Tačiau automobilio amžius nebūtinai lemia jo greitį. Štai pernai šis automobilis, kuriuo lenktyniauja „Helio SportPirelli Key Point“ komanda, iškovojo dešimtą vietą bendroje įskaitoje, už savo nugaros palikusi ne vieną kur kas naujesnį, modernesnį, brangesnį ir galingesnį automobilį.

Šį automobilį lenktynėms paruošė Artūras Radinis. Tai – 1991 m. pagamintas BMW 325i (E36), kuris lenktynėse atitinka A3000 klasės reikalavimus.

Pernai komanda važiuodama šiuo automobiliu iškovojo II vietą savo klasėje. Per šį sezoną automobilis nepakito, tik tapo vieneriais metais vyresnis. Lenktynėse jis dalyvauja jau dešimtus metus.

Komanda savo BMW ruošė taip, kad jis būtų kaip galima patikimesnis. To siekdami komandos mechanikai stengėsi palikti kuo daugiau standartinių detalių. Tačiau viskas, kas tobulinta ir pakeista, buvo gaminama ir ruošiama savomis rankomis bei remiantis karčia ankstesnių lenktynių patirtimi.

Nors lenktyniniu šis automobilis tapo prieš 10 metų, tik per pastaruosius trejus – ketverius metus jis „sužydėjo“. Jam pasisekė laimėti daugybę prizinių vietų įvairiausiose Baltijos šalyse vykstančiose žiedinėse ilgų distancijų lenktynėse. 2012 m. komanda šiuo automobiliu tapo Lietuvos ilgų distancijų lenktynių vicečempionais savo klasėje.

Šie metais prasidėjo dar geriau – iškovota pergalė pavasarį vykusiose 4 val. žiedinėse lenktynėse Estijoje, Piarnu trasoje.

Automobilyje sumontuotas standartinis 3,0 l BMW variklis, kuris išvysto 244 AG. Jis niekuo neypatingas, tiesiog paprastas, kantrus ir, svarbiausia, patikimas – tai leidžia komandai pastaraisiais metais kone kiekvienose lenktynėse užimti prizinę vietą savo klasėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją