Įsigytas prekes į automobilį pristatys be jokio tiesioginio kontakto

„Nuo dienos, kai paskelbėme, jog elektroninė parduotuvė jau veikia ir yra atverta visiems, jos lankytojų skaičius išaugo dešimtimis kartų, o pirkėjų – apie tris kartus. Stengdamiesi juos kaip įmanoma kokybiškai aptarnauti, tuo pačiu intensyviai dirbome, kad anksčiau nei planuota baigtume ir naujos elektroninėje parduotuvėje užsakytų prekių atsiėmimo vietos įrengimą“, – sako „Rimi Lietuva“ E-komercijos formato direktorius Vaidas Lukoševičius.

Pasak jo, nepaisant visų dėl šalyje paskelbto karantino atsiradusių trikdžių, prie „Rimi“ esančio Vilniuje, Šiaurės miestelyje, vyko intensyvūs darbai, kad elektroninės parduotuvės pirkėjams būtų atidarytas „Rimi Drive“.

„Rimi Drive“

Jiems atvykus į „Rimi Drive“, sistema automatiškai atpažins pirkėją pagal automobilio numerį.

„Jei dėl kokių nors trikdžių, pavyzdžiui, nešvarių automobilių numerių, jų atpažinti nepavyksta, pirkėjui, trumpai stabtelėjus prie terminalo, reikės suvesti savo užsakymo PIN kodą ir mūsų darbuotojai iš karto gaus pranešimą, kad jis jau atvyko. Sustojus po stogu įrengtoje prekių atsiėmimo vietoje, lipti iš automobilio nereikės – prekes atneš ir tiesiai į automobilio bagažinę ar ant galinės sėdinės padės „Rimi“ darbuotojas“, – sako Vaidas Lukoševičius.

„Rimi Drive“

Jo teigimu, toks apsipirkimo būdas šiuo karantino laikotarpiu užtikrina būtiną saugumą, nes vyksta be jokio tiesioginio kontakto su darbuotojais.

Planuoja elektroninės parduotuvės plėtrą į kitus miestus

„Planavome, kad būtent „Rimi Drive“ pristatymas ir bus mūsų elektroninės parduotuvės atidarymo ašis. Vis tik, kaip ir pačią „Rimi.lt“, taip ir šį prekių atsiėmimo būdą vilniečiams atveriame anksčiau nei planavome. Šiandien veikti pradedanti nauja prekių atsiėmimo vieta taip pat padidins mūsų elektroninės parduotuvės pajėgumus, t.y. galėsime aptarnauti daugiau pirkėjų“, – sako „Rimi Lietuva“ E-komercijos formato direktorius.

Kartu su „Rimi Drive“ atidarymu, didinamas ir „Rimi“ elektroninės parduotuvės prekių surinkimo ir išvežimo vietų skaičius. Nuo šiol prekės elektroninės parduotuvės pirkėjams taip pat bus surenkamos ir viename didžiausių „Rimi“ prekybos centrų, esančiame sostinės Šiaurės miestelyje.

Tuo pačiu įmonė peržiūri vidinius procesus, ieško ir jau įdarbino naujų darbuotojų, planuoja plėsti automobilių parką bei taip didinti elektroninės parduotuvės galimybes. Jau ieškoma galimybių elektroninės parduotuvės paslaugas pasiūlyti ir kitų Lietuvos miestų gyventojams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)