Dauguma elektromobilių iš išorės ne itin kuo skiriasi nuo įprastų modelių, varomų degalais. Tačiau tik ne „Kia Soul“. Pirmą kartą gyvenime elektromobilį vairavęs „TopGear“ apdovanojimų 2016“ komisijos narys Tomas Chlastauskas ilgam įsimins šią patirtį.
Elektrinis "Kia Soul"
© Organizatorių nuotr.

Vien tik elektriniu varikliu ginkluotas „Kia Soul“ išsiskiria unikalia išore ir šiek tiek primena minivisureigį, spinduliuojantį kokybe ir ekologija.

„Tik prisėdęs prie vairo, apžiūrėjau visą saloną ir valdymą. Interjeras pasirodė labai kokybiškas, prietaisai aiškūs. Nustačiau prietaisų skydelyje elektros naudojimo režimą, kad galėčiau stebėti elektros generavimą, – įspūdžiais dalijosi T. Chlastauskas. – Nemoku pasakyti, koks geras jausmas, kai paspaudi „Start“ mygtuką ir negirdi jokio variklio garso! Net sutrikau, kai greičių dėžės svirtį įjungus į „D“ režimą, automobilis negirdimai pajudėjo į priekį.“

Pirmą kartą vairuoti automobilį Tomui teko Rygoje, kur centrinėje aikštėje buvo eksponuojami visi „TopGear“ apdovanojimų 2016“ pretendentai.

Kaunietis atkreipė dėmesį, kad pėstieji net negirdi atvažiuojančio elektromobilio, o pamatę jį atsidūrusį visai netoliese labai nustemba: „Dėl to galima kelti pėsčiųjų saugumo problemą. Tačiau manau, kad šis klausimas greitai bus išspręstas“.

Vis dėlto nepastebėti unikalios išvaizdos „Kia Soul“ neįmanoma – šio automobilio vairuotojui, kaip įsitikino pats Tomas, dėmesys garantuotas. Aplink elektrinį modelį, pastatytą šalia įprastų automobilių, kaskart būriuojasi daugybė žmonių, jie apžiūri saloną, detaliai skaito techninę informaciją.

„Važiuodamas šiuo automobiliu netgi išjungiau radiją ir mėgavausi tik padangų skleidžiamu garsu. Stabdžio pedalą stengiausi naudoti kuo mažiau ir atleisdavau akseleratorių, kai tik priekyje pastebėdavau kliūtį. Taip sutaupiau ir pagaminau dar energijos, todėl galėjau nuvažiuoti didesnį atstumą“, – šyptelėjo vairuotojas ir pasidžiaugė, kad naujosios technologijos sparčiai tobulėja – jau šiuo „Soul“ visiškai pakrovus bateriją galima nuvažiuoti 212 km, tad ateityje atstumas tik didės.

Variklis, generuojantis 111 AG, suteikia malonų važiavimo komfortą ir to šiam automobiliui, sveriančiam beveik 1600 kg, tikrai užtenka.

„Man vairuojant šią „Kią“ lakstyti visiškai nesinori. Atvirkščiai – visą kelią galvojau, kaip važiuoti ramiai ir mėgautis vairavimu“, – sakė Tomas ir prisipažino, kad kurį laiką visai netroško sėsti į įprastą automobilį, skleidžiantį ausiai įprastą benzininio ar dyzelinio variklio gaudesį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Lietuvio užfiksuoti vaizdai apie jo patirtis Šiaurės ir Pietų Korėjose užkariauja pasaulį: sunku sulaikyti ašaras

Prieš metus DELFI publikuotas keliautojo Jokūbo Laukaičio sukurtas vaizdo reportažas apie...

A. Kubilius prabilo apie spąstus, kurie gali sutrukdyti pasivyti ES pragyvenimo vidurkį (248)

Lietuvai pasivyti Europos Sąjungos (ES) pragyvenimo vidurkį gali sukliudyti vidutinių pajamų...

JAV karo laivo įgulai atsirūgo vizitas Klaipėdoje: sekso vakarėlis baigėsi skandalu (128)

Dar vasario pradžioje į Klaipėdą draugiško vizito užsukęs JAV karo laivas „ USS Hue City...

Prasta vasara smogė ne tik Palangos verslininkams (6)

Lietinga vasara problemų pridarė ne tik nuomojantiems kambarius pajūryje. Paslaugas kaimo turizmo...

V. Putinas spaudžia Baltarusiją dėl Baltijos šalių (309)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas didina spaudimą Baltarusijai nukreipti naftos krovinių...

Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio: formuojasi kilometrinės spūstys (10)

Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio. Sprogus padangai jis atsidūrė...

Ar išsiveržus superugnikalniui liktume gyvi? (1)

Ugnikalniai visais laikais kėlė didžiulę grėsmę gyvybei. Apie tai, ar šiais laikais...

Ėmė griežčiau tikrinti remontuojamus kelius: už broką skyrė baudų (47)

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos griežtina kokybės...

Papildomi eksperimentai: D. Adomaičiui tenka galvoti ne tik apie Europos čempionatą (2)

Nors dabar Dainiaus Adomaičio galvoje daugiausiai vietos užima mintys apie artėjantį Europos...

Jautrūs plaukai: patarimai jiems plauti (1)

DELFI Stilius jau rašė, kas kiek dienų reikėtų plauti sausus ir riebius plaukus, tačiau žmones...