Panašu, kad tokiu naujovių išmėginimo poligonu Lietuvoje tampa didžiausias ir prestižiškiausias automobilių sporto renginys – 1000 km lenktynės.

Rengiantis liepos 10 dieną Palangoje startuosiančiam lietuviškajam automobilių maratonui Kaune, Karmėlavos oro uoste, buvo testuojama laiko matavimo technika, kuri bus naudojama 1000 km lenktynėse, radijo ryšio signalo kokybė, lenktyniniuose automobiliuose įmontuotų filmavimo kamerų darbas bei jų aprėpties zona ir kita technika.

Bandymų sąlygos buvo maksimaliai pritaikytos lenktynių režimui, nes daugelis testų atlikti automobiliui skriejant dideliais, iki 200 kilometrų per valandą greičiais.

„Norėčiau padėkoti Susisiekimo ministerijai, oro uosto administracijai, lenktynininkui Dainiui Matijošaičiui ir bandymuose dalyvavusiems inžinieriams bei elektronikos specialistams, suteikusiems mums galimybę saugiai, nekeliant pavojaus jokiems kitiems eismo dalyviams ir praktiškai beveik niekuo nuo tikrų lenktynių nesiskiriančiomis sąlygomis atlikti šiuos itin svarbius bandymus“, - kalbėjo vienas pagrindinių 1000 km lenktynių organizatorių, „Promo events“ direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas.

Lenktynių organizatorius viltingai nuteikė bandymuose dalyvavusių specialistų įvertinimas, jog testo rezultatai daugeliu atvejų pranoko lūkesčius ir nekelia abejonių, jog lenktynių dienomis testuota technika irgi puikiai veiks.

Pasak D. Grinbergo, tai reiškia, jog netrukus Palangoje vyksiančių lenktynių metu vaizdais iš automobiliuose sumontuotų filmavimo kamerų galės gėrėtis ir tie, kurie į Palangą lenktynių dienomis net neketina atvykti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)