„Auto ABC – SGR“ komanda su raudonuoju „Žiguliu“ 1000 km lenktynėse iškovoję 3 vietą X1 prototipų klasėje nustebino tiek lenktynių žiūrovus, tiek varžovus, tiek pačią komandą.
© Komandos nuotr.

Jau trečius metus iš eilės pakartotas rezultatas buvo netikėtas. „SGR“ dirbtuvėse Kauno pašonėje surinktas rankų darbo tvarinys sugebėjo pasiekti tai, ko nepajėgė patys galingiausi ir greičiausi šių lenktynių dalyviai – pasiekti finišą.

3 vieta klasėje – siurprizas

„Tai buvo didelis siurprizas. Mačiau kaip gerai buvo pasiruošę mūsų tiesioginiai konkurentai, niekas nesitikėjo, kad galėsime juos aplenkti. Iš tiesų, su seniausiu ir silpniausiu automobiliu jokiam prototipui greičiu ir neprilygome, tačiau tai buvo ištvermės lenktynės, ir mes jas ištvėrėme,“ – kalbėjo komandos vadovas Aleksandras Dainys.

Tikslas užlipti ant podiumo buvo įgyvendintas ir dėl automobilio paprastumo. Kol kiti varžovai naudoja moderniausią ir sudėtingiausią techniką, kuriai sugedus reikia brangių technologijų ir daug laiko norint ją atgaivinti, „Auto ABC – SGR“ komandos Žigulys – neįmantrus ir greitai taisomas. Auksarankiai mechanikai viską pakeisti sugeba nepaprastai greitai – net ir sprogusi išmetimo sistema atėmė ne daugiau nei pusvalandį. Pažadas – kad komanda tikrai baigs lenktynes buvo įvykdytas.

Stiprus komandos naujokų pasirodymas

Puikų darbą nudirbo lenktynininkai – Dovilas Čiutelė konkurentams įrodinėjo, kodėl turi automobilių sporto meistro titulą, o Tomas Šutinis – kad ir jis tokio vertas.

Nenuvylė ir komandos naujokai, pirmą kartą važiuojantys žiedinėse lenktynėse – abu laikė gerą tempą, o Renaldas Šeinauskas kartą paspaudęs beveik prisivijo net patį Dovilą. Ant šlapios trasos dangos „Teletrade“ atstovaujantis ralistas jautėsi kaip namie.

„Pasakiškos lenktynės, pasakiška patirtis. Gavau progą pavažiuoti tiek ant sauso, tiek ant šlapio asfalto, įgavau daug patirties. Vienoje pavojingoje vietoje netikėtai pradėjau važiuoti šonąslydžio režimu – išgąsdinau ne vieną. Pripažįstu, kad padariau klaidelių, tačiau savo pasirodymą vertinu gerai, o komandos darbą - puikiai – kalbėjo Renaldas. – Nustebino „Volfas Engelman“ bravoro marketingo vadovas Mantas Matukaitis – jam užteko vos poros treniruočių, kad susidraugautų tiek su automobiliu tiek su trasa ir važiuotų ne ką lėčiau už kitus dalyvius. O juk jo tikslas tebuvo išmokti gerai vairuoti. „Pirmieji įspūdžiai neišdildomi – man teko patirti viską – ir patirti kontaktą, ir paslidinėti, ir kažką aplenkti, ir būti aplenktam, o galiausiai – ir laistytis šampanu ant scenos prieš milžinišką žiūrovų minią. Fantastiškas savaitgalis, savo planą įvykdžiau su kaupu“, – kalbėjo Mantas.

Laikas permainoms

Po lenktynių finišo atslūgus emocijoms Aleksandras susimąstęs tarė: „Tikriausiai tai paskutinis laimėjimas su šiuo Žiguliu. Konkurentai nesnaudžia. Galingiausioje X1 klasėje jų atsiranda vis daugiau ir jie vis stipresni. Mes labai džiaugiamės galimybe universalo bagažinę pripildyti taurėmis, tačiau kiek gaila ir komandų važiavusių tiek su „Aquila“, tiek su „Radical“ boliais. Jie buvo puikiai pasiruošę ir tik į juos trenkęs perkūnas iš giedro dangaus leido mums džiaugtis laimėjimu.“

Aleksandras kalbėjo, kad norint ir toliau išlikti tarp greičiausiųjų teks keistis. Galbūt net ir paaukoti savo įvaizdį: „Iš Žigulio motoro dabar išspausta absoliučiai viskas. Netgi daugiau nei 100 procentų. Toliau su juo niekur nepakilsime. Teks aukoti savo unikalumą.“

Vis dėlto, jis patikino, kad legendinis „Lada 2104“ kėbulas išliks.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Lietuviškos kainos galioja ne visiems: pasiūlė mokėti gerokai brangiau

Lietuvoje įdarbinus profesionalę iš užsienio, paaiškėjo labai nemalonus dalykas: visus leidimus...

Tiesiog atėmė žadą: 70 eurų kainavusio bilieto pareikalavo ir iš 4 mėnesių kūdikio (318)

DELFI skaitytoja Virginija pasakoja patekusi į absurdišką situaciją – už galimybę stebėti...

Lietuvos bankas persikels iš prabangaus pastato: specialistai įvardija vienintelį jo privalumą (13)

Lietuvos bankui paskelbus, kad išsikraustys iš pačiame miesto centre esančių pastatų į...

Dėl planų griauti pajūrio tualetus ginklus surems teisme: tai – absurdas (51)

Rugpjūčio pradžioje naujieji Palangos paplūdimio tualetai buvo pripažinti neteisėtais...

Nigerijoje vaikai vis dažniau verčiami savižudžiais teroristais

Jungtinių Tautų Vaikų fondo (UNICEF) duomenimis, teroristai Nigerijoje vis dažniau išpuoliams...

Kuriantiems savo namus – vertingi interjero architektės patarimai (5)

Nemažai apie savo būsto interjerą galvojančių žmonių vis dar iki galo nesupranta, ko gali...

Šiaurės Korėjoje savo noru gyvenęs JAV karys: apie mirtį pranešta tik po metų (18)

Sūnūs patvirtino, kad dar 2016 metais nuo insulto mirė paskutinis Šiaurės Korėjoje gyvenęs JAV...

Dėl suvalgyto saldainio – konfliktas su prekybos centro apsaugos darbuotoju (304)

Prieš pirkdami maisto produktus turguje, nesibodite jų paragauti, o pardavėjai tai leidžia.

Nuo dukrytės gimimo iki bilieto į Europos čempionatą: geresnės vasaros naujokas negalėjo tikėtis (1)

Pirmadienio vakarą komandos draugai Eimantą Bendžių sveikino su dukrytės gimimu, o jau po paros...

Kerintis atsisveikinimas su vasara: vėjyje ir L. Somovo muzikoje plazdanti Jazzu svaigino tūkstančius (19)

Antradienio vakarą į Vilniaus Universiteto botanikos sodą renkasi minios Leono Somovo ir Justės...