Pažvelgus į nuo 2000-ųjų Palangoje rengiamų 1000 km lenktynių istoriją ir jų nugalėtojus, į akis geriausiai krinta „Porsche“ vardas. Šio Vokietijos gamintojo automobilius vairavę lenktynininkai čia yra nugalėję net 7 kartus. Šiais metais tradiciją pasiruošusi tęsti „General Financing-Autopaslauga“ komanda, kurios garbę gins Benediktas Vanagas, Nemunas Dagilis bei Nerijus Dagilis.
"Porsche 911 GT3 Cup S“ automobilis (Asmeninio archyvo nuotr.)

Anot B. Vanago, 1000 km lenktynės ne kartą parodė ne tik šių automobilių greitį, tačiau ir tinkamumą specifinei Palangos trasai:

„Jei pažvelgsime į ankstesnių lenktynių rezultatus, pamatysime, jog „Porsche“ sulaukdavo rimtos konkurencijos iš įvairią techniką naudojusių komandų. Kai kurios jų užfiksavo gerokai greitesnius vieno rato įveikimo laikus. Tačiau ilgų distancijų lenktynės – tai ne tik epizodinis greitis. Labai svarbūs faktoriai yra ir sunaudojamo kuro kiekis ir, žinoma, patikimumas. Be abejonės, gedimai neaplenkė ir „Porsche“. Pernai patys nebaigėme lenktynių dėl visiškai netipinio defekto. Tačiau vertinant apskritai, manome, kad rinkdamiesi automobilį padarėme teisingą sprendimą ir su visa komanda nekantriai laukiame lenktynių“, – kalbėjo B.Vanagas.

Ištikimi automobilių sporto gerbėjai puikiai žino „Porsche 911 GT3 Cup“ vardą. Tačiau jo modifikacijų skaičiuje galima nesunkiai paklysti. Tai natūralu, nes kasmet gamintojas stengiasi vis pagerinti savo produkciją, taikydamas naujausias technologijas siekia kiekviename rate laimėti dar po dalį sekundės, padaryti lenktyninį automobilį dar patikimesniu ir taip toliau.

B.Vanago ir brolių Dagilių komanda šiems metams pasirinko „Porsche 911 GT3 Cup S“. Priešingai nei paprasto „GT3 Cup“, šio modelio bazinė versija yra galingesnis „GT3 RS“ modelis. Komandos automobilis aprūpintas 3.6 darbo tūrio varikliu, išvystančio iki 440 arklio galių bei 430 niutonmetrų. Efektyviai perduoti galią varantiesiems ratams leidžia triguba anglies pluošto sankaba bei akimirksniu pavaras perjungianti šešių laipsnių sekvencinė pavarų dėžė.

Dėl didesnių ratų arkų ant šio modelio galima sumontuoti platesnes padangas, lenktynių metu užtikrinančių dar didesnį sukibimą su trasa tiek akceleruojant, tiek stabdant, tiek įveikiant posūkius. Priekinių ratų plotis siekia 27 centimetrus, o gale – net 31 centimetrą. Efektyviai sustabdyti prieš posūkį leidžia galingi stabdžiai, kurių diskų diametras siekia atitinkamai 380 mm priekiniams ir 355 mm galiniams ratams. Geras stabdžių darbas ypač svarbus Palangos trasai, kurioje po ilgų tiesiųjų gausu staigių apsisukimų ir greičio gesinimo zonų, įveikiamų antra arba trečia pavara.

Išskirtinis šio modelio privalumas – nedideli reguliuojami priekiniai spoileriai, užtikrinantys geresnį priekinės automobilio dalies prispaudimą, kuris dar padidina priekinių padangų sukibimą su lenktynių trasos asfaltu. Galiniams automobilio varantiesiems ratams „kompaniją palaiko“ milžiniškas reguliuojamas galinis spoileris, greituose posūkiuose leidžiantis išvystyti kuo didesnį pagreitį, taip pat palaikantis automobilio stabilumą.

Benediktas Vanagas, Nemunas Dagilis ir Nerijus Dagilis
Benediktas Vanagas, Nemunas Dagilis ir Nerijus Dagilis
© Organizatorių nuotr.
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Pavalgęs A. Užkalnis sako, kad Nidą metas branginti, kol visai užbrangs (50)

Žinau, žinau, šiandien ne toks sekmadienis, kad galima būtų ramiai apie Nidą rašyti: nebėr tų...

Trečdalis menopauzės sulaukusių moterų turi šią „dovaną“: ginekologas paaiškino, kada reikia sunerimti (15)

Daugelis moterų net neįtaria, jog jų gimdoje vystosi miom a. O dažniausiai jas atlikti padeda...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (158)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Greitai uždirbti iš savo buto gali ne visi: ko labiausiai reikia? (2)

Lietuvoje, ypatingai didmiesčiuose ir kurortuose, populiarėja trumpalaikės nuomos verslas. Jį...

Sąmokslo teorijų karalienė: kas slypi už kalbų apie slapta pasaulį valdančius žmones (387)

Mito apie iliuminatus atsiradimo istorija atskleidžia, kaip šiandien gimsta melagingos žinios, o...

Skaitmeninės legendos: A. Sabonis ir Š. Marčiulionis žais tarp visų laikų NBA geriausiųjų? (4)

Vasarai artėjant prie pabaigos NBA vaizdo žaidimų kūrėjai atskleidžia vis daugiau paslapčių...

„Velomaratono“ dalyviai slysčiojo lietaus išpraustame Vilniuje, bet gerino pernykščius rezultatus (18)

Sekmadienį aštuntą kartą startavo masiškiausias šalyje dviračių sporto renginys...

Sugriuvus automobilių stovėjimo aikštelei, mašinos pakibo ore (17)

Nottinghamo centre, įgriuvus daugiaaukštei automobilių aikštelei, dalis joje stovėjusių mašinų...

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (143)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis (44)

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...