aA
Praėjus 46 dienoms nuo pompastiško "Kibu.com" svetainės, skirtos jaunoms mergaitėms, atidarymo, tinklalapis užsidarė, grąžindamas likusius investuotojų pinigus. “Kibu.com” oficialiai pareiškė užsidarysianti pirmadienį. Dėl nesėkmės bendrovė kaltino netinkamą laiką verslui.
Į “Kibu.com”svetainę buvo investuoti 22 milijonai JAV dolerių (88 mln. litų).

Pasak “Kibu.com” generalinės direktorės Judy MacDonald, kompanijos valdžia ir investuotojai nusprendė, kad fiasko galėjo įvykti dėl menko domėjimosi interneto reklamos bendrovėmis. Net jei kompanija būtų pradėjusi sėkmingą verslą, ji nebūtų tapusi populiari.

"Kibu.com" dėmesys buvo sutelktas į paaugles mergaites, dalyvavusias “Glamfest” vakarėlyje, vykusiame San Franciske. Skambant muzikai ir dovanojant kosmetikos priemones, jaunos mergaitės klykavo ir džiaugėsi joms skirto tinklalapio apie muziką, madas ir berniukus atidarymu.

Bendrovės “Grunwald Associates” vadovas Peteris Grunwaldas teigė, kad tai tik pinigų traukimas iš po internetą naršančių vaikų. Pasak jo, bendrovių, panašių į kaip “Kibu.com”, verslas paprastai nebūna iki galo apgalvotas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.