Jau penktose 1000 km lenktynėse dalyvavusiu „Honda Civic Type-R” važiavusi, „TECHNORAMA-Wellman” komanda šiemet lenktynėse užėmė 1-ą vietą savo klasėje ir 4-ą vietą bendroje įskaitoje.
Honda Civic Type R
© DELFI / Tomas Vinickas

Po lenktynių, komandos vadovas Linas Nemura, lenktynininkas Martynas Samuitis ir inžinierius-mechanikas Andrius Daunoras pasidalino savo įspūdžiais apie lenktynių metu kamavusias technines problemas, trečią vietą kainavusį netikėtą nuslydimą iš trasos, bei ateities perspektyvas.

Paskutinėje lenktynių dalyje komandos lenktyninis automobilis buvo atsidūręs griovyje. M. Samuičio vairuojamas „Honda Civic Type-R” nuslydo nuo kelio Kretingos link ir, dabar jau žinome, sėkmingai sustojo kelių metrų gylio griovyje.

„Martynas nuslydo nuo kelio trečiame rate po padangų pakeitimo, taigi padangos jau buvo pakankamai sušilę ir to kaltinti nebūtų galima. Mašina paslydo netikėtai – panašu, kad trajektorijoje buvo nedidelė tepalo, ar aušinimo skysčio bala“, – svarstė komandos vadovas L. Nemura.

„Vertinant, kas galėjo atsitikti, manau, kad mes labai lengvai atsipirkome. Iš kitos pusės – vis tiek nenuvylėme nei žiūrovų, nei rėmėjų – padarėme jiems tikrą šou“, – po lenktynių juokavo M. Samuitis.

Techninio personalo pagalba, automobilis buvo sugrąžintas į trasą ir visų nuostabai sėkmingai tęsė lenktynes. Ir, prie vairo sėdus Robertui Kupčikui, jas labai sėkmingai pabaigė. Mat iki klaidos M. Samuitis, Linas Adomavičius ir R. Kupčikas buvo susikrovę solidų persvaros bagažą.

Lenktynių metu kamavo netikėtos problemos

„Su tiek bėdų, kiek mes turėjome, lenktynės pavyko labai gerai. Lenktynių metu turėjome netikėtų problemų – pirma baterijas nustojo krauti generatorius, vėliau pradėjo kaisti tepalas. Tokios problemos nematomos iš šono, netgi vairuotojai kartais nežino apie jas – nenorime jų varginti savo bėdomis.“, – juokėsi „Martin Sport” inžinierius-mechanikas A. Daunoras.

A.Daunoras pridūrė, kad net lenktynininkai kartais nesuvokia problemų dydžio. Jie sprendžia savo uždavinius trasoje, o mechanikai be didesnių komentarų technines bėdas naikina sustojimų metu.

Ne pačiu galingiausiu, ne pačiu greičiausiu „Honda Civic Type-R” automobiliu „TECHNORAMA-Wellman” siekia pergalių ilgo nuotolio lenktynėse.

„Rezultato mes siekiame stabilumu ir patikimumu. Mūsų tikslas buvo patekti į „Top 6”, todėl ketvirtą vietą bendroje įskaitoje vertiname labai teigiamai. Jei prieš lenktynes kas nors pasiūlytų ketvirtą vietą, būtume „ėmę nesvarstydami”, – dėstė L. Nemura.

Komandos inžinierius A. Daunoras sako, kad ketvirtoji vieta bendroje įskaitoje ir pirma savo klasėje - labai nemažas pasiekimas. Juk komanda turėjo varžytis A2000 klasėje, bet dėl dalyvių trūkumo buvo prijungta galingesnės A3000 klasės, su gerokai grėsmingesniais varžovais.

„Šeštadienį viską darėme iš visos širdies. Negaila, kad pralošėme trečią vietą – visgi pralaimėjome kolegoms, kuriems patys gaminome automobilį. Tad džiaugiamės už juos. Mums tiesiog pritrūko sėkmės. Daugiau nei tikėjomės neplanuotai stojome dėl nuo pirmos valandos atsiradusių nedidelių problemų“, – apibendrino M. Samuitis.

„Honda Civic Type-R” dar sugrįš

„Apetitas kyla bevalgant. Kiekvienąkart turime įrodyti, kad 2011 m. laimėta pirma vieta nebuvo atsitiktinumas. Šiemet patvirtinome, kad esame verti būti lyderių tarpe, dirbsime žiemą ir kitąmet stengsimės įrodyti, kad esame verti dar daugiau“, – teigė L. Nemūra.

M. Samuitis sako, kad jie ir toliau užsiims „Honda Civic Type-R” tobulinimu – dar yra vietų, kurias galima pagerinti. Su šiuo automobiliu galima pasiekti įspūdingų rezultatų – komanda pažada grįžti kitais metais ir bandyti pakartoti didžiausią jų pasiekimą – pergalę lenktynėse.

Įspūdžiai po lenktynių – komandos parengtame filmuke.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Lietuvio užfiksuoti vaizdai apie jo patirtis Šiaurės ir Pietų Korėjose užkariauja pasaulį: sunku sulaikyti ašaras

Prieš metus DELFI publikuotas keliautojo Jokūbo Laukaičio sukurtas vaizdo reportažas apie...

A. Kubilius prabilo apie spąstus, kurie gali sutrukdyti pasivyti ES pragyvenimo vidurkį (248)

Lietuvai pasivyti Europos Sąjungos (ES) pragyvenimo vidurkį gali sukliudyti vidutinių pajamų...

JAV karo laivo įgulai atsirūgo vizitas Klaipėdoje: sekso vakarėlis baigėsi skandalu (128)

Dar vasario pradžioje į Klaipėdą draugiško vizito užsukęs JAV karo laivas „ USS Hue City...

Prasta vasara smogė ne tik Palangos verslininkams (6)

Lietinga vasara problemų pridarė ne tik nuomojantiems kambarius pajūryje. Paslaugas kaimo turizmo...

V. Putinas spaudžia Baltarusiją dėl Baltijos šalių (309)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas didina spaudimą Baltarusijai nukreipti naftos krovinių...

Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio: formuojasi kilometrinės spūstys (10)

Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio. Sprogus padangai jis atsidūrė...

Ar išsiveržus superugnikalniui liktume gyvi? (1)

Ugnikalniai visais laikais kėlė didžiulę grėsmę gyvybei. Apie tai, ar šiais laikais...

Ėmė griežčiau tikrinti remontuojamus kelius: už broką skyrė baudų (47)

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos griežtina kokybės...

Papildomi eksperimentai: D. Adomaičiui tenka galvoti ne tik apie Europos čempionatą (2)

Nors dabar Dainiaus Adomaičio galvoje daugiausiai vietos užima mintys apie artėjantį Europos...

Jautrūs plaukai: patarimai jiems plauti (1)

DELFI Stilius jau rašė, kas kiek dienų reikėtų plauti sausus ir riebius plaukus, tačiau žmones...