Komandos veikla prasidėjo nuo vieno automobilio, kuris priklausė Richardui. Jau patį pirmąjį sezoną jie Beniliukso šalyse (Belgija, Olandija ir Liksemburgas) rengiamame „Supercar Challenge“ čempionate užėmė trečią vietą. Dar po metų, komanda tapo antra.

Po puikių rezultatų pasipylė užsakymai paruošti automobilius ir kitiems vairuotojams. Taip visa tai įsisuko į gan didelę komandą, kuri ne tik prižiūri, bet ir ruošia lenktynėms automobilius.
Prieš dvejus metus Richard van den Bos pasitraukė iš verslo ir Joost sutarė su kitu partneriu – Fred Cavanagh.

Šiuo metu komanda specializuojasi įvairių klasių BMW automobilių ruošimą lenktynėms ir dalyvauja daugelyje įvairių Olandijos žiedinių lenktynių čempionatuose. 

Pastaruosius ketverius metus komanda ėmė aktyviai dalyvauti ilgų distancijų lenktynėse, tokiose kaip 24 val. lenktynės Zolderyje, Dubajuje, Barselonoje, Silverstone bei Palangos 1000 km lenktynėse.

Be to, „JR Motorsport“ ruošia kitoms komandoms, kurios dalyvauja su BMW automobiliais, lenktyninius BMW variklius. Komanda garsėja galingais, tačiau patikimais varikliais, kurie atlaiko net ilgiausią lenktynių maratoną.

„JR Motorsport“ komandos sportininkai laimėjo žymiąsias 24 val. lenktynes Dubajuje net tris kartus – 2011, 2013 ir 2014 metais. Šiemet po didelės avarijos jie liko antri.

„Ilgų distancijų lenktynėse, kurios tęsiasi 24 valandas, mes visada esame tarp tų, kurie kovoja dėl pergalės,“ – sako „JR Motorsport“ įkūrėjas Joost Ursem.

Komandai priklauso daugiausiai laimėtų čempiono titulų pačioje gausiausioje „Supercar Challenge“ lenktynių klasėje.

Komanda turi paruošusi dešimt BMW automobilių, kuriuos nuolat prižiūri ir aptarnauja iki 20 inžinierių komanda. „JR Motorsport“ patys ruošia ne tik automobilius ir jų variklius, bet ir pavarų dėžes, diferencialus bei visą elektronikos įrangą.

„Viskas, kas yra mūsų automobiliuose, mes stengiamės paruošit patys savo rankomis. Kol kas tai mums puikiai pavyksta,“ – pasakoja Joost.

Komanda į lenktynes atvažiuoja ir per keletą valandų pastato tikrą 250 kvadratinių metrų namą. Jame ne tik automobilių priežiūros patalpos, bet ir poilsio zona, profesionali virtuvė su nuosavu virėju, todėl tarp lenktynių sportininkai gali būti tikri ne tik dėl to, kad bus tinkamai pasirūpinta jų automobiliais, bet ir jais pačiais. Neretai „JR Motorsport“ komandos boksuose dirba ir masažuotojai, kurie padeda lenktynininkams atstatyti jėgas tarpuose tarp važiavimų.

Po lenktynių ar treniruočių komandos inžinierius palygina visų vairuotojų duomenis, žiūri kaip jie įveikė vieną ar kitą posūkį, kad sportininkai galėtų lyginti vienas kito važiavimą ir taip dar labiau tobulėti.

Tai normali profesionali pasaulinio lygio komanda, kuri nuolat atvažiuoja į Lietuvą ir pastaruosius kelerius metus be jos „ENEOS 1000 km“ lenktynės tiesiog neįsivaizduojamos.

Komandoje tvyro itin draugiška atmosfera, o vakarais čia rengiami linksi komandos vakarėliai. „Žinoma tik tada, kai lenktynininkai yra išvykę ilsėtis, o automobiliai paruošti rytdienos varžyboms,“ – šypsosi Joost.

„Jūs turite puikią šalį su gražiais miestais ir gražia gamta. O moterys jūsų šalyje yra turbūt gražiausios visame pasaulyje,“ – juokiasi „JR Motorsport“ komandos vadovas.

Tačiau tuoj pat surimtėja. Jis sako, kad kiekvienais metais komanda į Palangą atvažiuoja kautis tik dėl pergalės. Olandams tai puiki proga pasitreniruoti ir išbandyti savo lenktynių techniką, atstovauti savo šalį. O ir lenktynių įvaizdis bei organizacija jiems labai patinka.

„Mes atvažiuojame į Lietuvą kiekvienais metais dėl to, kad čia tvyro puiki atmosfera, labai gera nuotaika. Palyginus su kitomis lenktynėmis skirtumas šia prasme yra didžiulis. Komanda šių varžybų laukia visus metus,“ – sako J. Ursem.

„Aš negaliu paslėpti šypsenos nuo tada, kai įžengiu į techninę komisiją, kuri anksčiau būdavo stadione. O toks lenktynių technikos paradas, koks vyksta Palangos centre, turbūt įmanomas tik Lietuvoje,“ – sako Joost.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)