Kaip nurodoma pranešime spaudai, įsėdimas kainuos nebe 80, o 50 euro centų, minutė kelionės kainuos ne 10, o 9 centus, kilometro kaina pigs nuo 40 iki 33 centų. Tačiau nesikeis nei minimali, nei kelionės atšaukimo kaina. Šios paslaugos ir toliau kainuos 1,5 euro.

Tikimasi, kad tai paskatins didesnį paslaugų poreikį.

„Esant didesniam poreikiui, partneriai-vairuotojai daugiau valandų praleis pavėžėdami žmones ir mažiau — laukdami užsakymų bei vykdami pas pakeleivį, todėl uždirbs daugiau pinigų. Būtent taip atsitiko, kai sumažinome kainas Varšuvoje, Krokuvoje, Zagrebe, Minske, Bukarešte ir kituose regiono miestuose. Paklausos padidėjimas pakėlė „Uber“ partnerių-vairuotojų uždarbį“, - rašoma bendrovės pranešime.

Pasak bendrovės, „Uber“ garantuoja partneriams-vairuotojams tai, kad jie nepraras pajamų. Bendrovė po tam tikro laiko iš naujo vertins, kaip pasikeitė partnerių-vairuotojų pajamos.

Jeigu duomenys parodys, jog partnerių-vairuotojų pajamos nepakilo ar išliko tokios pačios, bus vykdoma kainų korekcija ir kainos bus keliamos.

„Uber“ konkurentas Vilniuje „Taxify" tvirtina, kad keleiviams kartais svarbiau ne mažesnė kaina, bet galimybė rasti vairuotoją piko metu.

„Šiuo metu pavėžėjimo paslaugų rinkoje jaučiama stipri konkurencija ir natūralu, kad tai sąlygoja kainų mažėjimą. Taxify analizuodami rinką pastebi, kad šiuo metu piko valandomis vis dar stipriai trūksta pavėžėjimo paslaugas teikiančių vairuotojų, todėl paslaugos vartotojams svarbiau reikiamu metu surasti vairuotoją, nei sumažinti kelionės kainą", - pranešime teigia „Taxify" atstovas Lietuvoje Tadas Čekvičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (52)