Įvykių kupiną „ENEOS 1006 km lenktynių“ penktadienį vainikavo įspūdingi šonaslydžio varžybų dalyvių pasirodymai. Meistriškai slystantys ir padangas svilinantys automobiliai vienas po kito vertė aikčioti žiūrovus, susirinkusius jiems specialiai įrengtoje atskiroje tribūnoje.
Šonaslydžio čempionatas
© DELFI / Domantas Pipas

Palangoje finišavo „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ 3–ojo etapo, PRO lygos lenktynės, kuriose varžėsi geriausi šalies šonaslydžio meistrai. Tai buvo išties istorinis įvykis. Pirmąsyk šonaslydžio (labiau žinomo kaip „driftas“) varžybos rado vietos „ENEOS 1006 km lenktynių programoje.

O svarbiausia, kad jose nieko nestigo - nei azarto, nei aistrų, nei nusivylimo, nei dūmų, nei žiūrovų pamėgto šou.

Prie varžybų starto linijos išsirikiavo 16 dalyvių, tačiau tarp jų buvo pripažinti meistrai, tokie kaip A. Vasiliauskas, 2 metus iš eilės tituluojamas Lietuvos „Drift King“, sėkmingai kaupiantis tarptautinę patirtį užsienyje vykstančiose varžybose, „vietiniai“ Klaipėdos juodai oranžiniai velniai – K. Kepša ir D. Macpreišas, anksčiau „Drift King“ titulus iškovoję T. Simniška, E. Kovalenka, po keleto metų pertraukos sugrįžęs į drifto pasaulį, A. Čibirka, bebaimiai jaunieji pilotai A. Vaškelis, L. Garalevičis, I. Daunoravičius ir B. Čirba ir kiti, sukaupę daug patirties ir kovos randų.

Lenktynių dalyviai džiaugėsi įspūdingu paradu Palangos mieste, kai kurorto gyventojai ir svečiai kartais krūptelėdavo nuo automobilių skleidžiamo garso, tačiau šypsenomis ir telefonų kameromis sveikino pilotus.

Deja, kvalifikacijos barjerą sugebėjo įveikti ne visi. V. Vindžigelskio ir A. Rauluškevičiaus automobiliai dėl techninių problemų sunkiai klausė pilotų, o L. Jančerui kiek pristigo patirties, nes tai buvo jo pirmosios varžybos PRO lygoje. Prisidėjo dar vienas kliuvinys - jo 400 AG turinti „Opel Omega“, varoma 2,3 turbo SAAB variklio, buvo silpniausias automobilis šiose varžybose.

TOP 16 važiavimai mėgstamiausi žiūrovų, nes ten arba pralaimi, arba keliauji toliau, todėl dalyviai kiekvieną važiavimą stengiasi iš paskutiniųjų negailėdami nei savęs, nei technikos. Įrodymų nestigo ir Palangos maratono trasoje, kai ne kartą drago dalyviai buferiais braukė atitvarus ar automobilio priekiu tikrino porininko durelių tvirtumą.

Šiuose važiavimuose nepakanka vien automobilio galios, kadangi važiuojama po du „porinius“ važiavimus pasikeičiant vietomis, o sekti paskui lėtesnį varžovą – itin sudėtinga ir daug įgūdžių reikalaujanti kova.

TOP 8 kovose A. Vaškelis – kvalifikacijos nugalėtojas, turėjo pripažinti I. Daunoravičiaus pranašumą, D. Macpreišo ir G. Levicko dvikova pasibaigė pastarojo pergale, patyręs drifto vilkas A. Čibirka nugalėjo mažiau AG ir patirties turintį „Ride It Out“ komandos narį A. Černevičių, o B. Čirba turėjo pripažinti A. Vasiliausko pranašumą.

Nė viena TOP 4 kova irgi nesibaigė iškart. Teisėjai, vertinantys važiavimus tik po pakartojimų, („one more time“) galėjo nuspręsti kas yra stipresnis. Agresyvus G. Levicko važiavimas garantavo laimėjo jam vietą finale, o A. Čibirka (550AG) nusileido beveik dvigubai galingesnį automobilį turinčiam A. Vasiliauskui (1030AG), nors jų važiavimą teisėjai įvertino kaip finalinį. Tai buvo tikra meistriškumo ir patirties viršūnė.

Teisėjai, lenktynių vadovas ir finalo dalyviai, dėl užsitęsusių varžybų ir prasto matomumo nusprendė lenktynių finalo kovų neberengti, todėl nugalėtojai paskelbti pagal kvalifikacijoje užimtas vietas.

Ant nugalėtojų pakylos kopė G. Levickas, kuriam pergalę prieš finalo porininką A. Vasiliauską padėjo iškovoti trečioji vieta, užimta kvalifikacijoje.

Trečioji vieta pripažinta A. Čibirkai, užėmusiam antrąją vietą kvalifikacijoje, o I. Daunoravičius liko ketvirtas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (34)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (27)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...

Po lietaus dalis sostinės gyventojų liko be elektros (29)

Į DELFI redakciją šeštadienio vakarą kreipėsi vilnietis, kurio teigimu, pusė sostinės...

Pridarytas klaidas išvardijęs D. Adomaitis pasiūlė priprasti prie tokio L. Lekavičiaus žibėjimo specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (82)

Lietuvos krepšininkai galėjo savo kailiu patirti, kokį potencialą turi ši „auksine karta“...

Nematomi žvalgybininkų karai, pinigai ir naujas ginklas – moterys (86)

Mečys Laurinkus – pirmasis Nepriklausomos Lietuvos žvalgybos vadas. Koks šio profesionalo...

Latvijos talentų nesulaikiusi Lietuvos rinktinė kapituliavo Rygoje (1126)

Kontrolinėse rungtynėse Rygoje Europos čempionatui besirengianti Lietuvos rinktinė pralaimėjo...

Kaip iš siaubo filmo: Baltimorės monstras pardavinėjo aukų kūnus užkandinėje (53)

Neseniai mirė žudikas maniakas Josephas Roy’us Metheny’is, dažnai vadinamas Baltimorės...

Profesinė liga baigėsi kankinimo prietaisą primenančiame vežimėlyje (85)

Lazdomis varomas invalido vežimėlis . Kai kam jis panašus į kankinimo prietaisą, bet vos...

Atrodo paprasta, bet efektyvu: kaip miestai gelbėjasi nuo nepakeliamos kaitros (5)

Didmiesčiai visame pasaulyje ieško būdų, kaip išgyventi vasarą ir išsaugoti gyvybes. Kovoje su...