Ketvirtadienį 06.41 valandą ryte Bendrajame pagalbos centre skubios pagalbos telefono numeriu 112...

Elito karai Rusijoje: eksministras tėškė kaltinimus V. Putino bendražygiui (39)

Rusijos valdžios elitų tarpusavio karai, apie kuriuos iki šiol kalbėjo tik stebėtojai, netikėtai...

Sumaištis Olandijoje: radijo stoties pastate buvo laikomi įkaitai atnaujinta 11.07 (11)

Olandų radijo stotyje 3FM keli žmonės buvo paimti įkaitais. Apie tai ketvirtadienį pranešė...

Iškilo grėsmė Kuršių marioms: būklė blogėja kasdien (32)

Kuršių marios yra unikalus Lietuvos vandens telkinys, įsiterpęs tarp žemyninės šalies dalies ir...