aA
Seimo Užsienio reikalų komitetas (URK) aiškinasi, kodėl "užstrigo" Lietuvos įvaizdžio kūrimas. Seimo užsienio reikalų komitetas (URK) kreipėsi į Vyriausybę, prašydamas informuoti apie Lietuvos įvaizdžio kūrimo konkurso eigą, bei ragindamas kuo greičiau baigti derybas su jo nugalėtoju - "Europos namų" vadovaujamu tarptautiniu konsorciumu.
Audronius Ažubalis
Audronius Ažubalis
© DELFI (D.Augūnaitės nuotr.)
Tai BNS patvirtino URK pirmininko pavaduotojas Audronius Ažubalis.

Pasak A.Ažubalio, šiuo metu komitetui susidaro įspūdis, jog konkursas - gerokai uždelstas.

"Konkursas paskelbtas bene prieš pusę metų, kur tai matyta, kad šitiek truktų, šitiek laiko reiktų pasirengti nebent atominei elektrinei statyti", - BNS sakė A.Ažubalis.

Pasak vieno URK vadovų, Vyriausybei užtrukus su konkursu, liko nepanaudotos šiems metams Lietuvos įvaizdžiui kurti numatytos lėšos.

"Konkurso vykdymui, pradiniams darbams šiemet buvo numatyta 800 tūkst. litų. Dabar išeitų, kad šitie pinigai nuplaukė. Norime žinoti, kodėl", - sakė A.Ažubalis.

Lietuvos įvaizdžio kūrimo konkurso nugalėtoją išrinkusi Vyriausybės kanceliarija derybas dėl sutarties su jo laimėtoju tikriausiai baigs kitais metais, nes iki šiol nesusitarta dėl paslaugų kainos.

Į "Europos namų" vadovaujamą konsorciumą įeina tyrimų centras "Vilmorus" bei Didžiojoje Britanijoje pirmaujanti strateginių komunikacijų įmonė "Chime Communications". Konsorciumas sukūrė projektą "Vivat, Lietuva!".

"Europos namų" vadovaujamo konsorciumo projektas "Vivat Lietuva" surinko 115 balų, su juo dabar vyksta neskelbiamos derybos. Konsorciumas konkursui pateikė du alternatyvius finansinius pasiūlymus - apytiksliai 0,8 mln. ir 1 mln. litų vertės.

Lietuvos agentūrų konsorciumas pateikė finansinį pasiūlymą, kurio vertė apie 0,8 mln. litų.

Birželį paskelbto konkurso sąlygose nurodoma, kad laimėtojas turės atlikti apklausą 25-iose Europos Sąjungos šalyse, taip pat Kaliningrade, Baltarusijoje, apdoroti duomenis apie Lietuvos įvaizdį ir parengti projektą "Lietuvos įvaizdžio formavimo strategija".

Konkurso skelbėjai tyrimą vertina kaip vieną svarbiausių įvaizdžio formavimo strategijos dalių.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.