Kai laiko iki varžybų liko tiek nedaug, ko gero, visos komandos pluša prie savo kovinės technikos: ją bando, dar ir dar kartą patikrina prieš tai jau 10 sykių apžiūrėtus mazgus bei ruošiasi įvairiausiems netikėtumams, kurių per 1000 kilometrų distanciją būna tikrai nemažai.

Už kelių šimtų kilometrų nuo Palangos trasos, „Nemuno žiedo“ bandymų poligone Kačerginėje, jau kelias savaites be atokvėpio dirba ir „BarBar'a - Bauer racing“ ekipa.

„BarBar'a - Bauer racing“ komanda liepos 13 dieną į trasą išvairuos vieną greičiausių varžybų automobilių - „Aquila CR1 S65“. Su kiek kitokios modifikacijos automobiliu (CR1 LS7) pernai buvo pasiektas ir visų laikų 1000 k, lenktynių vieno rato rekordas - 1 min. 17,270 sek. Nors žiedinių lenktynių meistras Ramūnas Čapkauskas 2011 metų rekordą pagerino daugiau nei sekunde, tačiau vėliau, susidūrus su keistais gedimais, komandai kautis dėl garbingiausių trofėjų neliko jokių šansų.

„Buvo apmaudu žiūrėti kaip kiti lekia, o mūsų automobilis stovi remonto juostoje. Tačiau mes dar grįšime...“, - po finišo pernai pažadėjo komandos nariai ir pats automobilio konstruktorius iš Danijos Danas Suensonas. Panašu jog pažadas bus tikrai ištesėtas. Po nemenkų „Aquil'os“ modernizacijų „BarBar'a - Bauer racing Team“ ketina susikauti su pačiais greičiausiais varžovais ir labai konkurencinga jų technika.

Tai, kad tikslas tik vienas - aukščiausias podiumo laiptelis, rodo ir komandos sudėtis. „Aquila CR1 S65“ Palangoje pilotuos vienas tituluočiausių žiedinių lenktynių ir ralio meistrų Ramūnas Čapkauskas, „gazo“ tikrai nepagailės ir ralio nutrūktgalvis, šių metų „Winter rally“ nugalėtojas Deividas Jocius. Išlaikyti komandos tempą stengsis ir R. Čapkausko ralio šturmanas Tomas Šipkauskas, jam žiedinės lenktynės taip pat nėra naujiena. Ketvirtas, bet tikrai ne prasčiausias „BarBar'a - Bauer racing“ ekipos pilotų sąraše - lenktynininkas iš Rusijos Vadimas Gitlinas, kuris jau keletą metų sukasi komandoje, o pats užsienio trasose lenktyniauja varžyboms paruoštu „Ferrari 458 Italia“.

„BarBar'a - Bauer racing Team“ komandos vadovu Palangoje jau tradiciškai vėl dirbs Haris Aleksandravičius, o varžybų taktiką ir strategiją kontroliuos garsus automobilių sporto treneris Jonas Dereškevičius. „Aquila CR1 S65“ techninį aptarnavimą lenktynių metu užtikrins automobilio savininkai „Algirdai racing team“.

Tam, kad darbas serviso zonoje vyktų kuo sklandžiau, „Algirdai racing Team“ į varžybas pakvietė ir „Aquila racing cars“ steigėją Dan'ą Suenson'ą bei aukščiausios kvalifikacijos „Aquila“ elektrinės ir mechaninės dalies specialistus iš Danijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)