Valdžia susirūpino kariuomenės batais

 (15)
Naujoji valdančioji dauguma, pasityčiojusi iš konservatorių, kad šie “Inkaro” sportbačiais apavė kariuomenę, policiją bei socialiai remtinus žmones, pati inicijuoja tas pačias akcijas. Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas, vadovaujamas socialliberalo Alvydo Sadecko pasiryžiąs užraukti Krašto apsaugos ministerijos bei Gynybos departamento vykdomus užsienietiškų prekių viešuosius pirkimus.
Į Seimą patekęs verslininkas liberalas Algimantas Matulevičius Seimo Ekonomikos komiteto posėdyje su Lietuvos pramoninkų konfederacijos lyderiais pareiškė, kad jie išsiaškins, kodėl neperkamos lietuviškos prekės.

Lietuvos lengvosios pramonės įmonių asociacijoas prezidentas, AB “Audėjas” generalinis direktorius Jonas Karčiauskas nesupranta, kodėl Didžiosios Britanijos kariuomenei tinka iš lietuviškų medžiagų pasiūti drabužiai, Rusijos kariuomenė avi lietuvišką avalynę, o štai Lietuvos kariuomenei vietinei pramoninkai neįtinką.

Socialliberalai ir liberalai patikino pramoninkus, kad greitai šie jokių problemų nebeturėsią - valstybinių įstaigų viešieji pirkimai tapsią ypač skaidrūs. Tiek pramoninkai, tiek valdančioji dauguma tokius savo žingsnius grindžia tauriais siekiais paskatinti verslą, sukurti daugiau darbo vietų.

Rugpjūčio gale konservatoriaus Andriaus Kubiliaus Vyriausybė, priėmusi du nutarimus, leidžiančius už pusę milijono litų be konkurso iš vienintelio šaltinio Krašto apsaugos ministerijai, taip pat socialinės globos, švietimo ir policijos įstaigoms per apskričių valdytojus pirkti "Inkaro" koncerno gaminius, susilaukė tiek politikų, tiek žiniasklaidos kritikos.

Taip konservatoriai mėgino spręsti bankrutuojančios “Inkaro” bendrovės bei atlyginimo keletą metų negaunančių darbuotojų problemas. "Inkaro" koncernas darbuotojams iš viso buvo įsiskolinęs 3,8 mln. Lt.

Kuo skiriasi konservatorių sprendimas biudžeto pinigais nuraminti badautojų aistras, nuo liberalų ir socialliberalų sprendimo valstybiniais užsakymais užkimšti pramonininkų burnas? Ar liberalų ir socialliberalų valdančiosios daugumos sprendimas, spausti valstybines įstaigas daugiau pirkti lietuviškos pramonės gaminių, nėra protekcionizmas?

Tai komentuoja:

Ona Tatolytė Įsigijimų tarnybos prie Krašto apsaugos ministerijos viršininkė

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Aktualijos

A. Užkalniui kabino makaronus (64)

2017 vasario mėn. 26 d. 11:37
Pasta į lėkštę arba į namus
Andrius Užkalnis
Pradėkime nuo to, ką jūs labiausiai norite žinoti: apie tai, kodėl mes sakome taip, o ne kitaip. Žinomas posakis apie makaronų kabinimą ant ausų, kurį panaudojau antraštėje (taip, aš pats rašau tas antraštes trečiuoju asmeniu, o ką?) yra kilęs iš rusų kalbos ir ten paplitusio posakio, ir todėl nevartotinas, ir būtent todėl aš jį pavartojau, kad sukurčiau tą vadinamąjį disonansą, kuriuo taip žavisi internetų troliai.

Nereikia nė siaubo filmų – papasakojo, kaip nusikaltusius bausdavo viduramžių Lietuvoje (85)

2017 vasario mėn. 26 d. 10:34
Stasys Samalavičius, "Vilniaus Rotušė" nuotr.
Įsakymai nukirsdinti, žiaurūs kankinimo įnagiai ir makabrišku elgesiu garsėję broliai, kurie nugaros neatsukdavo net vienas kitam – visai tai ne ištraukos kokio siaubo filmo, o 18 amžiaus Vilniaus realybė.

Niūri turgaus realybė: žiema – pats sunkiausias metas (2)

2017 vasario mėn. 26 d. 12:17
Kauno stoties turgus
Ramūnas Guiga
„Geležinkelio stotis“ – praneša balsas troleibuse ir atsidarius durims į visas puses pasipila keleiviai.

V. Baltraitienė traukiasi iš Darbo partijos (74)

2017 vasario mėn. 26 d. 11:59
Šeštadienio vakarą buvusi Žemės ūkio ministrė, Seimo narė, Darbo partijos Kėdainių skyriaus pirmininkė Virginija Baltraitienė partiečiams išplatino laišką, kuriame informuoja, kad traukiasi iš Darbo partijos ir aktyvaus politinio gyvenimo.

Vilniaus transporto vizija: vilniečių laukia permainos (17)

2017 vasario mėn. 26 d. 11:43
Tramvajai, metro, naujausi autobusai, troleibusai – kokių tik idėjų nebūta planuojant Vilniaus transporto atnaujinimą ir modernizavimą. Nors labiausiai neįtikėtinos mintys atidėtos į šalį, pripažįstama, kad pokyčiai būtini ne tik dėl sostinės gyvenimą nuolat paralyžiuojančių spūsčių, bet ir sprendžiant transporto sukeliamą oro taršos problemą. GRYNAS.lt aiškinasi, kaip turėtų būti suformuota miesto transporto sistema, kad į aplinką patektų kuo mažiau CO2 ir kitų teršalų.