Baigėsi 19-ieji Lietuvos „Metų automobilio“ rinkimai, kuriuose pirmą kartą konkurso istorijoje triumfavo „Opel“ markės atstovas. Dešimties rinkimų komisijos narių balai lėmė, kad 37 konkurentus įveikė ir „Metų automobiliu 2016“ tituluota „Opel Astra“ (51 balas).
"Mercedes-Benz GLC"
© Organizatorių nuotr.

Antrą vietą užėmė „Audi A4“ (47 balai), trečiąją – „Škoda Superb“ (41 balas), ketvirtąją – „Volvo XC90“ (39 balai), penktąją – „Hyundai i20“ (27 balai), šeštąją – „Mercedes-Benz GLC“ (27 balai, gavo mažiau aukštesnių balų nei „Hyundai i20“), septintąją – „Ford S-Max“ (18 balų).

Beliko apžvelgti, kaip ir kodėl savo balus paskirstė rinkimų komisijos nariai, kokiais argumentais jie grindžia savo sprendimus. Finale kiekvienas iš jų savo dispozicijoje turėjo po 25 balus, kuriuos turėjo padalinti septyniems modeliams (už vieną automobilį nebuvo galima skirti daugiau nei 10 balų).

Tad DELFI savo skaitytojams pateikia kiekvieno komisijos nario balus ir komentarus apie kiekvieną automobilį. Tęsiame apie šeštąją vietą galutinėje rikiuotėje užėmusį „Mercedes-Benz GLC“.

Ilona Steponėnė, 2 balai. Tai dar vienas kompaktiškas miesto visureigis, papildęs labai gausią ir aštria konkurencija pasižyminčią klasę.

Automobilio kompiuterio valdomumui stinga ergonomikos ir norėtųsi kokybiškesnės garso izoliacijos. Bet salone daugiau erdvės, nei būtų galima tikėtis iš kompaktiško modelio, o važiuoklė ir 9 laipsnių pavarų dėžė dirba be priekaištų.

Dina Sergijenko, 4 balai. Puikus „Premium“ segmento modelis, atstovaujantis šiuo metu populiariausiai automobilių klasei – miesto visureigiams. Dailus interjeras, modernios saugos sistemos, nauja išvaizda, labai komfortiškai veikianti važiuoklė, keturi varantieji ratai – už viską automobiliui neabejotinas pliusas.

Tačiau vairuodama pasigedau veržlumo – įsijungus „Sport“ režimą trūko greitesnės automobilio reakcijos, greitesnio pavarų dėžės darbo ir standesnės važiuoklės.

Tačiau balą „Mercedes“ nubraukiau pasidomėjusi papildomos įrangos sąrašu. Jeigu paprastas kaip niekas kitas „Hyundai i20“ standartinės įrangos sąraše gali turėti priekines šildomas sėdynes, „Mercedes“, save vadinantiems „Premium“ segmento gamintoju, nėra solidu klientams liepti šildomas priekines sėdynes įsigyti už papildomą pluoštą pinigų.

Valdas Juozas Vilūnas, 4 balai. Toks nemersedesiškai mersedesiškas. Man neužkliuvo jo važiavimo minkštumas ir viso ko superinė kokybė. Važiuočiau su juo į pasaulio pakraštį kojomis pamataruot.

Jurgis Paplaitis, 2 balai. Puiki alternatyva „BMW X3“ ir „Audi Q5“ automobiliams – komfortiškas ir turintis itin kokybišką saloną.

Bet 55424 eurų kaina (bazinis modelis kainuoja nuo 44552 eurų) privers gerai pasvarstyti prieš praveriant piniginę – ir jei bavarų BMW neprilygsta akį džiuginančiomis salono medžiagomis ir juvelyrinio darbo salono detalėmis (GLC automobilyje išties nesunku pasijusti lyg sumažintame reprezentaciniame S klasės modelyje), tai už „Mercedes“ jis pranašesnis azartiškesnėmis važiavimo savybėmis, taip pat gerokai sklandžiau ir greičiau veikiančia automatine greičių dėže.

Ramūnas Fetingis, 2 balai. Modelis, kuris padarė milžinišką žingsnį pirmyn, palyginus su savo pirmtaku. Prisipažinsiu, GLK man nepatiko, o štai GLC tapo maloniu atradimu.

Automobilis, pasižymintis turbūt gražiausiu interjeru savo klasėje.
Trūkumas vienas – didelė kaina.

Vitoldas Milius, 3 balai. Pliusai: dailus interjeras, nauja išvaizda, labai komfortiškai veikianti pakaba, bendras komfortas.

Minusai: konkurentų greičių dėžės veikia greičiau, painokas valdymo kompiuterio meniu.

Paulius Sviklas, 2 balai. Automobilis, į kurį įsėdę hečbekų gerbėjai taptų visureigių fanais. „Mercedes-Benz“ kažkokiu būdu sugebėjo surasti puikų balansą tarp įmonės vertybių, novatoriškumo ir kainos.

Dainius Leonavičius, 4 balai. Sakyčiau, tai – konkurso siurprizas (bent jau man). Nors iš išvaizdos nepasakytum, tačiau jis derina savyje net tik prabangą, bet ir sportiškumą bei universalumą ir netgi tradicijas (prisimenant GLK modelio istoriją).

Tai elegantiškas agresyvuolis, viedodai gerai besijaučiantis ir greitkelyje, ir keliuose, kur reikia didesnio pravažumo, ir mieste, ir, manau, nenuvils net sportiškoje trasoje.

Nors automobilis yra miesto visureigio kėbulu, bet, mano nuomone, tai vienas iš trijų geriausiai, lengviausiai ir sportiškiausiai valdomų automobilių modelių konkurso gamoje.

Renaldas Gabartas, 2 balai. Inteligentiško sukirpimo miesto visureigis, kurį liežuvis neapsiverčia dėl ko nors kritikuoti: viskas, pradedant 9 laipsnių transmisija ir baigiant audio aparatūros skambesiu – gali būti laikoma etalonu. Tereikia, kad patiktų pati „Mercedes“ automobilių konstravimo filosofija.

2 balai šiam džentelmenui tik todėl, kad kažkaip kitaip 25 padalinti iš 7 velniškai sunku. Dar todėl, kad borto kompiuteris blaško dėmesį, meniu painus, o salone šiek tiek per daug triukšmo, negu derėtų 55 tūkst. pinigų kainuojančiam daiktui.

Valdas Valiukevičius, 2 balai. Jeigu ieškai gražaus ir komfortiško automobilio, tai šis pasirinkimas – tau. Mano subjektyviu požiūriu – tai vienas maloniausių šio konkurso automobilių. Gražus jo kūnas, gražus vidus, gražiai ir lengvai važiuoja. Negana viso to – dar ir ekonomiškai. Smarkus konkurentas „BMW X3“ ir „Audi Q5“, komfortu pralenkiantis juos abu.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Ekonomistų nuomonės dėl bankų įtakos išsiskyrė (3)

Įtakingiausiai Lietuvoje laikomi ekonomistai sutaria, kad kita didžiulė pasaulinė ekonomikos...

Žiema artėja: yra sprendimų, kurie nepatiks „valstiečių“ rinkėjams (42)

Žiema artėja, o ją savo reitingais gali pajusti Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga...

Vilniaus viešnamiuose – meilės pažinčių svetainėse ieškančios užsienietės

Iš jaunų merginų prostitucijos pralobti užsigeidę sutuoktiniai nutarė eiti lengviausiu keliu –...

Teko samdyti net saugos tarnybą: Lietuvai priklausančiame kelte įstrigo 12 pabėgėlių (126)

„ DFDS Seaways “ kelte „Kaunas Seaways“ aptikta 12 pabėgėlių, DELFI patvirtino įmonės...

Vilniuje esančioje Antakalnio gatvėje aidėjo šūviai (1)

Šiandien Vilniuje aidėjo šūviai. Antakalnio gatvėje esančioje „Čili pica“ kavinėje tarp...

Įvardijo, kiek asmenų „Karklėje“ sučiupo su narkotikais: skaičiai stebina (20)

Savaitgalį vykusio festivalio „ Karklė Live Music Beach “ dalyvius patikrinę policininkai ir...

Svaiginanti 28-metės karjera: nuo modelio iki artimos D. Trumpo bendražygės (8)

Naująja komunikacijos departamento vadove JAV prezidento Donaldo Trumpo administracijoje laikinai...

Smūgis A. Bosui: prabangų namą prašoma sulyginti su žeme (538)

Vilniaus pašonėje, miškų apsuptyje, prasidėjusias Lietuvoje žinomo verslininko Antano Boso...

Gyvai / Pirmadienio vakarą – visiškas Saulės užtemimas (8)

Rugpjūčio 21 d. įvyks neeilinis visiškas Saulės užtemimas, kurį galės stebėti tūkstančiai...

Martynas Pocius. Čempionatas, kurio niekada nepamiršiu (1)

Interneto platformoje „Sporto namai“ kiekvieną dieną savo jausmais, mintimis ir rūpesčiais...