Per devynias lenktynių valandas – nė vieno sunkaus galvosopio dėl gendančios technikos. „General Financing by Pitlane“ komanda tūkstantį kilometrų įveikė sklandžiai it per sviestą.

„Pirmą kartą per trejus metus automobilis važiavo idealiai nuo pradžios iki pabaigos. Mūsų pasirinkta strategija taip pat puikiai veikė. Nuostabu baigti šias lenktynes pirmoje vietoje. Man tai – ypatinga akimirka“, – iškart po finišo kalbėdamas su DELFI, švytėjo Sebastiaanas Bleekemolenas.

Ne vieną titulą kėbulinių automobilių lenktynėse iškovojęs olandas Palangoje triumfavo pirmą kartą, todėl pergale veikiausiai džiaugėsi labiausiai.

Bet ir jo bendražygiai vienodai liaupsino savo techniką ir už ją atsakingą personalą.

„Sporte, kaip ir visose veiklose, egzistuoja aiškus principas, sakantis, kad sėkmė lygi pasiruošimui“, – pabrėžė antrą laimėjimą per karjerą 1000 km lenktynėse pasiekęs Benediktas Vanagas.

O štai J. Gelžinis į savo sąskaitą įsirašė jau šeštą pergalę, tad palyginti šeštadienio pasirodymą tikrai turi su kuo.

Ir nors „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis vairuotojams nekėlė jokių rūpesčių, vieną problemą jie turėjo – ji vadinosi „Aquila CR1“.

Kvalifikaciją laimėjusi ir greičiausią lenktynių ratą šeštadienį taip pat užfiksavusi „Carre & MVP by Algirdai“ komanda didžiąją maratono dalį mynė savo konkurentams ant kulnų.

Galiausiai nuo nugalėtojų Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas atsiliko dviem ratais, bet pabaigoje važiavo jau susitaikę su antra vieta ir nemėgino sumažinti skirtumo.

O prieš tai vienu metu geltonoji „Aquila“ buvo priartėjusi iki 10 sek. Būtent tuo metu eilinę savo pamainą „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilyje pradėjo J. Gelžinis.

„Aquila“ važiavo labai greitai, mes – taip pat. Skirtumas buvo mažas. Kai paskutinį kartą sėdau prie vairo, prieš artimiausius konkurentus pirmavau tik puse rato. Spaudimas buvo didžiulis: atvažiavęs į posūkį tiesiogiai matydavau „Aquila“, lekiančią iš paskos. Štampavau ratą po rato, atsipalaiduoti negalėjau nė akimirkai“, – išgyvenimais dalinosi lenktynininkas.

Varžovams priartėti leido pačios „General Financing by Pitlane“ komandos pasirinkta taktika.

„Nusprendėme sustoti degalinėje ir prisipilti tiek kuro, kad užtektų iki lenktynių galo. Taip sutapo, kad iškart po to pakeitėme vairuotojus. Tokiu būdu iš trijų ratų persvaros neliko beveik nieko. Ir tuomet kilo įtampa: o kas bus, jei jie išlįs į priekį?“ – karštas minutes prisiminė J. Gelžinis.

Kraują kaitino ir nežinia dėl degalų atsargų: sportininkas prisipažino nebuvęs iki galo tikras, kad prieš finišą nereikės dar kartą apsilankyti degalinėje.

„Jeigu nebūtų pasitaikę keletas saugos automobilio fazių, kai greitis sulėtinamas, būtume ir dėl to drebėję“, – atviravo J. Gelžinis.

Bet drebėta be reikalo: po kelių konkurentų klaidų „General Financing by Pitlane“ ekipa vėl susigrąžino saugesnį pranašumą ir užtikrintai laimėjo lenktynes.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)