Kad Pietų Korėjos gamintojai jau kurį laiką dideliu tempu vejasi europiečius patvirtina ir šio miesto mažylio patekimas į finalinį mūsų šalies konkurso etapą. „Hyundai i20“ maloniai stebina ne vienu aspektu.

Naujasis „i20“ yra vienas iš trijų naujų „Hyundai“ modelių, kurie šių metų kovo mėnesį gavo prestižinius apdovanojimus „Red Dot“ už dizainą.

„Hyundai“ neslepia, kad Senajame žemyne sukurtas ir pagamintas automobilis taiko į europiečių skonį. Jis tapo ilgesnis, žemesnis ir platesnis nei pirmtakas, turi vieną erdviausių klasėje salonų bei nemenką 326 litrų bagažinę, kurios grindis galima pakelti arba nuleisti, taip modeliuojant papildomas erdves.

„Neslėpsiu, ir aš buvau iš tų, kurie sėda į „Hyundai i20“ turėdami tradicinį nusistatymą: maža mašinytė, mažas varikliukas, nebus nieko gero. Tačiau turėjau progą praleisti prie „i20“ vairo nemažai laiko, nes su ja susipažinau dar iki bandymų stovyklos, ir turiu pripažinti, kad ši mašinytė greitai užkariavo mano simpatiją“, – prisipažino vienas konkurso komisijos narių, žurnalo „Auto Bild“ lietuviškosios versijos leidėjas Vitoldas Milius.

Salono įranga džiugina jau bazinėje komplektacijoje. Čia „Hyundai i20“ siūlo klimato kontrolės ir garso sistemas, oda aptrauktą šildomą vairą ir šildomas priekines sėdynes.

Į bazinę įrangą taip pat įeina pagalbinė pajudėjimo įkalnėje sistema (HAC), kuri palengvina važiavimo pradžią prieš kalną ir neleidžia automobiliui riedėti atgal statesnėje nei 4,5 laipsnių įkalnėje.
"Hyundai i20"

Iš viso automobilis komplektuojamas trijų įrangos lygių, o už papildomą mokestį galima įsidiegti nukrypimo nuo juostos perspėjimo sistemą ir pan.

Euro6 standartus atitinkančių variklių gamoje: 1.2 litro darbinio tūrio 75 arba 84 AG ir 1.4 litro 100 AG benzininiai motorai (pirmasis komplektuojamas su 5 laipsnių mechanine, o antrasis su 6 laipsnių mechanine arba 4 laipsnių automatine pavarų dėžėmis) bei 1.1 litro 75 AG turbodyzelinė jėgainė su 6 laipsnių mechanika.
"Hyundai i20"

Vidutinės degalų sąnaudos šimtui kilometrų varijuoja nuo 3,5 (dyzelis) iki 6,4 (benzinas su automatu) litro.

„Tai yra geras automobilis paprastai kasdienai: kuro sąnaudos geros, variklio galios užtenka, o pakaba dirba gerai tiek ant asfalto, tiek žvyrkelyje, todėl labai tinka Lietuvos keliams. Patiko ir tai, kad tokios klasės mašinoje yra nemažai vietos, man asmeniškai ir jos išvaizda visai simpatiška. Paprastai tariant: tai yra geras automobilis ne pagal kažkokį vieną kriterijų, o apibendrinant jų visumą“, – reziumavo V. Milius.

„Hyundai i20“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 12590 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)