DELFI kartu su ilgamečiu rinkimų komisijos nariu Renaldu Gabartu pažvelgė į šį automobilį įdėmiau.

Čekijos koncerno flagmano naujoji versija bene labiausiai išsiskiria tuo, kad pagaliau ji nėra senesnės kartos „Volkswagen Passat“ perdirbinys, tačiau tapo tikru lygiaverčiu konkurentu „vyresniajam broliui“ iš Vokietijos, mat dalijasi ta pačia „Volkswagen MQB“ platforma, ant kurios gaminami „VW Passat“ ir „Audi A4“ modeliai.

„Pasiklausius čekų rinkodaros saldžiabalsių, galima pagalvoti, kad iki 2015-ųjų vasaros automobilių pasaulyje buvo tamsa ir chaosas, o paskui atsirado trečios kartos „Škoda Superb“, – šypsojosi komisijos narys R. Gabartas. – Iš tiesų, kad ir kiek gelžbetoninių argumentų apie naudojamą naują platformą, naujus variklius ir naujus stilistinius sprendimus pažertų „Škoda“ ambasadoriai, tikra ir svarbu yra tik tai, jog tai tas pats geras „Superb“.“

Inovatyvus modelis turi gausybę saugumo ir vairavimą palengvinančių sistemų, tokių kaip avarinio stabdymo, automatinio žibintų perjungimo ar perspėjimo apie kliūtį išvažiuojant iš parkavimo vietos.

Naujos kartos „Škoda Superb“ erdvesnis nei pirmtakas, o bagažinės talpa pranoksta visus sedanus – net 625 l talpos skyrius yra pats didžiausias klasėje.
"Škoda Superb"

Automobilis tapo gerokai modernesnio dizaino ir proporcingesnių formų, o salono apdailo medžiagos atrodo kokybiškos ir nuteikia maloniai, plastikiniai paviršiai čia tapo minkštesni. Atnaujintame automobilyje gausu erdvių ir nišų daiktams, priekinėse durelėse yra po vieną skėtį vairuotojui ir keleiviui, o priekinės sėdynės dabar pagal užsakymą gali būti ne tik šildomos, bet ir ventiliuojamos.

Dabar „Škoda Superb“ iki 75 kg lengvesnis, o dyzeliniai ir benzininiai varikliai iki 30 proc. taupesni, nei pirmtako.
"Škoda Superb"

„Superb“ variklių gamoje siūlomi penki benzininiai TSI (1.4 l darbinio tūrio 125 arba 150 AG; 1.8 l 180 AG; 2.0 l 220 arba 280 AG) ir trys dyzeliniai TDI (1.6 l 120 AG ir 2.0 l 150 arba 190 AG) motorai, visi jie jau bazinės įrangos lygyje turi degalus taupyti padedančią „Stop-start“ sistemą.

Automobiliai komplektuojami su 6 laipsnių mechanine arba su automatine DSG transmisija, galima pasirinkti ir visų varančiųjų ratų sistemą.

„Superb“ siūlomas su pakabos reguliavimo sistema „Dynamic Chassis Control“, turinčia tris režimus: standartinį, sportinį ir komfortišką.

„Važiavimo pojūtis nepasikeitęs – automobilis elgiasi solidžiai, gali pasigirti teisingu galios rezervu (kalbu apie bandymų stovykloje buvusį egzempliorių su 2.0 TDI motoru) ir pavydėtinais eksploataciniais parametrais. Akivaizdu, kad „Superb“ stovi prie „Premium“ klasės klubo slenksčio. Vienintelis minusas, kurį užčiuopiau – sąlyginai kukli kėbulo garso izoliacija“, – pastabomis dalijosi R. Gabartas.

„Superb“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 18000 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (96)