Pasak “Kibu.com” generalinės direktorės Judy MacDonald, kompanijos valdžia ir investuotojai nusprendė, kad fiasko galėjo įvykti dėl menko domėjimosi interneto reklamos bendrovėmis. Net jei kompanija būtų pradėjusi sėkmingą verslą, ji nebūtų tapusi populiari.
"Kibu.com" dėmesys buvo sutelktas į paaugles mergaites, dalyvavusias “Glamfest” vakarėlyje, vykusiame San Franciske. Skambant muzikai ir dovanojant kosmetikos priemones, jaunos mergaitės klykavo ir džiaugėsi joms skirto tinklalapio apie muziką, madas ir berniukus atidarymu.
Bendrovės “Grunwald Associates” vadovas Peteris Grunwaldas teigė, kad tai tik pinigų traukimas iš po internetą naršančių vaikų. Pasak jo, bendrovių, panašių į kaip “Kibu.com”, verslas paprastai nebūna iki galo apgalvotas.