URM nežino padėties"Ryte"

 (1)
Vakar vėl pradėta krauti žuvis iš Afrikoje įstrigusio "Ryto" laivo. Kapitonas įspėtas, jog, pamėginus tam sutrukdyti, jam gali "blogai baigtis". Jau dvidešimtą dieną Pusiaujo Gvinėjoje laikomo transportinio Lietuvos laivo "Rytas" kapitonas Valentinas Malychinas vakar LŽ sakė, kad visas ekipažas yra "įsitempęs".
© "Lietuvos žinios"
Sunku

Areštuoto transportinio Lietuvos laivo "Rytas" žadėto teismo vakar nebuvo, nes Pusiaujo Gvinėjos kariškiai atsisakė jame dalyvauti. Jau trečią savaitę juodaodžių sulaikyto laivo ir 38 asmenų įgulos likimas neaiškus.

Sureguliuoti šio incidento diplomatiškai nesiseka, kariškiai neklauso ir savo šalies prezidento. Pasak Lietuvos užsienio reikalų ministerijos Informacijos ir kultūros departamento direktoriaus Petro Zapolsko, laukiama pagalbos iš Rusijos, Ispanijos, Prancūzijos, JAV bei Jungtinių Tautų.

Jis nedrįso prognozuoti, kiek dar laiko "Rytas" ir įgula užtruks Pusiaujo Gvinėjoje. LŽ pareigūnas teigė, jog su laivo kapitonu nuolat palaikomas ryšis, todėl žinoma visa situacija. "Nieko nauja", - sakė departamento direktorius LŽ.

Tačiau vakar vakare LŽ susisiekė su "Ryto" kapitonu V.Malychinu, kuris informavo, kad vakar popiet kariškiai vėl pradėjo krauti žuvis iš dviejų laivo konteinerių. V.Malychinas sakė, jog antradienį Pusiaujo Gvinėjos gynybos ministerijoje jį lydėjo ginkluotas kariškis.

Įgulai niekas negrasina, tačiau kapitonas neslėpė, kad jo "nelaukia nieko gero", jeigu kaip nors bus trukdoma iškrauti žuvis. Sulaikytą laivą ir jūrininkus vakar vakare saugojo du ginkluoti kariškiai bei karininkas. "Mus atidžiai prižiūri", - sakė LŽ V.Malychinas.

"Ryto" įgulos nariams jau leista nueiti į netoliese, maždaug už 50-70 metrų, esantį barą, kuriame, pasak kapitono, jie gali įsigyti tik gaiviųjų gėrimų. Į krantą išlipti įgulai vis dar griežtai draudžiama.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Aktualijos

R. Karbauskio valstiečiai Seime įgijo netikėtą advokatą, apie kurį nieko nenori žinoti (2)

2017 birželio mėn. 26 d. 20:15
Mišriai Seimo narių grupei priklausantis parlamentaras Bronius Matelis teigia sulaukęs partijos „Tvarka ir teisingumas“ atstovo Petro Gražulio raginimų grįžti į Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) frakciją. „Tokius raginimus P. Gražulis man išsakė mažiausiai du kartus“, – DELFI tvirtino B. Matelis.

Traukiniai nesutalpina vykstančių į pajūrį: lieka stotyje, keliauja tiesiog ant grindų „Lietuvos geležinkeliai“ žada kelti kainas (377)

2017 birželio mėn. 26 d. 17:01
Traukiniai nesutalpina vykstančių į pajūrį: lieka stotyje, keliauja tiesiog ant grindų
Lietuvos geležinkeliai
Lietuviai ir šalyje viešintys svečiai būriais veržiasi į Baltijos pajūrį. Nemažai jų renkasi kelionę traukiniu, tačiau sėkmingai nusigauti ar grįžti atgal pavyksta ne kiekvienam. Kai kuriems tenka keliauti tiesiog ant traukinio grindų ar laiptukų, kiti it musę pešę taip ir pasilieka niekur neišvykę stotyje.

Studentas iš Šri Lankos mokosi Lietuvoje, bet jau sužinojo, ką reiškia Rusijos tarnybos (92)

2017 birželio mėn. 26 d. 18:23
Saveen Randula (KSU nuotr.)
Pastaruoju metu, kai vis daugiau Lietuvos abiturientų palieka šalį ir vyksta studijuoti į užsienį, Lietuvos universitetai sulaukia nuosekliai didėjančio užsienio studentų srauto.

Geriantiems nepatiks: siūlo receptą, kaip atgrasyti nuo alkoholio (294)

2017 birželio mėn. 26 d. 16:07
Lietuva turi suprasti turinti didelių problemų – pagal alkoholio sukeliamų mirčių kiekį yra antra po Rusijos, sako Londono higienos ir tropinės medicinos mokyklos profesorius Davidas Leonas. Jo kolega iš Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Domantas Jasilionis priduria: vyrauja besaikio alkoholio vartojimo modelis, pagrindinė problema – ne išgerti litrai, o alkoholio sukeltos priešlaikinės mirtys.

Kodėl Rusija siautėja virš Baltijos jūros: priežastis pirmą kartą pastebėta ir Lietuvos padangėje (822)

2017 birželio mėn. 26 d. 13:52
Pastarosiomis savaitėmis tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros tapo ankšta ir net rizikinga skraidyti. Dešimtys NATO ir Rusijos šalių naikintuvų, bombonešių, transporto lėktuvų, žvalgybinių ir kitokių orlaivių sukiojosi arti vienas kito, o abi pusės kaltino viena kitą agresyviais, pavojingais veiksmais, kurie galėjo baigtis rimtais incidentais. Kokia tikroji šios įtampos priežastis?