Mūsų šalyje ir „Nissan Leaf“, ir „e-NV200“ kainuoja daugiau nei 100 tūkst. Lt, tačiau Estijoje šie modeliai iki šio rudens buvo siūlomi kone perpus pigiau. Mat elektromobilius perkantys estai galėjo gauti iki 18 tūkst. eurų paramą, o tokios dotacijos gerokai išjudino rinką.

„Estai išnaudojo 500 elektromobilių kvotą ir dotacijos baigėsi. Vis dėlto Estijos valdžia svarsto apie galimybę pratęsti subsidijavimą, bet kol kas neaišku, kokio dydžio tos subsidijos bus“, – sakė „Nissan Nordic Europe“ komunikacijos vadovas Baltijos šalims Mindaugas Plukys.

Analogiška situacija susidarė ir Skandinavijos šalyse, kur elektromobilius skatina pirkti mokesčių lengvatos. Pavyzdžiui, tokiems automobiliams netaikomi stovėjimo mokesčiai, jiems leidžiama važinėti senamiesčiuose ir kt.

Kol kas Lietuvoje elektromobilių vairuotojai gali džiaugtis galimybe važiuoti viešajam transportui skirtomis juostomis, taip pat didžiuosiuose miestuose jiems netaikomi parkavimo mokesčiai.

Ko galėtume pasimokyti iš kitų šalių norint paskatinti elektromobilių pardavimus, žiūrėkite TV laidos „Ne vienas kelyje“ siužete.

TV laidą „Ne vienas kelyje“ žiūrėkite sekmadieniais 17.00 val. per LNK.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)