Kaip antradienį spaudos konferencijoje sakė LVK prezidentas Valdas Sutkus, buvo apklaustos 215 prekybos, paslaugų, pramonės, žemės ūkio ir aukštųjų technologijų sektoriaus įmonių.

„Paklausėme, kodėl, įmonių nuomone, parama verslą pasiekia lėtai – 63,5 proc. atsakiusių teigė, kad parama pasiekia lėtai dėl to, jog yra pertekliniai reikalavimai, sąlygos, įsipareigojimai, kurie sukelia administracinę naštą. 19,7 proc. atsakė, kad numatytos priemonės yra ilgesnio laikotarpio, todėl vėliau suveiks“, – sakė V. Sutkus.

Dar 7,9 proc. apklaustų įmonių sakė, kad parama verslą pasiekia lėtai, nes trūksta informacijos, kur ir kada kreiptis, o 8,9 proc. įmonių atsakė, kad parama jas pasiekė greitai.

Apklausos rezultatai rodo, kad dėl paramos kreipėsi 67,5 proc. įmonių, nesikreipė – 32,5 apklaustų įmonių.

Pasak V. Sutkaus, daugiausia įmonių kreipėsi dėl mokesčių atidėjimo, delspinigių netaikymo ir išieškojimo stabdymo (23,2 proc.), tiek pat dėl subsidijos darbo užmokesčiui prastovų laikotarpiu, 13,6 proc. – dėl nuomos mokesčio kompensacijos, 12,4 proc. – dėl paskolos mokėjimo atidėjimo.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)