Trys automobiliai pasitraukė iš lenktynių, o avarijos padariniai viską sujaukė prototipų (X1) klasėje. Dovilas Čiutelė, su savo jau po truputį epiniu tampančiu (gendančiu ir lūžtančiu, tačiau visada finišuojančiu) „žiguliu“ aplenkė ne vieną šimtus tūkstančių kainuojantį automobilį ir liko antras.

Labiausiai nuskriausta turėtų jaustis „Inter RAO Lietuva“ komanda. 13 sekundžių nuo lyderių atsilikę lenktynininkai taip ir neturėjo progos išsiveržti į priekį.

Po lemtingo susidūrimo pirmajame posūkyje iš lenktynių pasitraukė trys automobiliai – „Skinest Rail-Kaminera” komandos „BMW M3“, „Daumantų-Hoptrans-Toverasport“ „Porsche EBR968“ ir jau antrą rimtą avariją patyręs, greičiausias kvalifikacijos automobilis „Radical SR8“.

Kas kaltas dėl sudaužytų automobilių ir, dešimčių tūkstančių nuostolių ir palaidotų vilčių įveikti didžiausias Baltijos šalyse lenktynes – kol kas neaišku.

Prie pat lemtingo posūkio stovėję žmonės taip aiškino avarijos aplinkybes: „Pilkas „Radical SR8“ užkirto kelią „Porsche“ automobiliui, jie susidūrė, o iš galo važiavęs BMW tiesiog per smarkiai paspaudė stabdžius, jie užsiblokavo ir automobilis rėžėsi į bortus.“

Tokios versijos laikėsi ir „Porsche“ vairuotojas, praėjusiais metais antrąją vietą 1000 km prototipų klasėje užėmęs Gediminas Udras.

„Arkliams uždeda tokius akinius, kad jie nesidairytų į šonus, o žiūrėtų tiesiai. Tai ir „radikalo“ vairuotojas tokius turi. Atvažiavo trys mašinos į posūkį. Aš buvau per vidurį. Mes pradėjome visi stabdyti ir „radikalo“ vairuotojas, kažkodėl, pagalvojo, kad kairėje nieko nėra, ten ir pasuko, kad turėtų geresnę trajektoriją. O ten mes“ – pasakojo lenktynininkas.

Tuo tarpu į griovį nulėkusio „BMW“ komandos vadovas Andrius Karnašnikovas nepuolė ieškoti kaltų, nors ir teigė, kad gerai peržiūrėjus vaizdo įrašus, galbūt ir rašys apeliaciją: „Iš antro aukšto gerai mačiau visa situaciją. Mūsų automobilis praleidinėjo greitesnius sportininkus, stabdė. „Radikalas“ lenkė, o juodas „Porsche“ bandė įlįsti į vidurį ir tiesiog išstūmė mūsų lenktynininką į atitvarus. Sunku pasakyti kas kaltas. Tai buvo vos kelių sekundžių epizodas“

Komanda su 420 AG BMW 1000 km lenktynėse startavo pirmą kartą ir gavo ne patį maloniausią krikštą.

„Labai apmaudu, kad toks incidentas įvyko. Pirmos mūsų lenktynės, tikrai nesiplėšėme dėl aukštesnių vietų ir greitesnius automobilius praleisdavome į priekį, atsilaikėme beveik aštuonias valandas ir pačioje pabaigoje taip atsitiko“, – sakė komandos vadovas.

Pats brangiausias titulas

"Jaučiuosi mažų mažiausiai priblokštas. Nesitikėjome to", - iškart po lenktynių sustabdymo DELFI sakė nugalėtojų komandos pilotas Ignas Gelžinis.

Jo brolis Jonas, šampanui kapsint nuo nosies į viršų kėlė jau ketvirtą savo 1000 km nugalėtojo taurę. Ši, kaip lenktynininkas pasakojo, jam pati brangiausia.

„Šitas saldžiausias, nes sunkiausiai gautas. Nuo pat pradžių sunku kovoti. Mašina nebuvo pati greičiausia. Reikėjo daug kompensuoti savo žiniomis. Tikrai buvo sunku ir pergalę lėmė strateginiai sprendimai. Negalima kalbėti kas būtų jeigu būtų, bet pas mus buvo pilnas kuro bakas ir būtų užtekę iki pabaigos. Didžiąją šio rezultato dalį lėmė tai, kad mes pasikeitėme anksčiau“, – pasakojo lenktynininkas.

Panašu, kad kova tikrai nebūtų prognozuojama, nes pilnu baku važiavo ir Roberto Kupčiko BMW.

„Antra vieta visada yra gerai šitose varžybose. Trejetuką yra pasiekti sudėtinga. Tiesiog nusivylimas – sustabdžius varžybas, ruošėmės jų pratęsimui ir dėl to paaukojome savo pirmą vietą, bet visa komanda patenkinta“, – sakė lenktynininkas.

Jei R. Kupčikas ir slėpė nusivylimą, jo komandos draugui Ryčiui Garbaravičiui to nesisekė daryti: „Galiu pasakyti tik tiek – trečią vietą gali laimėti, o antrą tik pralošti“.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (99)