Gali pasirodyti, kad šio „Mini“ dizainas yra labai artimas tam, kuris buvo pristatytas prieš 13 metų. Vis dėlto pradėjus atidžiau tyrinėti imi pastebėti nedidelius skirtumus, kurie akivaizdžiai gimė iš prieš keletą metų pademonstruotos „Rocketman“ koncepcijos. Labiausiai pastebimi yra gerokai padidėję priekiniai žibintai, kuriuose įspaustas „Mini“ užrašas, taip pat kiek neproporcingai prasiplėtę galiniai žibintai. Dėl geresnių aerodinaminių savybių kiek suapvalėjęs „Mini“ yra pirmasis savo klasės automobilis, turintis LED žibintus. Vis tik tai tėra detalės, pernelyg nekeičiančios pažįstamo „miniuko“.

Pažvelgus į saloną galima pastebėti pagerėjusią medžiagų kokybę, pagaliau išties jaučiama BMW įtaka – pradedant įvairių prietaisų reguliavimo svirtimis, baigiant minkštesniais plastikais ir odos intarpais. Automobilio durys tapo šiek tiek didesnės, sėdynės įtaisytos kiek žemiau, tad įsėsti į vidų tapo lengviau. Sėdintys priekinėse sėdynėse neturėtų skųstis dėl nepatogumų, o gale vietos kaip ir anksčiau – tik vaikams. Bagažinė padidėjo trečdaliu, iki 211 l.

Naujasis „Mini“, lyginant su pirmtaku, pabrango keliais tūkstančiais – jo kaina Lietuvoje prasideda nuo 59,9 tūkst. Lt. Tačiau tai – tik pradžia. Pavyzdžiui, „Metų automobilio 2015“ konkurse dalyvaujanti versija kainuoja 96 800 Lt.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)