aA
Kaip teigia nauja bendrovės "Girl Games" studija, viena didžiausių ir iki šiol neužimtų rinkų mobiliesiems telefonams - paauglės mergaitės.
Kaip paaiškėjo tyrime, jaunos mergaitės pasimeta sudėtinguose apmokėjimo planuose, kainose už skambučius ir nusivilia. Mobiliojo ryšio teikėjai nesirūpina ir patraukliu savo produktų pateikimu, kuris mergaitėms ypač svarbus.

Be to, pasak tyrimo, mergaitės pageidauja ir žaidimų bei pranešimų siuntimo galimybės. Tačiau dabartiniai mobilieji telefonai joms per sudėtingi. Nepaisant to, ryšio įrangos gamintojai apie šios vartotojų grupės į savo rinkodaros planus neįtraukia.

"Norėdami užkariauti šią apleistą rinką gamintojai visų pirma turėtu pasirūpinti savo gaminių adaptavimu bei jų patrauklumo išlaikymu", sakė "Girl Games" analitikė Stephanie Wiggins.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.