Lyderiai krenta vienas po kito. Beveik dešimt ratų, dėl pavarų dėžės kompresoriaus gedimo, atsiliko trasos rekordą kvalifikacijoje pasiekę „Speed Factory Racing“ komanda su „Radical SR8“ bolidu, bet jie atsipirko tikrai lengvai.


„General Financing – STIHL“ komanda iš lenktynių pasitraukė dėl neaiškaus greičių dėžės gedimo. Nemuno Dagilio tuo metu vairuojamas automobilis tiesiog sustojo viduryje trasos.

„Bandome išsiaiškinti ar tai yra finišas. Praradome be galo daug laiko. Tai keista. Pavarų dėžė buvo naujai perrinkta pas gerus Olandijos specialistus, į tai daug investavome. Dabar mechanikai bando išsiaiškinti, kas atsitiko dėžės viduje, nes iš išorės viskas veikia, o viduje užsiblokavę“, – pasakojo B. Vanagas.

Dramatiškai, kelios minutės iki sustojant „General Financing – STIHL“ automobiliui, iš trasos buvo tempiamas ir Deivydo Jociaus „Aquila SR1“ automobilis. Jam lūžo galinio rato pusašis.

Pats lenktynininkas, atitemptas į techninio aptarnavimo juostą, gerai ir negalėjo pasakyti, kas atsitiko automobiliui.

„Panašu, kad lankstus šarnyras, lietuviškai „granata“ subyrėjo. Per veidrodėlį nematau ar pakeitė, bet tikiuosi, kad greitai pajudėsime“, – pasakojo lenktynininkams.

Visgi, D. Jociui dar reikėjo palaukti kurį laiką ir į trasą jie grįžo jau atsilikdami beveik 30 ratų nuo lyderių.

Per kurį laiką D. Jocius sumažino atsilikimą iki 24-ių ratų, nors kova lyderių penketuke ne ką mažesnė. Varžybų lyderius „Speed Factory Racing“ ir penktoje vietoje važiuojančius sportininkus teskiria du ratai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)