Kaip BNS sakė specialiosios paskirties uždarosios akcinės bendrovės (SP UAB) "Vilniaus troleibusai" darbininkų sąjungos pirmininkė Danuta Iljina, jau visi metai vyksta derybos, piketai, streikai, ir "iki šiol valdžios nieko nepadaryta, tik pažadai".
Didžiųjų Lietuvos miestų visuomeninio transporto įmones slegia didžiulės skolos. Be to, kritus gyventojų mokumui, savivaldybės jau seniai nesiryžta didinti bilietų kainas.
"Situacija aiški - pinigų nėra, tačiau mes prašome, siūlome ir reikalaujame, kad mums leistų įvesti kontrolieres, kad galima būtų surinkti pinigus", sakė D. Iljina.
Anot jos, vilniečiai dar sugeba važinėti troleibusais bei autobusais su prieš metus ar daugiau spaudos kioskuose pardavinėtais bilietais.
D. Iljinos teigimu, visuomeninio transporto darbuotojų reikalavimai tebelieka tie patys - laiku mokėti ir padidinti atlyginimus, panaikinti savivaldybės įmonę (SĮ) "Susisiekimo paslaugos".
Vilniaus meras Rolandas Paksas pirmadienį spaudos konferencijoje sakė, kad ieško visuomeninio transporto pertvarkymo variantų, įskaitant galimą privatizavimą.