Dėl smukusios paklausos Kinijoje ir Italijoje pirmojoje šių metų pusėje „Prada“ pelnas smuko iki 330 mln. eurų ir pasiekė pastarųjų penkerių metų žemumas. Nepaisant to, bendrovės atstovai teigia, kad 2016 m. turėtų tapti „lūžio tašku“.

Bendrovė teigia peržiūrėsianti kainas ir asortimentą, kad pritrauktų daugiau jaunesnių pirkėjų. Italijos drabužių gamintoja jau yra sulaukusi kritikos, kad pernelyg daug dėmesio skyrė parduotuvėms, o internetinę prekybą apleido.

„Prada“ pažadėjo per ateinančius dvejus metus bent dukart padidinti internetinės prekybos apimtis bei pasiūlyti daugiau prekių, ypač – batų. Bendrovė taip pat turėtų pardėti aktyviau reikštis socialiniuose tinkluose ir taip nuolat būti 20-30 metų amžiaus sulaukusių pirkėjų dėmesio centre.

Prastai sekasi ir „Prados“ konkurentei prabangių odinių rankinių gamintojai „Mulberry“, birželį taip pat pranešusiai apie smarkiai smukusį pelną ir nusprendusiai daugiau dėmesio skirti pigesnėms prekėms. Pastaruosius keletą metų „Mulberry“ apleido rinkos pozicijas kitų prabangių mados prekių gamintojų, tokių kaip „Prada“ ir „Fendi“ atžvilgiu. Dabar bendrovė rinkai pradėjo siūlyti daugiau prekių, kainuojančių 500-800 svaro sterlingų (585-937 eurus).

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)